Mulla se on se, etten saa selvää kämppiksien puheesta, vaikka kuulen kyllä aivan selvästi heidän puheen. Kyllästynyt kysymään joka väliin: "mitä?, hä?", kun se ei edes auta mitään.
En silti saa selvää EDES KOLMANNELLA kerralla, mitä se oikein sanoi mulle ja se puhuu taukoamatta.
Mun aivoissa täytyy olla jokin ongelma.
Pahin ongelma osastoilla?
6
200
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kaikkien miellyttämisen tarpeesta on päästettävä irti. Jos ei ymmärrä kämppiksen puhetta, niin ei pidä ottaa mitään stressiä sekä reagoida millään tavalla. Anna sen puhua ja puhua, loputtomiin.
- Anonyymi
Kyllä mää sen ymmärrän, että se on suomenkieltä, mutta ottaa päähän, kun ei saa mitään selvää.
- Anonyymi
Oletteko koskaan vielä joutuneet teho-osastolle?
Voi jumankauta let me tell ya, mitä zombieita SIELLÄ on "kämppiksinä" ja valtavasti. Kokemus oli karmiva, kuunella muiden potilaiden valitushuutoja. Kysyin, että mitä MINÄ täällä teen, johon selittivät tilanteeni vakavuuden.
Ai, että MULLA on vakava tilanne, kun katson kaikkia muita potilaita. WTF :|- Anonyymi
No okei myönnän, että mulla todettiin erittäin vaikea sydämen vajaatoiminta, toinen keuhko oli lakannut toimimasta ja jalat oli polvesta alaspäin niin turvonneet, etten pystynyt enää saamaan kenkiä jalkaan, tai tässä tilanteessa poissa.
Mutta silti. Oli siellä niin paljon pahempia tapauksia.
- Anonyymi
Mieluummin ehkä jotain jotain 1000 kappaletta jotain gfrafiikkakiihdyttintän RAdeon RX jotta serferi pyrii...
- Anonyymi
Kun sen prossutuuletin pettää ylikellotettuna, niin palaa koko koneesi. No ei välttämättä.
-Kk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561