Jos sota syttyisi ja maata pitäisi puolustaa, mitä tekisit?

Anonyymi

Itse lähtisin pakoon toiseen maahan. Tätä maata ei kannata puolustaa. Tällä hetkellä ainakaan.

6

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maastopuku päälle, perussuomalainen lippu salkoon ja kaivan maasta kätketyt aseet.

• Anonyymi

Olisin suvaitsevainen.antaisin viholliselle asunnon ym kivaa.

• Anonyymi

miksi muuten olet edelleen täällä?

• Anonyymi

Tässä maassa ei ole enää mitään puolustamisen arvoista. Muuttaisin eteläiseen Eurooppaan ja nauraisin sieltä käsin typeryksille, jotka henkensä kaupalla puolustaisivat Suomessa loisivia vieraita ihmisiä ja uskontoja, ei suomalaisuutta.

• Anonyymi

Niin, ei Suomessa ole enää mitään puolustettavaa, kun tappaa myrkyllä ja coronalla matut ja vihreät kaikki, Suomi takaisin Suomalaisille. Seki vaatisi kassa tytön hittämistä ja velkojen mitätöimistä ja lahjoitusten palauttamista takaisin.

• Anonyymi

Todellakin tekisin niin, että lähtisin välittömästi pakolaiseksi Afganistaniin. Niin ei kannata puolustaa. Sitten vasta kun kaikki vihreät ja kommunistit ovat kaikki tapettu, tulisin sodan päätyttyä pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kootut selitykset ketju virallinen

Join vettä - kusin samantien alleni. Otin energiaa -oksensin. Vatsakrampit söi mun kaikki voimat.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      2064
    2. Miten olette pärjänneet kuumuuden kanssa?

Viime yö oli trooppisen lämmin ja kämpässä kuuma. Heräilin vähän väliä kuumuuden takia vaikka nukuin pelkkä lakana päällä. Täkin heitin jo viime viiko
      Maailman menoa
      201
      1833
    3. Mara kisoissa ensiapuun

Hoiperteli maaliin ja joutui suoraan ensiapuun. Siis mitä järkeä on rääkätä itseään tuolla tavalla? Mikä tuota naista vaivaa kun pitää päteä vielä tuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1235
    4. Kuka hukkui juhannuksena??

Kuka hukkui Leirintäalueella juhannuksena,? Älä vastaa, että miksi täällä kyselet tai muuta sellaista. Jos tiedät varmaksi vaikka nimikirjaimet, niin
      Iisalmi
      5
      971
    5. Edelleen se stalkkaa, ja viettää aikaansa palstalla...

Minua etsien ja himoiten. Ai että, olen todella imarreltu, tavallaan. Ymmärrän himosi mutta voitko lopettaa jo. Häiritset minua sinä senkin pögäle. Y
      Tunteet
      104
      935
    6. No aloititko sä jo suhteen

sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?
      Ikävä
      127
      865
    7. Mitä oikein odotat?

Rehellisiä vastauksia sitten vain.
      Ikävä
      80
      793
    8. Miksi Sanna ei tuomitse Oslon tapahtumia?

Miksi Sanna vaikenee?
      Maailman menoa
      331
      730
    Aihe