Jää meidän välillä

Anonyymi

Mitä haluisin sanoa sulle, jos voisin. Me tiedostettiin tai tiedostetaan, että meidän välillä on jotain. Mistä se siihen tuli, kun sitä ei aiemmin ollut, on ainakin mulle arvoitus. Molemminpuoleisesta kunnioituksesta jätettiin se siihen. Vähän kokeiltiin kepillä jäätä, mut rohkeus ei riittänyt kummallakaan jäälle asti. Se, mitä en ehkä sanoisi, on, että mulla on ikävä kuitenkin koko ajan, erityisesti, kun nähdään. Halu jutella, tietää, miten menee, katsoa silmiin ja ehkä koskettaa.

64

1475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onko tää naiselle?

      • Anonyymi

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        m-m?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        m-m?

        n-m. ..Sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        m-m?

        Kyllä


    • Anonyymi

      Minä olen tiedostanut sen omalta osalta pitemmän aikaa. Voi tänne kirjoitella,ja vastailla vaikka et olekkaan hän. Ei,tässä ole muutakaan tekemistä,yksin istun kotona. Mullakin on kova ikävä mutta mitäs tälle voi. Ei,mitään. Kyllä minulla oli tunteet pitemmän aikaa sinuun. En,oiein meidän kohdalla,usko siihen näkemiseen.Mutta toivossa on hyvää elää. Eikun Hyvää yötä

      • Anonyymi

        Älä esiinny toisena ja älä sekaannu toisten asioihin vääristelemällä!


      • Anonyymi

        Mulle on tapahtunut outoja eräs mies, jota en edes tunne oikeasti paitsi hyvän päivän tuttuna pyörii mun päässä on tunkeutunut mun jokapäiväisiin ajatuksiin. Kestänyt jo muutaman vuoden ja vaikka kuinka yritän räpistellä siitä eroon tästä kummasta henkisestä yhteydestä en pääse. Enää en edes yritä, mutta en myöskään ota yhteyttä ...paitsi joskus puhellen jostain kusiaisista tai kukista. Sen verran museokamaa, että ei ole minua lähteä pyytelemään mihkään saati muutakaan ehdottelemaan. Tilanne on täynnä ruusun piikkejä. Kiduttavaa ja tiedän, että hänkin yrittää heittää mut roskana pois mielestä. Kuitenkin naurattaa miten ihmiselle voi käydä näin kun luuli jo kaiken nähneensä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on tapahtunut outoja eräs mies, jota en edes tunne oikeasti paitsi hyvän päivän tuttuna pyörii mun päässä on tunkeutunut mun jokapäiväisiin ajatuksiin. Kestänyt jo muutaman vuoden ja vaikka kuinka yritän räpistellä siitä eroon tästä kummasta henkisestä yhteydestä en pääse. Enää en edes yritä, mutta en myöskään ota yhteyttä ...paitsi joskus puhellen jostain kusiaisista tai kukista. Sen verran museokamaa, että ei ole minua lähteä pyytelemään mihkään saati muutakaan ehdottelemaan. Tilanne on täynnä ruusun piikkejä. Kiduttavaa ja tiedän, että hänkin yrittää heittää mut roskana pois mielestä. Kuitenkin naurattaa miten ihmiselle voi käydä näin kun luuli jo kaiken nähneensä???

        Kaikenlisäksi luulen, että on mun elämän suurin rakkaus. Toinen puoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlisäksi luulen, että on mun elämän suurin rakkaus. Toinen puoli.

        Toisin sanoen...


    • Anonyymi

      Lisäyksenä vielä,miksi tää tunne ei voi jo loppuu? En,suunnitellut itselleni tälläistä,oloa ensin tunsin ihastusta,sitten tunne syveni.Ja tiedät varmaan,miltä se tuntuu? En,tiedä sinun tunteista,mutta omat on syvästi kaipaavat häntä. Kukaan muu ei sen jälkeen tuntunut miltään,kun hänet näin.

      • Anonyymi

        Todellakin tiedän mitä tarkoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin tiedän mitä tarkoitat.

        En tiedä kuka olet,voin vai kirjoittaa ja purkaa tätä ikävää, joka sydämessä tuntuu. Voi kun sinä/hän nainen tietäisit miten voimakkaasti,olen tuntenut kohtaasi. Ihastus,sitten jäi kaipaus eikä ne hellittänyt niistä muodostui sinun läheisyyttä janoava tunne. Joka on kestänyt ja kestää. En voinut,sille mitään että sinusta muodostui itselleni niin tärkeä ihminen. Aina pekään että hän vihaa minua,kun tunnen näin. Että hänen tunteet,ei ole kohtaani mitään? En,ole mikään suhteesta toiseen hyppijä,viime seurustelu lyhyt suhde noin kahdeksan vuotta sitten. En tiedä, mutta sinun kohtaasi tunteeni ovat erittäin voimakkaat. Ei mitään Feikki juttuja uskothan sinä minua? Sinussa näin monia asioita, jotka herättivät minut henkiin.


    • Anonyymi

      Eihän se ihme ole, kun aikaa kuluu. Kynnys kasvaa. Jää paksuuntuu. Silloin ei auta, kuin yrittää riittävän monta kertaa että tulee selvemmäksi mistä on kyse. En yleensäkään luota ihmisiin kovin helposti. Olen sellainen, varautunut uusia kohdatessa.

      • Anonyymi

        Yritetään rakas saada meille luottamuksen ja oikean suhteen. Mä rakastan oikeesti vain sinua. Tehdään rakkaus sitä todella todella paljon mä haluan olla sinun lähellä ja pysyvästi ikuisesti suhteessa sun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritetään rakas saada meille luottamuksen ja oikean suhteen. Mä rakastan oikeesti vain sinua. Tehdään rakkaus sitä todella todella paljon mä haluan olla sinun lähellä ja pysyvästi ikuisesti suhteessa sun kanssa.

        Jaa vai sillein. Tosi uskottavasti tuli tuo. rakkaus rakas... nyt menee palsta kiinni.


    • Anonyymi

      Ihana.

    • Anonyymi

      Ota yhteyttä.

    • Anonyymi

      Joo. Mä kuulin, että tunnustamaton rakkaus kalvaa vielä kuolinvuoteellakin. Olisi pitänyt uskoa!

      • Anonyymi

        Niin se kalvaa, se ei jätä rauhaan jos sitä ei voi tunnustaa toiselle jota kaipaa. Tuntuu kuin itsellä olisi joku paikka koko ajan kipeä, vatsaan sattuu eikä oikein maistu ruoka eikä mikään. Se on valtava halu kertoa toiselle jota kaipaa,ne kaikki asiat mitkä tuntee tärkeiksi. Sitä haluis vaan kertoo ja puhuu pitää samalla kädestä kiinni. Ja katsoa häntä silmiin, kertoa hänelle miten häntä on kaivannut ja miten tärkeä ihminen hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se kalvaa, se ei jätä rauhaan jos sitä ei voi tunnustaa toiselle jota kaipaa. Tuntuu kuin itsellä olisi joku paikka koko ajan kipeä, vatsaan sattuu eikä oikein maistu ruoka eikä mikään. Se on valtava halu kertoa toiselle jota kaipaa,ne kaikki asiat mitkä tuntee tärkeiksi. Sitä haluis vaan kertoo ja puhuu pitää samalla kädestä kiinni. Ja katsoa häntä silmiin, kertoa hänelle miten häntä on kaivannut ja miten tärkeä ihminen hän on.

        Juuri näin!! 😢😣
        Olen niin kipeä, että kumma jos tähän ei kuole, ja jos ei kuole, niin ei tämä kituminen elämääkään ole!

        Mä rakastan niin kovasti, että mun aivoni menivät rikki ja jäivät jumiin!!!


    • Anonyymi

      No tässähän näitä jäitä poltellaan... 😄

      • Anonyymi

        Onnistuuko?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuuko?

        Hänelle jota ajattelen nytkin! Ottaisin kyllä häneen, yhteyttä jos tietäisin että hän on se oikea henkilö,jota kaipaan. Onko tämä naiselle vai miehelle? Täällä palstalla kun on niin paljon kävijöitä. Miten häneen saa yhteyden, kun en tiedä missä hän asuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle jota ajattelen nytkin! Ottaisin kyllä häneen, yhteyttä jos tietäisin että hän on se oikea henkilö,jota kaipaan. Onko tämä naiselle vai miehelle? Täällä palstalla kun on niin paljon kävijöitä. Miten häneen saa yhteyden, kun en tiedä missä hän asuu?

        Hänellä on yhteystiedot. Arvaan, ettei ole poistanut. Ei vaan uskalla laittaamitään, olenhan mä niiiiiiiin pelottava. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on yhteystiedot. Arvaan, ettei ole poistanut. Ei vaan uskalla laittaamitään, olenhan mä niiiiiiiin pelottava. 😂

        En tiedä, kenelle kommentti on, mutta aloittaja kyllä poisti sen toisen osapuolen yhteystiedot, ettei enää olisi yhteydessä häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kenelle kommentti on, mutta aloittaja kyllä poisti sen toisen osapuolen yhteystiedot, ettei enää olisi yhteydessä häneen.

        No hyvä hänelle / sinulle.
        Taidanpa minäkin poistaa eräöt yhteystiedot. Eipä ole niillä mitään virkaa ollutkaan pitkään aikaan. Joten ihan sama.

        Älä aloittaja jauha enää asiasta, johon et aio vaikuttaa millään tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on yhteystiedot. Arvaan, ettei ole poistanut. Ei vaan uskalla laittaamitään, olenhan mä niiiiiiiin pelottava. 😂

        Oletko pelottava vai etäinen? Mistä pelottavuus tulee? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä hänelle / sinulle.
        Taidanpa minäkin poistaa eräöt yhteystiedot. Eipä ole niillä mitään virkaa ollutkaan pitkään aikaan. Joten ihan sama.

        Älä aloittaja jauha enää asiasta, johon et aio vaikuttaa millään tavalla.

        Kovin agressiiviselta vaikutat, tuskin olet hän ja jos olisitkin, tuollainen kiukuttelu kyllä sammuttaisi tunteet.

        Minun jauhamiseni ei kuulu sinulle. Jokainen käsittelee tunteitaan tavallaan. Eikä sillä, että uhkailet yhteistietojen poistamisella, ole minulle väliä. Hänellä tuskin on yhteystietojani ollut koskaan tallennettuna.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Elämässä tulee kaikille sellaisia hetkiä, kun joutuu luopumaan rakkaastaan, kannattaa olla luottamuksen arvoinen ja huolehtia toisesta. sitä ihanampaa on jälleennäkeminen.

      https://youtu.be/vTjtgualL9E
      -

      • Anonyymi

        Niinpä, sitä mies ei tehnyt.


    • Anonyymi

      En,oikeesti tiedä kuka täällä on kuka,mutta jonnekkin pitää purkaa tätä ikävän ja kaipauksen tunnetta. Olen tiedostanut itsessäni tämän hyvin selvästi. Tulikohan sinulle nämä omat tunteeni ,täysi yllätyksenä vai aavistitko jotain? En tiennyt jos olet hän, että sinullakin on tunteita kohtaani, varmaan nämä tunteeni sinulle tuli täysin yllätyksenä, ainakin se miten voimakkaat ne on. Halusin sinun läheisyytä koko ajan ja sinun näkemistä. Siitä tajusin että tässä on jotain paljon enemmän. Tämä naiselle! Erittäin Hyvää Itsenäisyyspäivää sinulle!

      • Anonyymi

        Täällä menee kyllä ihan sekaisin kuka kukin on. Vielä kun täällä on näitä roolileikkejä joillakin...Jos nyt olet hän, niin mulle tuli sun tunteet kyllä ihan puun takaa. Olen alkanut hahmottamaan tätä tilannetta sen jälkeen kun viimeksi nähtiin, koska silloin tapahtui jotain, tiedät kyllä mitä jos olet oikea.


      • Anonyymi

        Hyvää itsenäisyyspäivää sullekin!


    • Anonyymi

      Meidän välillä ehkä oli, kaikki päättyi aikanaan nöin kävi..minkäs teet..

    • Anonyymi

      Toivottavasti välimme säilyvät aina hyvinä erään ihanan naisen kanssa. En todellakaan toivo, että kaikki olisi väliltämme ohi!

      • Anonyymi

        Säilyy ne. Miksi ei säilyisi?


      • Anonyymi

        Välit voi säilyy, yhteys ei. Tuntemattomiin on yleensä hyvät ja neutraalit välit, kun ei niillä ole mitään väliä tai tarvetta olla muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välit voi säilyy, yhteys ei. Tuntemattomiin on yleensä hyvät ja neutraalit välit, kun ei niillä ole mitään väliä tai tarvetta olla muuta.

        Ei olla tuntemattomia, ainakaan tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla tuntemattomia, ainakaan tulevaisuudessa.

        Ei me olla tuntemattomia naisen kanssa. Yhteys katkesi olosuhteista johtuen, ei tietenkään omasta toivomuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me olla tuntemattomia naisen kanssa. Yhteys katkesi olosuhteista johtuen, ei tietenkään omasta toivomuksesta.

        Kai sulla on oma päätäntävalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla tuntemattomia, ainakaan tulevaisuudessa.

        Hyvä


    • Ihmiset itse kehittää kylmän ja jään toistensa välille. Ihmiset itse voi sen myös sulattaa välistä pois. Kaikki on kiinni tahdosta, ei mistään muusta. Ylpeys on niitä varten, jotka on liian heikkoja tullakseen toista vastaan.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Itse en ole ylpeä, mutta arka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Itse en ole ylpeä, mutta arka.

        Liittyykö arkuuteen ennakkoluuloja tai jotain muuta mikä saa araksi?


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Liittyykö arkuuteen ennakkoluuloja tai jotain muuta mikä saa araksi?

        Sen kun osaisinkin sanoa. Kai sitä pelkää ettei toinen vastaakaan positiivisesti. Ei pitäisi pelätä ja siinä minulla on ollut aina oppimista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun osaisinkin sanoa. Kai sitä pelkää ettei toinen vastaakaan positiivisesti. Ei pitäisi pelätä ja siinä minulla on ollut aina oppimista.

        Yym, sanoisin tuota nimenomaista ennakkoluuloksi. Lainaan Doris Dayta, Whatever will be will be. Tulee mikä tulee, mutta ainakin on yrittänyt. :)
        Que sera, sera.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Yym, sanoisin tuota nimenomaista ennakkoluuloksi. Lainaan Doris Dayta, Whatever will be will be. Tulee mikä tulee, mutta ainakin on yrittänyt. :)
        Que sera, sera.

        Näinhän se on. Kiitos sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Kiitos sulle!

        Mä oon tosta ylpeydestä vai mitä lienee aika samaa mieltä, niinkuin muistakin asioista ja tunteista. Ylipäätään asioista puhuminen on aina hyvästä, suhdekin kun perustuu kommunikaatioon. Kyllä yleensä jos ihastutte tai rakastutte niin ainakin jollakin tapaa tiedätte ihastuksenne. Puhua kantsii, oli tilanne mikä tahansa, vaikka silloinkin jos tunteita ei oo. Ikävätkin asiat, mokat ym. kantsii selvittää, sillä jos asetutte vastapuolen asemaan ja toimitte todella tökerösti, niin vastapuoli saa kyllä käsityksen teistä sen mukaan ja jos ette sitä korjaa niin kyllä vastapuolen käsitys teistä rakentuu juuri siitä. Ei niin, että se olisi enää toisesta moka vaan ihan tarkotuksellista satuttamista ja pelleilyä. Sen arvottomuuden tunteenko te haluatte antaa toiselle. Selittelyt täällä on ihan tyhjänpäiväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon tosta ylpeydestä vai mitä lienee aika samaa mieltä, niinkuin muistakin asioista ja tunteista. Ylipäätään asioista puhuminen on aina hyvästä, suhdekin kun perustuu kommunikaatioon. Kyllä yleensä jos ihastutte tai rakastutte niin ainakin jollakin tapaa tiedätte ihastuksenne. Puhua kantsii, oli tilanne mikä tahansa, vaikka silloinkin jos tunteita ei oo. Ikävätkin asiat, mokat ym. kantsii selvittää, sillä jos asetutte vastapuolen asemaan ja toimitte todella tökerösti, niin vastapuoli saa kyllä käsityksen teistä sen mukaan ja jos ette sitä korjaa niin kyllä vastapuolen käsitys teistä rakentuu juuri siitä. Ei niin, että se olisi enää toisesta moka vaan ihan tarkotuksellista satuttamista ja pelleilyä. Sen arvottomuuden tunteenko te haluatte antaa toiselle. Selittelyt täällä on ihan tyhjänpäiväisiä.

        Ei ole ollut minulla mikään tarkoitus pelleillä, eikä satuttaa toista, millään tavalla, koskaan. Livenä tällaiset, kaikki asiat pitäisi käydä läpi. Täällä on väärinymmärtämisen mahdollisuus niin suuri, ettei mistään kovin vaikeasta aiheesta kannata alkaa. Kahden välisistä asioista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon tosta ylpeydestä vai mitä lienee aika samaa mieltä, niinkuin muistakin asioista ja tunteista. Ylipäätään asioista puhuminen on aina hyvästä, suhdekin kun perustuu kommunikaatioon. Kyllä yleensä jos ihastutte tai rakastutte niin ainakin jollakin tapaa tiedätte ihastuksenne. Puhua kantsii, oli tilanne mikä tahansa, vaikka silloinkin jos tunteita ei oo. Ikävätkin asiat, mokat ym. kantsii selvittää, sillä jos asetutte vastapuolen asemaan ja toimitte todella tökerösti, niin vastapuoli saa kyllä käsityksen teistä sen mukaan ja jos ette sitä korjaa niin kyllä vastapuolen käsitys teistä rakentuu juuri siitä. Ei niin, että se olisi enää toisesta moka vaan ihan tarkotuksellista satuttamista ja pelleilyä. Sen arvottomuuden tunteenko te haluatte antaa toiselle. Selittelyt täällä on ihan tyhjänpäiväisiä.

        Sen arvottomuuden tunteen voi antaa myös se joka ei avaudu mistään siellä eikä täällä, missään. Ei pidä kommunikaation arvoisena.

        Niinpä itse ajattelen, että mielummin antaa toisen olla, kun nyhtää sanoja suusta väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut minulla mikään tarkoitus pelleillä, eikä satuttaa toista, millään tavalla, koskaan. Livenä tällaiset, kaikki asiat pitäisi käydä läpi. Täällä on väärinymmärtämisen mahdollisuus niin suuri, ettei mistään kovin vaikeasta aiheesta kannata alkaa. Kahden välisistä asioista.

        Ei ollut tarkoitus ja kerrot täällä, ilman merkitystä se jää täällä eli toimit juuri noin niinkuin kirjoitin ja toisella on se kuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus ja kerrot täällä, ilman merkitystä se jää täällä eli toimit juuri noin niinkuin kirjoitin ja toisella on se kuva.

        Anteeksi... :( Koitan parantaa tapani.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Sen arvottomuuden tunteen voi antaa myös se joka ei avaudu mistään siellä eikä täällä, missään. Ei pidä kommunikaation arvoisena.

        Niinpä itse ajattelen, että mielummin antaa toisen olla, kun nyhtää sanoja suusta väkisin.

        Turhaa sä tuolle neuvojas jakelet, ei ota onkeensa vaikka hitsaasit ratakiskoon.


    • Anonyymi

      Mies, mikä nyt on? Yrität "piilotella" täällä, etkä vastaa minulle.

      • Anonyymi

        Missäs sun teksti on? Vastaan kyllä heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs sun teksti on? Vastaan kyllä heti.

        Voisin tarvita vähemmän päihdettä

        Sun kans

        Kultu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tarvita vähemmän päihdettä

        Sun kans

        Kultu

        Mun kanssa et tarvitsisi päihteitä ollenkaan.🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tarvita vähemmän päihdettä

        Sun kans

        Kultu

        Ihanko alkoholia olet ottanut vai jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tarvita vähemmän päihdettä

        Sun kans

        Kultu

        Minä olen yksi niistä naisista, joiden kanssa et todellakaan tarvitse päihteitä.
        Me voimme tehdä elämästä kivan ja mielenkiintoisen ja mielekkään kokonaan ilman päihteitä.


    • Anonyymi

      varokaa heikkoa jäätä.

    • Anonyymi

      Ethän sä vastaa mulle. Ei sun tarvitse mulle esittää. Älä pidä mua tyhmänä, sitä en ole.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe