Onko menijöitä tuonne? En löytänyt tietoa koronapassivaatimuksesta, vaikka tänään Pirkanmaalla tulee voimaan uudet kokoontumisrajoitukset.
"Rajoitukset yleisötilaisuuksiin
Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto on kieltänyt tartuntatautilain 58 §:n 1 momentin nojalla ajalla 6.12.2021 – 5.1.2022 Pirkanmaan sairaanhoitopiirin ja Punkalaitumen kuntien alueilla kaikki sisätiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset, joihin osallistuu yli 20 henkilöä. Koronapassin avulla voi kuitenkin vapautua tästä rajoituksesta. Rajoitus ei koske yleisiä kokouksia eikä alle 16-vuotiailta voi edellyttää koronapassia."
Joulubugg Tampereella
11
113
Vastaukset
- Anonyymi
Tessulla on ainakin koronapassitanssit klo 19 alkaen lauantaina 11.12. Eikös Joulubugg pitänyt olla tuolla?
- Anonyymi
outoa, tapahtuman mainoksista ei löydy mainintaa koronapassista..
- Anonyymi
eihän noita voi järjestää edes ilman että vaaditaan koronapassi
- Anonyymi
Koivulat painaa hommia "bisnes edellä".
Koronapassi vähentäisi maksavien asiakkaiden määrää.- Anonyymi
Vaikka hittaalla käviskin niin uutisten seuraaminen kannattaa aina..
- Anonyymi
Kyllä tuolta tapahtuman sivulta tuo koronapassi vaatimus löytyy kun viitsii etsiä https://www.facebook.com/events/ikurin-liikuntahalli/tanssileiri-joulubuggi-11-12122021-tampereella/1002757490506346/
- Anonyymi
Oikein hyvä kun vaativat. Mainokset mitkä olen lukenut, olivat vailla tietoa koronapassista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein hyvä kun vaativat. Mainokset mitkä olen lukenut, olivat vailla tietoa koronapassista.
Pakko vaatia mikäli meinaavat rajoittamattomasti tilaisuuden järjestää.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Minä olin kauheassa kohmelossa siellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832