En koe olevani itsenäinen enää

Anonyymi

Meidät pakkorokotetaan. En voi hakea hoitajatyötä koska vaaditaan sekä influenssa että Corona rokotetta! En voi mennä ulos syömään ! En voi mennä leffaan ! Siis en elä itsenäisesti Suomessa ! Olen miettinyt muuttaa Ruotsiin , olenko siellä pakolaisena ? Suomen valtio ei muista köyhiä ja vanhuksia meitä suomalaisia. Pakolaiset ovat etupäässä joka paikassa ja heitä paapotaan . Heitä ei pakoteta mihinkään . Mihin minä menisin ?

4

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sinua huolita Ruotsiin eikä muihinkaan sivistysmaihin, joten, Valkovenäjä ja tai Venäjä kummasakin on hyvät oltavat

    • Anonyymi

      suomi on myyty , ei ole enään missään asioissa päätäntävaltaa, nuollaan Saksaa ja Ameeeeriikkaa natoa saksaa ynm ynm ynm .Suomen vellihousu herroilta katkenneet selkärangat ajat sitten, nuoret täysin johdateltavia ilman mitään periaatteita --majuri---evp

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä puhut? Kaikkea mainitsemaasihan voi tehdä. Negatiivinen testitulos koronasta riittää passin saamiseksi, jos et rokotuksia halua. Itse kyllä olen rokotukset hoitoalan ihmisenä ottanut.

      Pakkorokotukset taas ovat mielestäni väärin, vaikka ne tuskin tulevat kaikkia hoitoalan ihmisiä edes koskemaan. Mutta on väärin, että jotkut mahdollisesti pakkorokotetaan, toisia taas ei. Pakko pitäisi sitten koskea kaikkia kansalaisia tai ei ketään.

      Isorokossa on aikanaan käytetty pakkorokotuksia. Silloin asia kyllä kääntyi positiiviseksi. Mutta pahalta tuollaiset pakot silti tuntuvat. Joku muu hallitsee silloin omaa elämää vastoin omaa tahtoa ja valintaa.

    • Anonyymi

      >> En voi hakea hoitajatyötä koska vaaditaan sekä influenssa että Corona rokotetta! <<

      Hoitajan työtä ei varmaankaan saa kovin helposti, mutta hoitoalalta kyllä, ainakin väliaikaisiin töihin voi päästä. Hoiva-avustajana olen ollut itse ilman influenssarokotuksia. Joissakin paikoissa h-av. tekee ihan samaa työtä kuin hoitajakin, vain lääkehoidossa on poikkeukisia ja palkka on pienempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe