Meidät pakkorokotetaan. En voi hakea hoitajatyötä koska vaaditaan sekä influenssa että Corona rokotetta! En voi mennä ulos syömään ! En voi mennä leffaan ! Siis en elä itsenäisesti Suomessa ! Olen miettinyt muuttaa Ruotsiin , olenko siellä pakolaisena ? Suomen valtio ei muista köyhiä ja vanhuksia meitä suomalaisia. Pakolaiset ovat etupäässä joka paikassa ja heitä paapotaan . Heitä ei pakoteta mihinkään . Mihin minä menisin ?
En koe olevani itsenäinen enää
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sinua huolita Ruotsiin eikä muihinkaan sivistysmaihin, joten, Valkovenäjä ja tai Venäjä kummasakin on hyvät oltavat
- Anonyymi
suomi on myyty , ei ole enään missään asioissa päätäntävaltaa, nuollaan Saksaa ja Ameeeeriikkaa natoa saksaa ynm ynm ynm .Suomen vellihousu herroilta katkenneet selkärangat ajat sitten, nuoret täysin johdateltavia ilman mitään periaatteita --majuri---evp
- Anonyymi
Mitä ihmettä puhut? Kaikkea mainitsemaasihan voi tehdä. Negatiivinen testitulos koronasta riittää passin saamiseksi, jos et rokotuksia halua. Itse kyllä olen rokotukset hoitoalan ihmisenä ottanut.
Pakkorokotukset taas ovat mielestäni väärin, vaikka ne tuskin tulevat kaikkia hoitoalan ihmisiä edes koskemaan. Mutta on väärin, että jotkut mahdollisesti pakkorokotetaan, toisia taas ei. Pakko pitäisi sitten koskea kaikkia kansalaisia tai ei ketään.
Isorokossa on aikanaan käytetty pakkorokotuksia. Silloin asia kyllä kääntyi positiiviseksi. Mutta pahalta tuollaiset pakot silti tuntuvat. Joku muu hallitsee silloin omaa elämää vastoin omaa tahtoa ja valintaa. - Anonyymi
>> En voi hakea hoitajatyötä koska vaaditaan sekä influenssa että Corona rokotetta! <<
Hoitajan työtä ei varmaankaan saa kovin helposti, mutta hoitoalalta kyllä, ainakin väliaikaisiin töihin voi päästä. Hoiva-avustajana olen ollut itse ilman influenssarokotuksia. Joissakin paikoissa h-av. tekee ihan samaa työtä kuin hoitajakin, vain lääkehoidossa on poikkeukisia ja palkka on pienempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016941- 474626
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542606Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän51978Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101028Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1481007Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241837Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30826Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736