siitä, että nainen oli lyönyt Sebastia ja että tämä on törkeää poliittista väkivaltaa.
Lehti ei mainitse sanallakaan siitä, että tavalliset perussuomalaiset miehet suunnittelivat terroritekoja Suomessa.
Tätäkin lehteä tehdään meidän veronmaksajien rahoilla.
Persupravda kirjoittaa kauhistuneena
23
58
Vastaukset
- Anonyymi
Miten monella palstalla sinulla on jo tutkintapyynnöt menossa? Ei tahdo löytyä s24 palstaa missä et skitsoilisi ja persupakkomiellettäsi julki toisi?
- Anonyymi
Luotsi pitää taas enemmän kuin hyvän huolen siitä, ettei palstaa häiriköivän trollin provoamista häiritä..
- Anonyymi
Vai ei persuterrorista saisi hiiskua mitään!
Varmistat sen, että varmasti levitetään lisää joka paikassa ja paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei persuterrorista saisi hiiskua mitään!
Varmistat sen, että varmasti levitetään lisää joka paikassa ja paljon.Jonkun pitäisi kyetä sitten osoittamaan, siis ensiksi osoittamaan, että kyse on edes persuista. Eikä tehdä eri palstaoille kymmeniä valheellisia avautuksia asiasta, josta ei tiedä. Sitä kutsutaan edelleenkin valehteluksi.
- Anonyymi
Mitäs tuon tietää vaikka kyseessä olisi ollut persu demokratiaa, sovitelleet kuntavaalien jälkeistä paikka jakoa.
- Anonyymi
Populisteille totuus on myrkkyä.
- Anonyymi
Ihan oikeastiko persumedia ei ole uutisoinut tuosta Kankaanpään jutusta mutta näkyvästi uutisoi tästä?
Uskottavuus, mitä se on persujen kohdalla? - Anonyymi
Kyllä nyt Tynkkyselle täytyy järjestää välittömästi psykososiaalista tukea, muutenhan Sebastian joutuu määrittelemättömäksi ajaksi sairauslomalle.
- Anonyymi
Kaikeksi onneksi puolueen puheenjohtajatar riensi Sebastianin tueksi, muutoinhan koko tärkeä aluevaalikiertue olisi saattanut Sebastianin kohdalla vaarantua.
- Anonyymi
Eiköhän se uutinen ole siinä, ettei yhdenkään muun puolueen johto ota kantaa koko asiaan siinä missä sen teki kaikki kun kohteena oli Sipilä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se uutinen ole siinä, ettei yhdenkään muun puolueen johto ota kantaa koko asiaan siinä missä sen teki kaikki kun kohteena oli Sipilä?
Kyllä se paras tapaus oli se, kun vihreät ja vasurit hyppi seinille tukkien somen kun sisäministeri ja valtionsyyttäjä oli persujen (?) tappolistalla....Siihen asti kun selvisi ettei kummallakaan ollut osaa eikä arpaa koko asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se uutinen ole siinä, ettei yhdenkään muun puolueen johto ota kantaa koko asiaan siinä missä sen teki kaikki kun kohteena oli Sipilä?
Kyllä kaikkien puolueiden puheenjohtajat olisi pitänyt herättää tuomitsemaan Sebastianiin kohdistunut väkivallanteko heti silloin keskellä yötä.
Paljon törkeämpää on, että hallituksessa oleva ministeri ja samanpuolueen kansanedustajat haluaisivat muuttaa Suomen lakeja. Lain muutoksen jälkeen kaikki laittomasti Suomessa olevat parasiitit saisivat jäädä tänne elätettäväksi, se myös houkuttelisi samanlaisia lisää tänne.
- Anonyymi
Ei, kyllä tärkeään Suomalaisen Perussuomalaiseen Kansanedustajaan kohdistetun väkivallan estäminen jatkossa on eduskunnassa päätettävistä asioista äärettömän paljon tärkeämpää kuin joidenkin muunmaalaisten oleskeluluvat. Suomi ja Suomalaiset Ensin!
- Anonyymi
Väkivalta on aliarvostettu ongelmaratkaisukeino. Sitäpaitsi sisällissotaa persut haluavatkin, niin tämähän on ihan persujen politiikan mukaista. Sitä niittää mitä kylvää.
- Anonyymi
Sinä persujen lahtaamisesta puhunut se jaksat toistaa aina uudestaan ja uudestaan kuinka väkivalta on ok kun sen kohteena ovat persut? Naura nyt vielä kun persu yritettiin tappaa poistaen viestit kun äärioikeistolaisia arvostellaan? Kaikkia hulluja sitä irrallaan liikkuukin...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä persujen lahtaamisesta puhunut se jaksat toistaa aina uudestaan ja uudestaan kuinka väkivalta on ok kun sen kohteena ovat persut? Naura nyt vielä kun persu yritettiin tappaa poistaen viestit kun äärioikeistolaisia arvostellaan? Kaikkia hulluja sitä irrallaan liikkuukin...?
Siinä oli tosiaankin Tynkkysen hengenlähtö aivan hiuskarvan varassa kun se nuori nainen tinttasi Sebastiania hänen heikoimpaan kohtaansa, eli päähän.
- Anonyymi
Ei niin, ja koska minä en kuulu naistenvihaajapuolueeseen, niin miksi naiset sitten minua alkaisivat lyömään.
- Anonyymi
Eivät olisi nimenneet jos puolueesta olisi löytynyt edes yksi täysipäinen miespuolinen ehdokas, vaan kun ei löytynyt, niin sitten pakon edessä valitsivat johtoon naisoletetun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät olisi nimenneet jos puolueesta olisi löytynyt edes yksi täysipäinen miespuolinen ehdokas, vaan kun ei löytynyt, niin sitten pakon edessä valitsivat johtoon naisoletetun.
Noin se menee. Syytät persuja asioista joihin syyllistyt koko ajan itse. Mitäs sitä banaanille muuta? Kuin että jätit aamulääkkeesi ottamatta ja persupakkomielle saa taas sinut hyppimään seinille?
- Anonyymi
Hymyilyttää entistäkin enemmän, nuo ilmoituksesi pihalla olostasi. 🤔🙄😏😄😆
- Anonyymi
Tällä palstalla menee käsitteet sekaisin. Perussuomalainen tarkoittaa tavallista suomalaista miestä eikä PS-puolueen jäsentä tai edes kannattajaa. Persu on taas sanonta kenestä tahansa henkilöstä, joka persuilee eli voi olla vaikka keskustapuolueen kannattaja.
Ihmisiä ei saa lyödä ja vielä pahempaa on terroritekojen suunnittelu.- Anonyymi
Niin niin mitempä se perussuomalainen voisi missään muotoa liittyä puolueeseen jonka nimi on perussuomalaiset?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654