Vinkkinä palstalle, nythän olisi oiva hetki

Anonyymi

Lähettää perinteisiä rakkauskortteja postissa ♥️ Sitä vanhanaikaista romantiikkaa.

31

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuli vaan mieleen, kun sain yhden kortin. Vaalin sitä ikuisesti ♥️ niin ihana ele, vaikka vastaan kieltävästi. Mutta säästän tuon, ja aina kun minulla on itsetunto alhaalla, kaivan tuon kortin esiin. Maailman romanttisin teko ♥️

• Anonyymi

Nämä on niin huvittavia. Ainoa motiivi päästä kehumaan, että sain jotain, olen ihana, aah, minua ihaillaan, olen paras. Mitä hyötyä on ottaa jotain irtopisteitä anonyymina? Kukaan ei tiedä vaikka minä kirjoitin tuon tekstin. Niin muuten kirjoitinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on niin huvittavia. Ainoa motiivi päästä kehumaan, että sain jotain, olen ihana, aah, minua ihaillaan, olen paras. Mitä hyötyä on ottaa jotain irtopisteitä anonyymina? Kukaan ei tiedä vaikka minä kirjoitin tuon tekstin. Niin muuten kirjoitinkin.

Miksi käyt täällä jatkuvasti karehtumassa muiden kommenteista, oletko niin kokovartalokateellinen ihminen tai muuten ongelmainen? Minkä tekstin muuten haluat täältä omiin nimiisi? Vaihtoehtoja ainakin riittää ja mielivaltainen sormella osoittelu on ilmeisesti reilua ja validia. Sivusta

• Anonyymi

Ei mulla ole sen osoitetta ketä kaipaan. Ei onnistu.

• Anonyymi

Sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama.

Niin ja sivusta.

• Anonyymi

Taitaisi tulla kutsu oikeuteen vastakaikuna postitse jos laittaisin ja muutenkaan en tiedä osoitetta joten ihan hyvä ettei. Nykyaikana ei voi lähestyä noin vain, joskus 50-80 luvuilla oli asia ihan eri. Oli sitten nainen tai mies.

• Anonyymi

Näin, viisainta olisi tiedustella vaik viestillä ensin, että sopiiko hänelle jne.

• No tämä just. Ennen saattoi laittaa rakkauskirjeenkin etanapostissa kohteelleen, johon hän ei sitten vaan reagoinut mitenkään. Nykyään on äkkiä oikeussaliin käynti, jos tuohon syyllistyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin, viisainta olisi tiedustella vaik viestillä ensin, että sopiiko hänelle jne.

Siitäkin voi saada häirintä syytteet aikaan. Parempi pysyä kaukana, jos toinen kokee ahdistusta lähestymisestä mitenkään.

• JasuM kirjoitti:

Siitäkin voi saada häirintä syytteet aikaan. Parempi pysyä kaukana, jos toinen kokee ahdistusta lähestymisestä mitenkään.

Kadulla vastaantullessakin kääntää vähintään pään ja katseen pois päin tai vielä parempi, jos vaihtaa katua kokonaan. Jos sattuu samaan kauppaan tms. vaihtaa eri paikkaan, ettei vaan syytetä vakoilusta ja kyyläämisestä.

• Anonyymi

Tottakai, olen ymmärtänyt, että oikeuslaitos tarttuu näihin tapauksiin yhtä tiukasti kuin soittaja hanuriin. Oikeasti, missä maailmassa te oikein elätte?

• JasuM kirjoitti:

No tämä just. Ennen saattoi laittaa rakkauskirjeenkin etanapostissa kohteelleen, johon hän ei sitten vaan reagoinut mitenkään. Nykyään on äkkiä oikeussaliin käynti, jos tuohon syyllistyy.

JasuM: "No tämä just. Ennen saattoi laittaa rakkauskirjeenkin etanapostissa kohteelleen, johon hän ei sitten vaan reagoinut mitenkään. Nykyään on äkkiä oikeussaliin käynti, jos tuohon syyllistyy."

Tuo taitaa olla vähän liioittelua - ei rakkauskirjeestä tai kortista sentään oikeussaliin joudu?

• JasuM
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

JasuM: "No tämä just. Ennen saattoi laittaa rakkauskirjeenkin etanapostissa kohteelleen, johon hän ei sitten vaan reagoinut mitenkään. Nykyään on äkkiä oikeussaliin käynti, jos tuohon syyllistyy."

Tuo taitaa olla vähän liioittelua - ei rakkauskirjeestä tai kortista sentään oikeussaliin joudu?

Riippuu kohteesta ja sen ahdistuksen määrästä. Tai onko kokenut mielestään pitkään jonkinlaista ahdistelua toisen toimesta, äkkiä se voi muuttua ääni kellossa..

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai, olen ymmärtänyt, että oikeuslaitos tarttuu näihin tapauksiin yhtä tiukasti kuin soittaja hanuriin. Oikeasti, missä maailmassa te oikein elätte?

Pelokkaiden ihmisten maailmassa missä lähestyjä on paha mörkö.

• JasuM kirjoitti:

Riippuu kohteesta ja sen ahdistuksen määrästä. Tai onko kokenut mielestään pitkään jonkinlaista ahdistelua toisen toimesta, äkkiä se voi muuttua ääni kellossa..

No, jaa monenlaisia joukkoon mahtuu. Itse ostin yhdelle ystävänä pitämälleni miespuoliselle kaverille ystävänpäiväkortin. Tämä repi sen kortin palasiksi sängylleni, josta minä jouduin palaset roskikseen. Nyt kaveri on entinen ystävä, sillä se ei ollut ainoaa huonoa käytöstä häneltä. Eli kaikki eivät innostu todellakaan korteista.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

No, jaa monenlaisia joukkoon mahtuu. Itse ostin yhdelle ystävänä pitämälleni miespuoliselle kaverille ystävänpäiväkortin. Tämä repi sen kortin palasiksi sängylleni, josta minä jouduin palaset roskikseen. Nyt kaveri on entinen ystävä, sillä se ei ollut ainoaa huonoa käytöstä häneltä. Eli kaikki eivät innostu todellakaan korteista.

Olipa törkymöykky tyyppi. Ei kovin tahdikasta repiä toisen kortti ja vielä toisen nähden. Tollo kaveri.

• JasuM kirjoitti:

Olipa törkymöykky tyyppi. Ei kovin tahdikasta repiä toisen kortti ja vielä toisen nähden. Tollo kaveri.

"Tollo kaveri."

Olen samaa mieltä, sillä minulta meni halut muistaa muita ystävänpäivänä. Yksi itseäni vanhempi nainen kyllä taisi muistaa samana ystävänpäivänä minua, joten ei se mennyt täysin pieleen.

Hyvää itsenäisyyspäivää näin etukäteen! :) Itse lopettelen tähän tämänpäivän osalta! Adios! :)

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

"Tollo kaveri."

Olen samaa mieltä, sillä minulta meni halut muistaa muita ystävänpäivänä. Yksi itseäni vanhempi nainen kyllä taisi muistaa samana ystävänpäivänä minua, joten ei se mennyt täysin pieleen.

Hyvää itsenäisyyspäivää näin etukäteen! :) Itse lopettelen tähän tämänpäivän osalta! Adios! :)

Ymmärrän, että lannistaa.

Kiitos, sinulle myös. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestin laittaminen on aivan yhtä lailla seksuaalista häirintää kuin postikortin lähettäminen, jos nainen ei ole antanut siihen oma-aloitteisesti kirjallista suostumusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Viestin laittaminen on aivan yhtä lailla seksuaalista häirintää kuin postikortin lähettäminen, jos nainen ei ole antanut siihen oma-aloitteisesti kirjallista suostumusta.

Nimenomaan on. Ja jos joudut etsimään osoitetiedotkin saati puhelinnumeron, niin mammuttiluokan rikos on tehty ja lady hyperventiloi. Melkein jo vartijat kutsutaan ovelle partioon.

Naiset. 🥴

• JasuM kirjoitti:

Nimenomaan on. Ja jos joudut etsimään osoitetiedotkin saati puhelinnumeron, niin mammuttiluokan rikos on tehty ja lady hyperventiloi. Melkein jo vartijat kutsutaan ovelle partioon.

Naiset. 🥴

Ajatella, että ennen oli puhelinluettelot nimi, numero ja osoitekin.

• Heh, voi olla että saisin syytteen ahdistelusta tms. Ei toivottuna henkilönä parempi leikkiä kuollutta, kun lähetellä kortteja. :D

• Anonyymi

Mulkosilmäklaanin stlakkarin kauniita sanoja

• Anonyymi

tiedän osoitteen mutta en luota ettei joku muu näe kirjettä,
      ja ei, ei ole varattu

• Anonyymi

Kirje tai kortti on mukava tapa muistaa ystäviä tai ehdottaa treffejä tai kertoa tunteistaan.
      Outoa on, jos kaikkea lähestymistä ruvetaan kieltämään tai näkemään häiritsevänä.
      Liioittelu on out.

• Anonyymi

Minulle tuli kerran perille sellaiben kortti Helsingin keskustassa, jossa oli nimestä pelkkä etunimi ja osoitteena kadun bimi ilman talonumeroa. Kannattaa kokeilla jos muuta ei tiedä.

• Tehkööt ne jotka siihen pystyvät 😄

• Anonyymi

Luulen että ihastuksella on joku lihaksikas adonis kotona joka nostaa mut seinälle kortin takia.

• JasuM

Sepä se, siinä on sitten kiva roikkua seinällä venyvän kaulan varassa, hokit suorana ja koittaa haukkoa happea, God Jul och Gott Nytt År vaan.

• Anonyymi

No, onpa ihme tyyppi, jos suuttuu hyvän joulun toivotuksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      141
      7988
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3170
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      389
      2254
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1780
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      150
      1644
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1481
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1248
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1239
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1162
    10. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      18
      1142
    Aihe