On todella järkyttävää, että kansanedustaja Mauri Peltokangas on joutunut Kokkolan käräjäoikeuden eteen vastaamaan FB-kirjoituksestaan.
Asiahan on vain niin yksinkertainen, että Peltokangas vaatii kirjoituksissan että kaikki paperittomat pitää saattaa Poliisin talteen, ja että Poliisi hoitaisi asiat mitkä liittyy näihin paperittomiin. Nyt jos Peltokankaan asia ei saa mandaattia meidän pitäjässä, niin otetaan ne paperittomat tänne Kaustisille. Näin yksinkertaista se on.
Kannattaa myös seurata netissä sivustoa Pt-Media. Siellä kyllä todella pääsee tutustumaan mitä Ruotsissa, ja Tanskassa tapahtuu.
Marssitaan Maurin puolesta.
6
947
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävää? Se että joku lukee tollasta mediaa on järkyttävää, perhonjokilaakso on pilalla, eikä se johdu maahanmuuttajista.
- Anonyymi
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/02/23/valheenpaljastaja-ruotsalainen-trollitehdas-pyrkii-vaientamaan-toimittajia
Tällaistako halutaan? Ainakin jos äänestystuloksia katsoo, niin ilmeisesti kyllä - Anonyymi
Marssitaan vaan, aloitetaan vaikka Köyhänjoelta ja kulkue menis läpi Pilvilammen suomaastot ja päättyisi lestijärven ja kinnulan rajamailla.
- Anonyymi
Marssitaan Maurin puolesta?? V***u kävelkööt ite..
- Anonyymi
Maurin vaalilehteen ei voi edes anaalipuolta pyyhkiä kun on niin huonoa paperia.
- Anonyymi
Minä marssin Sanna Marinin puolesta. Sitten vappuna jos vappumarssi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495617Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071778- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998