Hän sanoo että säälii lapsiaan kun lapset joutuvat olemaan huonoissa oloissa ja vanhempien riitelyn keskellä. Ei kuitenkaan tee mitään sen eteen että lapsillansa olisi parempi olla. Hän esittää tunnollista vanhempaa, mutta se on kaukana hänestä. Hän ei oikeasti välitä mutta uskottelee säälimisen olevan välittämistä ja että se kohentaisi lasten oloja. Hän on tehnyt vanhempana velvollisuutensa kun on säälinyt lapsiaan.
Kuka tietää onko kyse mahdollisesti jostakin häiriöstä tai muusta ongelmasta?
Säälijätyyppi
Anonyymi
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
"Sääli on sairautta" sanoo mieheni ja syö itse ekana.Minkähänlainen persoonallisuushäiriö se on ? Hän on jo kertaalleen eronnut ja aiemmasta suhteesta kaksi nyt aikuista lasta.Luulin että jaksan hänen kanssaan mutta on henkilöitä jotka ovat yritäneet ja ovatkin olleet ilkeitä meille ja minulle.
- Anonyymi
Kenellä siis persoonallisuushäiriö ? Niillä jotka kiusaa ja panettelee ? Kaikki ei jaksa käydä oikeutta kunniansa puolesta.
- Anonyymi
Nyt sulle on tainnut selvitä eron syy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918