On todella järkyttävää, että kansanedustaja Mauri Peltokangas on joutunut Kokkolan käräjäoikeuden eteen vastaamaan FB-kirjoituksestaan.
Asiahan on vain niin yksinkertainen, että Peltokangas vaatii kirjoituksissan että kaikki paperittomat pitää saattaa Poliisin talteen, ja että Poliisi hoitaisi asiat mitkä liittyy näihin paperittomiin. Nyt jos Peltokankaan asia ei saa mandaattia meidän pitäjässä, niin otetaan ne paperittomat tänne Kaustisille. Näin yksinkertaista se on.
Kannattaa myös seurata netissä sivustoa Pt-Media. Siellä kyllä todella pääsee tutustumaan mitä Ruotsissa, ja Tanskassa tapahtuu.
Marssitaan Maurin puolesta.
6
941
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävää? Se että joku lukee tollasta mediaa on järkyttävää, perhonjokilaakso on pilalla, eikä se johdu maahanmuuttajista.
- Anonyymi
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/02/23/valheenpaljastaja-ruotsalainen-trollitehdas-pyrkii-vaientamaan-toimittajia
Tällaistako halutaan? Ainakin jos äänestystuloksia katsoo, niin ilmeisesti kyllä - Anonyymi
Marssitaan vaan, aloitetaan vaikka Köyhänjoelta ja kulkue menis läpi Pilvilammen suomaastot ja päättyisi lestijärven ja kinnulan rajamailla.
- Anonyymi
Marssitaan Maurin puolesta?? V***u kävelkööt ite..
- Anonyymi
Maurin vaalilehteen ei voi edes anaalipuolta pyyhkiä kun on niin huonoa paperia.
- Anonyymi
Minä marssin Sanna Marinin puolesta. Sitten vappuna jos vappumarssi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1234621Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv702671Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 46896
- 66892
- 21873
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122853Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N68828Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799