Mulla se on se, etten saa selvää kämppiksien puheesta, vaikka kuulen kyllä aivan selvästi heidän puheen. Kyllästynyt kysymään joka väliin: "mitä?, hä?", kun se ei edes auta mitään.
En silti saa selvää EDES KOLMANNELLA kerralla, mitä se oikein sanoi mulle ja se puhuu taukoamatta.
Mun aivoissa täytyy olla jokin ongelma.
Pahin ongelma osastoilla?
6
108
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkien miellyttämisen tarpeesta on päästettävä irti. Jos ei ymmärrä kämppiksen puhetta, niin ei pidä ottaa mitään stressiä sekä reagoida millään tavalla. Anna sen puhua ja puhua, loputtomiin.
- Anonyymi
Kyllä mää sen ymmärrän, että se on suomenkieltä, mutta ottaa päähän, kun ei saa mitään selvää.
- Anonyymi
Oletteko koskaan vielä joutuneet teho-osastolle?
Voi jumankauta let me tell ya, mitä zombieita SIELLÄ on "kämppiksinä" ja valtavasti. Kokemus oli karmiva, kuunella muiden potilaiden valitushuutoja. Kysyin, että mitä MINÄ täällä teen, johon selittivät tilanteeni vakavuuden.
Ai, että MULLA on vakava tilanne, kun katson kaikkia muita potilaita. WTF :|- Anonyymi
No okei myönnän, että mulla todettiin erittäin vaikea sydämen vajaatoiminta, toinen keuhko oli lakannut toimimasta ja jalat oli polvesta alaspäin niin turvonneet, etten pystynyt enää saamaan kenkiä jalkaan, tai tässä tilanteessa poissa.
Mutta silti. Oli siellä niin paljon pahempia tapauksia.
- Anonyymi
Mieluummin ehkä jotain jotain 1000 kappaletta jotain gfrafiikkakiihdyttintän RAdeon RX jotta serferi pyrii...
- Anonyymi
Kun sen prossutuuletin pettää ylikellotettuna, niin palaa koko koneesi. No ei välttämättä.
-Kk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644212Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840