Itse lähtisin pakoon toiseen maahan. Tätä maata ei kannata puolustaa. Tällä hetkellä ainakaan.
Jos sota syttyisi ja maata pitäisi puolustaa, mitä tekisit?
13
940
Vastaukset
- Anonyymi
Maastopuku päälle, perussuomalainen lippu salkoon ja kaivan maasta kätketyt aseet.
- Anonyymi
Mamut lähtis vauhdilla karkuun. Joku vuosi sitten hämeenlinna järjesti mamuille itsenäisyyspäivä juhlan. Ihan järjetön homma. Eivät ole suomea puolustaneet. Loisivat vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mamut lähtis vauhdilla karkuun. Joku vuosi sitten hämeenlinna järjesti mamuille itsenäisyyspäivä juhlan. Ihan järjetön homma. Eivät ole suomea puolustaneet. Loisivat vaan.
Minne lähtis iso joukko mamuja näitä sotilaskarkureita. Menis paskat housuun. Muuttavat arabimaihin takas jeeeeeeeee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin muistan mamujen juhlat lihavat syöttöporsaat söivät ja mälläsivät meidän verorahoilla. Milloin on mummojen vuora juhlia
- Anonyymi
Olisin suvaitsevainen.antaisin viholliselle asunnon ym kivaa.
- Anonyymi
miksi muuten olet edelleen täällä?
- Anonyymi
Tässä maassa ei ole enää mitään puolustamisen arvoista. Muuttaisin eteläiseen Eurooppaan ja nauraisin sieltä käsin typeryksille, jotka henkensä kaupalla puolustaisivat Suomessa loisivia vieraita ihmisiä ja uskontoja, ei suomalaisuutta.
- Anonyymi
Niin, ei Suomessa ole enää mitään puolustettavaa, kun tappaa myrkyllä ja coronalla matut ja vihreät kaikki, Suomi takaisin Suomalaisille. Seki vaatisi kassa tytön hittämistä ja velkojen mitätöimistä ja lahjoitusten palauttamista takaisin.
- Anonyymi
Todellakin tekisin niin, että lähtisin välittömästi pakolaiseksi Afganistaniin. Niin ei kannata puolustaa. Sitten vasta kun kaikki vihreät ja kommunistit ovat kaikki tapettu, tulisin sodan päätyttyä pois.
- Anonyymi
riippuu siitä ollaanko hyökkääjiä vai puolustajia.
- Anonyymi
Mamut lähtisivät etsimään turvapaikkaa ulkomailta luikurit ei uskalla puolustaa suomea
- Anonyymi
Onhan absurdia puolustaa vääräuskoisia!
- Anonyymi
En todellakaan puolustaisi Suomea.Sota syttyisi niin häipyisin. Sama eliitti joka nyt kasvattaa ihraansa kansan rahoilla, saisi puolustaa Suomea. Rasistinen, eriarvoinen Suomi. Lähtisin ulkomaille enkä vain lomailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241598
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016