En tiedä kuinka tämän aloittaisin... Kuulun erääseen paikalliseen ryhmään johon pääsimme Jouluperheeksi. Tositteet tuloista ja kaikki laitoin menemään. Ei mennyt kauaa kun tuli tieto itse ryhmän vetäjältä että pienemmille olisi kaksi käytettyä muumi dvd:tä jos kelpaa. Hän voisi tuoda ne samana päivänä.No sehän sopi kun kotona olemme. Summeri soi ja emäntä saapui. Anteeksi unohdin ottaa teidän kassin mukaan,tuon sen huomenna. Seuraava päivä koitti ja kysyi vielä muista tarpeista ja että haluaisiko tyttö skuutin. Ilomielin ottaisin vastaan kun sellaista ei meillä ole. Hän saapui ja jätti ovenraosta kassin. Innoissani katsomaan lahjoja. Kassista löytyi nuo dvd:t, avattu saippuakuplapurkki, lehtiä lapsille joista suurimmasta osasta tehtävät tehty,pari tarra-arkkia ja pallo. Tottakai olin näistä kiitollinen mutta enhän näitä voi lasten paketeihin laittaa jouluksi🙁 Perheemme kohdalle tuli tieto että pienille viety lahjat.
Yhdessä ryhmässä kun on haku niin muihin ei voi osallistua. Hieno oli ajatus mutta pieni pettymys kyllä itselle. Sitä apua kun olisi jouluun tarvinnut kun täysin yksin tässä on ja oma tukiverkosto täysin olematon. Itsellä 5lasta joista kolme asuu kanssani, vanhimmat jo omillaan ja tulevat Jouluksi kotiin.
Olisiko kellään mitään ideaa mistä voisi kysyä Jouluksi pientä apua?
Jokatapauksessa ihanaa Joulun odotusta kaikille💖
Jouluapu perheelle....
1
328
Vastaukset
Vinkkejä saa laittaa myös sähköpostiini joka on [email protected]
💖
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666