Pahin ongelma osastoilla?

Anonyymi

Mulla se on se, etten saa selvää kämppiksien puheesta, vaikka kuulen kyllä aivan selvästi heidän puheen. Kyllästynyt kysymään joka väliin: "mitä?, hä?", kun se ei edes auta mitään.

En silti saa selvää EDES KOLMANNELLA kerralla, mitä se oikein sanoi mulle ja se puhuu taukoamatta.

Mun aivoissa täytyy olla jokin ongelma.

6

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkien miellyttämisen tarpeesta on päästettävä irti. Jos ei ymmärrä kämppiksen puhetta, niin ei pidä ottaa mitään stressiä sekä reagoida millään tavalla. Anna sen puhua ja puhua, loputtomiin.

• Anonyymi

Kyllä mää sen ymmärrän, että se on suomenkieltä, mutta ottaa päähän, kun ei saa mitään selvää.

• Anonyymi

Oletteko koskaan vielä joutuneet teho-osastolle?

Voi jumankauta let me tell ya, mitä zombieita SIELLÄ on "kämppiksinä" ja valtavasti. Kokemus oli karmiva, kuunella muiden potilaiden valitushuutoja. Kysyin, että mitä MINÄ täällä teen, johon selittivät tilanteeni vakavuuden.

Ai, että MULLA on vakava tilanne, kun katson kaikkia muita potilaita. WTF :|

• Anonyymi

No okei myönnän, että mulla todettiin erittäin vaikea sydämen vajaatoiminta, toinen keuhko oli lakannut toimimasta ja jalat oli polvesta alaspäin niin turvonneet, etten pystynyt enää saamaan kenkiä jalkaan, tai tässä tilanteessa poissa.

Mutta silti. Oli siellä niin paljon pahempia tapauksia.

• Anonyymi

Mieluummin ehkä jotain jotain 1000 kappaletta jotain gfrafiikkakiihdyttintän RAdeon RX jotta serferi pyrii...

• Anonyymi

Kun sen prossutuuletin pettää ylikellotettuna, niin palaa koko koneesi. No ei välttämättä.

-Kk

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      96
      6526
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      53
      5594
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      69
      4374
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      83
      4264
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      84
      4015
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      81
      1381
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      78
      1207
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1175
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      35
      958
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      304
      891
    Aihe