Tarviiko noille esiintyjille vielä maksaa jotakin....karmeaaaa !!!!
Linnan juhlat jatkot ?
3
648
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy kyllä ihmetellä artistivalintoja, varsinkin tuota Ursusta Hirveetä skeidaa! Onhan Suomessa oikeita kunnon artistejakin.
No onneksi oli Eini ja Jonna sentään .- Anonyymi
Koko aika on linnan juhlissa enemmän ja enemmän homoja. Haavistokin jostain kaivoi esille vaimokkeen. Antonio sais pysyä loppuelämän piilossa mitä iloa on enää pekalle vai haaveilee pääsystä maan äidiksi. Kyllä pressan linnassa naurettas kun antonio häärää essu edessä aamupuuroa haavistolle. En minä ainakaan olis palveluksessa. Lopeta pekka homoilu ja ala mieheksi. Sebastian toi mustan juhliin ei mitään käytöstapoja homoilla olis tuonut mieluummin sidkonsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko aika on linnan juhlissa enemmän ja enemmän homoja. Haavistokin jostain kaivoi esille vaimokkeen. Antonio sais pysyä loppuelämän piilossa mitä iloa on enää pekalle vai haaveilee pääsystä maan äidiksi. Kyllä pressan linnassa naurettas kun antonio häärää essu edessä aamupuuroa haavistolle. En minä ainakaan olis palveluksessa. Lopeta pekka homoilu ja ala mieheksi. Sebastian toi mustan juhliin ei mitään käytöstapoja homoilla olis tuonut mieluummin sidkonsa
Kateelliset piipittää kun itse ei noihin juhliin pääse eikä ole sinne seuralaistakaan. Voi voi, kyllä on ollu ankee itsenäisyyspäivän anti taas televisiossa ja ollut pakko katsoa kun ei muuta parempaa tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634996
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693730- 1243198
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3292545Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 411984
- 1101932