Persupravda kirjoittaa kauhistuneena

Anonyymi

siitä, että nainen oli lyönyt Sebastia ja että tämä on törkeää poliittista väkivaltaa.

Lehti ei mainitse sanallakaan siitä, että tavalliset perussuomalaiset miehet suunnittelivat terroritekoja Suomessa.

Tätäkin lehteä tehdään meidän veronmaksajien rahoilla.

23

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten monella palstalla sinulla on jo tutkintapyynnöt menossa? Ei tahdo löytyä s24 palstaa missä et skitsoilisi ja persupakkomiellettäsi julki toisi?

      • Anonyymi

        Luotsi pitää taas enemmän kuin hyvän huolen siitä, ettei palstaa häiriköivän trollin provoamista häiritä..


      • Anonyymi

        Vai ei persuterrorista saisi hiiskua mitään!
        Varmistat sen, että varmasti levitetään lisää joka paikassa ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei persuterrorista saisi hiiskua mitään!
        Varmistat sen, että varmasti levitetään lisää joka paikassa ja paljon.

        Jonkun pitäisi kyetä sitten osoittamaan, siis ensiksi osoittamaan, että kyse on edes persuista. Eikä tehdä eri palstaoille kymmeniä valheellisia avautuksia asiasta, josta ei tiedä. Sitä kutsutaan edelleenkin valehteluksi.


    • Anonyymi

      Mitäs tuon tietää vaikka kyseessä olisi ollut persu demokratiaa, sovitelleet kuntavaalien jälkeistä paikka jakoa.

    • Anonyymi

      Populisteille totuus on myrkkyä.

    • Anonyymi

      Ihan oikeastiko persumedia ei ole uutisoinut tuosta Kankaanpään jutusta mutta näkyvästi uutisoi tästä?

      Uskottavuus, mitä se on persujen kohdalla?

    • Anonyymi

      Kyllä nyt Tynkkyselle täytyy järjestää välittömästi psykososiaalista tukea, muutenhan Sebastian joutuu määrittelemättömäksi ajaksi sairauslomalle.

    • Anonyymi

      Kaikeksi onneksi puolueen puheenjohtajatar riensi Sebastianin tueksi, muutoinhan koko tärkeä aluevaalikiertue olisi saattanut Sebastianin kohdalla vaarantua.

      • Anonyymi

        Eiköhän se uutinen ole siinä, ettei yhdenkään muun puolueen johto ota kantaa koko asiaan siinä missä sen teki kaikki kun kohteena oli Sipilä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se uutinen ole siinä, ettei yhdenkään muun puolueen johto ota kantaa koko asiaan siinä missä sen teki kaikki kun kohteena oli Sipilä?

        Kyllä se paras tapaus oli se, kun vihreät ja vasurit hyppi seinille tukkien somen kun sisäministeri ja valtionsyyttäjä oli persujen (?) tappolistalla....Siihen asti kun selvisi ettei kummallakaan ollut osaa eikä arpaa koko asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se uutinen ole siinä, ettei yhdenkään muun puolueen johto ota kantaa koko asiaan siinä missä sen teki kaikki kun kohteena oli Sipilä?

        Kyllä kaikkien puolueiden puheenjohtajat olisi pitänyt herättää tuomitsemaan Sebastianiin kohdistunut väkivallanteko heti silloin keskellä yötä.


    • Paljon törkeämpää on, että hallituksessa oleva ministeri ja samanpuolueen kansanedustajat haluaisivat muuttaa Suomen lakeja. Lain muutoksen jälkeen kaikki laittomasti Suomessa olevat parasiitit saisivat jäädä tänne elätettäväksi, se myös houkuttelisi samanlaisia lisää tänne.

      • Anonyymi

        Ei, kyllä tärkeään Suomalaisen Perussuomalaiseen Kansanedustajaan kohdistetun väkivallan estäminen jatkossa on eduskunnassa päätettävistä asioista äärettömän paljon tärkeämpää kuin joidenkin muunmaalaisten oleskeluluvat. Suomi ja Suomalaiset Ensin!


    • Anonyymi

      Väkivalta on aliarvostettu ongelmaratkaisukeino. Sitäpaitsi sisällissotaa persut haluavatkin, niin tämähän on ihan persujen politiikan mukaista. Sitä niittää mitä kylvää.

      • Anonyymi

        Sinä persujen lahtaamisesta puhunut se jaksat toistaa aina uudestaan ja uudestaan kuinka väkivalta on ok kun sen kohteena ovat persut? Naura nyt vielä kun persu yritettiin tappaa poistaen viestit kun äärioikeistolaisia arvostellaan? Kaikkia hulluja sitä irrallaan liikkuukin...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä persujen lahtaamisesta puhunut se jaksat toistaa aina uudestaan ja uudestaan kuinka väkivalta on ok kun sen kohteena ovat persut? Naura nyt vielä kun persu yritettiin tappaa poistaen viestit kun äärioikeistolaisia arvostellaan? Kaikkia hulluja sitä irrallaan liikkuukin...?

        Siinä oli tosiaankin Tynkkysen hengenlähtö aivan hiuskarvan varassa kun se nuori nainen tinttasi Sebastiania hänen heikoimpaan kohtaansa, eli päähän.


      • Anonyymi

        Ei niin, ja koska minä en kuulu naistenvihaajapuolueeseen, niin miksi naiset sitten minua alkaisivat lyömään.


      • Anonyymi

        Eivät olisi nimenneet jos puolueesta olisi löytynyt edes yksi täysipäinen miespuolinen ehdokas, vaan kun ei löytynyt, niin sitten pakon edessä valitsivat johtoon naisoletetun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät olisi nimenneet jos puolueesta olisi löytynyt edes yksi täysipäinen miespuolinen ehdokas, vaan kun ei löytynyt, niin sitten pakon edessä valitsivat johtoon naisoletetun.

        Noin se menee. Syytät persuja asioista joihin syyllistyt koko ajan itse. Mitäs sitä banaanille muuta? Kuin että jätit aamulääkkeesi ottamatta ja persupakkomielle saa taas sinut hyppimään seinille?


      • Anonyymi

        Hymyilyttää entistäkin enemmän, nuo ilmoituksesi pihalla olostasi. 🤔🙄😏😄😆


    • Anonyymi

      Tällä palstalla menee käsitteet sekaisin. Perussuomalainen tarkoittaa tavallista suomalaista miestä eikä PS-puolueen jäsentä tai edes kannattajaa. Persu on taas sanonta kenestä tahansa henkilöstä, joka persuilee eli voi olla vaikka keskustapuolueen kannattaja.

      Ihmisiä ei saa lyödä ja vielä pahempaa on terroritekojen suunnittelu.

      • Anonyymi

        Niin niin mitempä se perussuomalainen voisi missään muotoa liittyä puolueeseen jonka nimi on perussuomalaiset?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe