Meidät pakkorokotetaan. En voi hakea hoitajatyötä koska vaaditaan sekä influenssa että Corona rokotetta! En voi mennä ulos syömään ! En voi mennä leffaan ! Siis en elä itsenäisesti Suomessa ! Olen miettinyt muuttaa Ruotsiin , olenko siellä pakolaisena ? Suomen valtio ei muista köyhiä ja vanhuksia meitä suomalaisia. Pakolaiset ovat etupäässä joka paikassa ja heitä paapotaan . Heitä ei pakoteta mihinkään . Mihin minä menisin ?
En koe olevani itsenäinen enää
4
132
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sinua huolita Ruotsiin eikä muihinkaan sivistysmaihin, joten, Valkovenäjä ja tai Venäjä kummasakin on hyvät oltavat
- Anonyymi
suomi on myyty , ei ole enään missään asioissa päätäntävaltaa, nuollaan Saksaa ja Ameeeeriikkaa natoa saksaa ynm ynm ynm .Suomen vellihousu herroilta katkenneet selkärangat ajat sitten, nuoret täysin johdateltavia ilman mitään periaatteita --majuri---evp
- Anonyymi
Mitä ihmettä puhut? Kaikkea mainitsemaasihan voi tehdä. Negatiivinen testitulos koronasta riittää passin saamiseksi, jos et rokotuksia halua. Itse kyllä olen rokotukset hoitoalan ihmisenä ottanut.
Pakkorokotukset taas ovat mielestäni väärin, vaikka ne tuskin tulevat kaikkia hoitoalan ihmisiä edes koskemaan. Mutta on väärin, että jotkut mahdollisesti pakkorokotetaan, toisia taas ei. Pakko pitäisi sitten koskea kaikkia kansalaisia tai ei ketään.
Isorokossa on aikanaan käytetty pakkorokotuksia. Silloin asia kyllä kääntyi positiiviseksi. Mutta pahalta tuollaiset pakot silti tuntuvat. Joku muu hallitsee silloin omaa elämää vastoin omaa tahtoa ja valintaa. - Anonyymi
>> En voi hakea hoitajatyötä koska vaaditaan sekä influenssa että Corona rokotetta! <<
Hoitajan työtä ei varmaankaan saa kovin helposti, mutta hoitoalalta kyllä, ainakin väliaikaisiin töihin voi päästä. Hoiva-avustajana olen ollut itse ilman influenssarokotuksia. Joissakin paikoissa h-av. tekee ihan samaa työtä kuin hoitajakin, vain lääkehoidossa on poikkeukisia ja palkka on pienempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826225
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t293743törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/263091Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3641666- 331378
- 261292
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11916Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi42883Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42829