En koe olevani itsenäinen enää

Anonyymi

Meidät pakkorokotetaan. En voi hakea hoitajatyötä koska vaaditaan sekä influenssa että Corona rokotetta! En voi mennä ulos syömään ! En voi mennä leffaan ! Siis en elä itsenäisesti Suomessa ! Olen miettinyt muuttaa Ruotsiin , olenko siellä pakolaisena ? Suomen valtio ei muista köyhiä ja vanhuksia meitä suomalaisia. Pakolaiset ovat etupäässä joka paikassa ja heitä paapotaan . Heitä ei pakoteta mihinkään . Mihin minä menisin ?

4

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sinua huolita Ruotsiin eikä muihinkaan sivistysmaihin, joten, Valkovenäjä ja tai Venäjä kummasakin on hyvät oltavat

• Anonyymi

suomi on myyty , ei ole enään missään asioissa päätäntävaltaa, nuollaan Saksaa ja Ameeeeriikkaa natoa saksaa ynm ynm ynm .Suomen vellihousu herroilta katkenneet selkärangat ajat sitten, nuoret täysin johdateltavia ilman mitään periaatteita --majuri---evp

• Anonyymi

Mitä ihmettä puhut? Kaikkea mainitsemaasihan voi tehdä. Negatiivinen testitulos koronasta riittää passin saamiseksi, jos et rokotuksia halua. Itse kyllä olen rokotukset hoitoalan ihmisenä ottanut.

Pakkorokotukset taas ovat mielestäni väärin, vaikka ne tuskin tulevat kaikkia hoitoalan ihmisiä edes koskemaan. Mutta on väärin, että jotkut mahdollisesti pakkorokotetaan, toisia taas ei. Pakko pitäisi sitten koskea kaikkia kansalaisia tai ei ketään.

Isorokossa on aikanaan käytetty pakkorokotuksia. Silloin asia kyllä kääntyi positiiviseksi. Mutta pahalta tuollaiset pakot silti tuntuvat. Joku muu hallitsee silloin omaa elämää vastoin omaa tahtoa ja valintaa.

• Anonyymi

>> En voi hakea hoitajatyötä koska vaaditaan sekä influenssa että Corona rokotetta! <<

Hoitajan työtä ei varmaankaan saa kovin helposti, mutta hoitoalalta kyllä, ainakin väliaikaisiin töihin voi päästä. Hoiva-avustajana olen ollut itse ilman influenssarokotuksia. Joissakin paikoissa h-av. tekee ihan samaa työtä kuin hoitajakin, vain lääkehoidossa on poikkeukisia ja palkka on pienempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      82
      6225
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      29
      3743
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      26
      3091
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      364
      1666
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1378
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      26
      1292
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      916
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      42
      883
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      860
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      829
    Aihe