Mies mitä luulet

Anonyymi

miten paljon meillä olis seksiä,jos alettas olemaan?

77

2225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerran viikossa

      • Anonyymi

        No ensinnäkään kukaan itseään arvostava suomalainen mies ei ole kiinnostunut edes koskemaan jotain suomiakkaa joka vonkaa suoli 24 palstalla munaa. Epätoivoista!


    • Anonyymi

      Aina sillon kun en jaksa tyttöystävää painaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo mä unohdan nyt kulta-jaskasta ja emman. :)
      Tähän vastaan että todella paljon ❤

    • Anonyymi

      2 minimissä vikonlopuina 4 päivässä Rasteluun ei väsy ikinä.Ja miehellä pitää olla miehen välineet kunno roikkupalleilla.Eikä mitään pienmunasten äherryksiä

      • Anonyymi

        "2 minimissä vikonlopuina 4 päivässä Rasteluun ei väsy ikinä."

        Vaatimukset sulla on pienet minä panisin sua 8 kertaa yössä ja toiset päivällä niin kelpaiskos sulle ?
        Oon körmy .


    • Anonyymi

      Ei toteudu

    • Anonyymi

      Ei me aleta. Ihan turha tällaista pohtia.

    • Anonyymi

      En tiedä seksistä, tiedän henkilö, jo kauan ennen henkilötunnuksia, joka löyri ihmiskunnan ensimmääsesti ameriika etelä.läänin myös, ekat perunat sieltä, sillä siellä oli mr.colombo jonka sukunimi oli kristoffer, tuo on kyllä aika pätevä juttu.
      Tuo juttu jääköön pätemään.
      https://m.youtube.com/watch?v=M-v4KVDbwqk

    • Anonyymi

      Ei lainkaan

    • Anonyymi

      Eikö tämä ole asia, joka riippuu molemmista?

      Kahdessa pitkässä suhteessa seksiä oli loppuun asti keskimäärin 5 krt/vko, vaikka vain toisen noista kanssa asuin yhdessä lukuunottamatta lapsen synnytyksen tuomaa väliaikaista tilaa. Alussa seksiä oli paljon monta kertaa päivässä, aina kun nähtiin, toteutunut maksimi on yhdeksän kertaa vuorokaudessa. Noissa kahdessa ekassa olin se jonka halujen mukaan mentiin, mutta myös käynnistyin monta kertaa pienellä hemmottelulla ja läheisyydellä. Kumpikaan ei valittanut, että asiassa olisi mitään moittimista. 😉

      Kolmas suhde sitten oli alussakin vain 2-3 krt/vko. Ajattelin, että ikä tekee eron, ei se kyllä ollut ikä. Minä olin aina se aloitteellinen. Parin vuoden jälkeen minä olin se, joka tuli torjuttua jatkuvasti aloitteissa ja läheisyydessä. Liitto päättyi kolmen vuoden selibaatin ja kylmyyden jälkeen. Alussa yritin pärjätä selibaatista kieltämällä oman seksuaalisuuteni. Aloin menettää naiseuttani ja lihosin reilusti. Sitten päätin, ettei minun tarvitse elää haluamatta, koska ex-puoliso ei halua (hän ei edes tainnut masturboida).

      Jos hän olisi seksuaalinen ihminen, mitä kuvittelen eleistä, luulen että kahden viettämämme aika menisi liikkuen, syöden, jutellen, hellittelen ja rakastellen. Jos se minusta olisi kiinni, tärkeysjärjestys olisi käänteinen listaan nähden. ☺️ Vaikka tiedän, ettei tälläiset vastaukset ole reaalimaailmasta, on se silti kiva vähän fantasioida. 😉 Voi että, kun taas tekis mieli…

      • Anonyymi

        Oho. Ehkä kuitenkin tuo muutama kerta on keskimääräistä parisuhteissa. Varmasti ihan pariskuntakohtaista. EI voi verrata toisiinsa. Säännöllisyys ja laatu varmasti tärkeitä. Jos on vaikka 1 tai 2 kertaa viikossa, niin sekin on varmasti melko hyvä monille pariskunnille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Ehkä kuitenkin tuo muutama kerta on keskimääräistä parisuhteissa. Varmasti ihan pariskuntakohtaista. EI voi verrata toisiinsa. Säännöllisyys ja laatu varmasti tärkeitä. Jos on vaikka 1 tai 2 kertaa viikossa, niin sekin on varmasti melko hyvä monille pariskunnille.

        Ja runkkaillen loput kerrat kun viikossa vähintään viisi kertaa pitää paineita purkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja runkkaillen loput kerrat kun viikossa vähintään viisi kertaa pitää paineita purkaa.

        Tätä ei ole 21.47 kommentti, vaikka minusta itsetyydytyksessä ei ole mitään pahaa, tietenkään. Jos pari on eritahtinen, on se loistava tapa tasata asiaa.

        Ihminen sopeutuu aika hyvin toisen rytmiin ilman, että se on mikään ongelma. Jos mies haluaa 2 krt/vko on se minulle täysin ok, vaikka omat halut riittää isompaankin määrään. Vielä kerran viikossa sopeutuisin joten kuten ilman, että tuntisin olevani jotenkin paitsi. Eikä vähäinen aktiivisuus väliaikaisesti vaikka työstressin takia ole mikään ongelma. Iso kokonaisuus ratkaisee ja onko myös hellyyttä ilman seksiä. Yhdenkään haluttoman kanssa en enää suhteeseen lähde! Alun kanivaihe tai sen puuttuminen kokonaan kertoo paljon siitä mihin pitkässä suhteessa päädytään…

        Itse en näe, että paljon seksiä on huonolaatuisempaa seksiä vaan päinvastoin! Jos seksi on kurjaa, ei sitä halua harrastaa vain kertoja kerätäkseen vaan hyvältä tuntuva kosketus saa päinvastoin haluamaan lisää.

        Hyvä parisuhde, henkinen ja fyysinen läheisyys ja aktiivinen seksielämä ovat valtava voimavara yhdessä. Parisuhdeseksi ei ole vain panemista tai orgasmin hakua vaan tapa päästä hyvin intiimiin yhteyteen toisen kanssa. Se vaatii onnistuakseen luottamusta ja uskallusta, ja hyvää toisen kuuntelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä ei ole 21.47 kommentti, vaikka minusta itsetyydytyksessä ei ole mitään pahaa, tietenkään. Jos pari on eritahtinen, on se loistava tapa tasata asiaa.

        Ihminen sopeutuu aika hyvin toisen rytmiin ilman, että se on mikään ongelma. Jos mies haluaa 2 krt/vko on se minulle täysin ok, vaikka omat halut riittää isompaankin määrään. Vielä kerran viikossa sopeutuisin joten kuten ilman, että tuntisin olevani jotenkin paitsi. Eikä vähäinen aktiivisuus väliaikaisesti vaikka työstressin takia ole mikään ongelma. Iso kokonaisuus ratkaisee ja onko myös hellyyttä ilman seksiä. Yhdenkään haluttoman kanssa en enää suhteeseen lähde! Alun kanivaihe tai sen puuttuminen kokonaan kertoo paljon siitä mihin pitkässä suhteessa päädytään…

        Itse en näe, että paljon seksiä on huonolaatuisempaa seksiä vaan päinvastoin! Jos seksi on kurjaa, ei sitä halua harrastaa vain kertoja kerätäkseen vaan hyvältä tuntuva kosketus saa päinvastoin haluamaan lisää.

        Hyvä parisuhde, henkinen ja fyysinen läheisyys ja aktiivinen seksielämä ovat valtava voimavara yhdessä. Parisuhdeseksi ei ole vain panemista tai orgasmin hakua vaan tapa päästä hyvin intiimiin yhteyteen toisen kanssa. Se vaatii onnistuakseen luottamusta ja uskallusta, ja hyvää toisen kuuntelua.

        Niin ja olen nainen, vaikka vastasin.


    • Anonyymi

      Ei koskaan

    • Anonyymi

      Mä olen kolmessa minuutissa valmis, kuinkas sinä?

      • Anonyymi

        Kolmen tunnin mara toni.


    • Anonyymi

      Kaisa valittaa et ukkonsa ei
      Anna, mut paljosta vetoo et eukon kestävyys ja halut ei riittäs seksuaalisesti aktiivisen miehen kanssa. Ois ite pihtari.

      Viriili mies haluu 2 kertaa päivässä. Eli aamulla kun heräätte ja illalla nukkuun mennessä ja ehkä myös siinä välissäkin.

      Katotaan mikä ulina alkaa kaisulille siitä. Sen verran tiukkapipo eukko ettei sen seksuaalinen vireys riitä
      Tohon.

      Ite oon 2-3 kertaa päivässä pannu ekat 6 kuukautta

    • Anonyymi

      Heh, tämä on samaan aikaan helppo ja vaikea kysymys. Voisi toivoa että sitä olisi paljon, mutta koska kunnioitan toista niin, se riippuu siitä miten toinen haluaa. Ei siis voi tietää etukäteen.

      • Anonyymi

        Mutta epävirallisemipi vastaus on että, varmaan maailman eniten. :)


    • Anonyymi

      No jos se minusta olis kiinni, niin eiköhän se sänky olis se meidän tukikohta. Pitäis se muu elämä kasata sitte siihen sen ympärille, noin niinku ainakin ensi alkuun. Kun nyt jo kuitenki vähän ymmärtää mikä elämässä on tärkeää.

      • Anonyymi

        Sänky on kyllä aina nähty juttu jo - sivusta


    • Anonyymi

      Ennen naimisiin menoa ei ollenkaan. Jos naimisiin nyt edes haluaa mennä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei minulla ole seksihaluja
      T mies

    • Anonyymi

      Viis litraa vuodessa.

    • Anonyymi

      Katariinan kanssa joka ilta. Yllätys kyllä vaihtaa paikkakuntaa. Mikä lie syy.

    • Anonyymi

      Aika paljon veikkaisin välillä rajummin ja välillä hellästi 🙂

    • Anonyymi

      Tommonen yheksän kertaa vrk on jotain sairasta.
      Jospa semmonen kerran/pari vkko vois olla ok.
      En minä ainakaan jaksais moista määrää, tuskin kukaan tavallinen ihminen.

      • Anonyymi

        Yllättyisit, jos tietäisit..


    • Anonyymi

      Mahdollisimman paljon

    • Anonyymi

      Alkuun varmasti kuin puput mutta voisi jatkuakin samalla tavalla.

    • Anonyymi

      Mikä näistä vastauksista mielyttää eniten?

      • Anonyymi

        Pupuilu! ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupuilu! ;D

        tää ei ollu mun vastaus,ei voi sanoa yhtä,monta hyvää vastausta :) t.ap


      • Anonyymi

        No sama trolliukko on vastannut lähinnä itse aloitukseen, että päättele siitä jos kapasiteetti piisaa siihen👍 Ja voimia


    • Anonyymi

      No eiköhän me hurjasteltas pari kertaa vuoteen. 😉

    • Anonyymi

      Jouluna ja juhannuksena.

      T. Mies

      • Anonyymi

        Tokkopa noin paljon jaksaisit käytännössä?


    • Anonyymi

      Minua ei kiinnosta nainen vaikka ei olisi yhtään. Olisitpa vaan minun. Kaikki ihan toisarvoista rakkauden rinnalla. Ei täällä maailmassa ole mitään rakkautta suurempaa.

      • Anonyymi

        Seksi on yksi rakkauden ja kiintymyksen osoittamisen muoto parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on yksi rakkauden ja kiintymyksen osoittamisen muoto parisuhteessa.

        Jos joku sanoo noin, ei rakasta vielä ollenkaan, vaan ajattelee itseään enemmän kuin toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku sanoo noin, ei rakasta vielä ollenkaan, vaan ajattelee itseään enemmän kuin toista.

        Erikoinen näkemys. Kaksikymmentä vuotta aviossa ja edelleen olen sitä mieltä, että seksi on tärkeä osa parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on yksi rakkauden ja kiintymyksen osoittamisen muoto parisuhteessa.

        Ja siksi parisuhdeseksi onkin parhaimmillaan niin täydellistä. Liki jumalainen kokemus.


    • Anonyymi

      Kerran pari viikossa. Ei makeaa mahan täydeltä!

      • Anonyymi

        Juuri noin.


    • Anonyymi

      Joka päivä!

    • Anonyymi

      Päivittäin, useitakin kertoja. Tuskin malttaisi pitää näppejäni erossa sinusta vaan ohi kulkiessa tulisin kohti, halaisin, pussaisin, alkaisin hyväillä jne. Varmaan tekisit samoin. Yksi asia sitten johtaa toiseen jne. Pian onkin nakki lihatsussa.

      • Anonyymi

        Sillai se menis.


      • Anonyymi

        No jos sun puheet on tuon viimeisen lauseen kaltaisia niin aika moni lihatsu jää ilman sun nakkia.


    • Anonyymi

      Määrittelemätön alue, tilanteiden luisuminen seksi tasolle on yhteisten ajatusten ja kiintymyksen osoittamisen muoto. Yleensä mitä harvemmin, sen "viileämpi" suhde on kyseessä, hellyyteen ja rakastamiseen kykenevät ihmiset ovat emotionaalisesti tasapainoisia ja suhtautuvat toisiinsa intohimoisesti sekä lukevat toistensa tarpeita.
      https://youtu.be/hsfYFhVno9g

    • Anonyymi

      Ei ollenkaan, kaukaa haettua, eikä varmasti riitä vehkeetkään. Runkkaukseen kyl riittää :?

    • Anonyymi

      Seksiä olisi joka hetki kun oltaisiin yhdessä.
      Mikäli olet kapaamani nainen.

      • Anonyymi

        Ohoh


    • Anonyymi

      Olisko joka ilta? T Otmi

      • Anonyymi

        Niin tosta seuraavasta kyssäristä tulikin mieleen haluatko joka päivä? T Otmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tosta seuraavasta kyssäristä tulikin mieleen haluatko joka päivä? T Otmi

        Riippuu siitä saatko syttymään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä saatko syttymään

        Uskon itseeni. Olen mestari😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon itseeni. Olen mestari😁

        Jos niin on niin usein..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä saatko syttymään

        Niin ja sytytätkö sä hänet :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sytytätkö sä hänet :)

        Olen ihan mukiinmenevä😁 T Otmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sytytätkö sä hänet :)

        Tietysti sytytän Eihän sitä muuten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan mukiinmenevä😁 T Otmi

        Ei kannattaisi tuota juomistaan täällä mainostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannattaisi tuota juomistaan täällä mainostaa.

        Kyseessä on sitten mies, ei nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan mukiinmenevä😁 T Otmi

        Jaa, onko ihan muumimuki mitä käytät tuohon?


    • Anonyymi

      Kuinka paljon antaisit?

      • Anonyymi

        paljon,hänelle :) t.ap


    • Anonyymi

      Vaikeaa olisi. Pitäisi ensin juomalla saada sut hyvännäköiseksi ja kännissä ei seiso.

      • Anonyymi

        Et ole edes nähnyt mua oikeasti😁


    • Anonyymi

      Silleen sopivasti. Eli aika vähän näin aluksi.
      Jos tykättäisiin molemmat, niin sitten ehkä enemmän.

    • Anonyymi

      En ole niin vapaa-ajattelevainen luullakseni.

    • Anonyymi

      Oot ihana hotti blondi. Haluaisin seksiä sun kanssa mahdollisimman usein. Olisi niin unelmien täyttymys..

    • Anonyymi

      Jokainen päivä olisi seksillä maustettua .

    • Anonyymi

      Huh

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe