Mistä meriiteistä sinut tunnetaan? Älä ollenkaan kainostele kertoa, vaikka kateellisia kyllä löytyy.
Minä olen erityisen tunnettu vaatimattomuudestani.
Mistä meriiteistä sinut tunnetaan
27
1104
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa tulla lyhyt ketju, kun kukaan ei edes tiedä, mitä meriitti tarkoittaa.
- Anonyymi
meriitti
ansio, annettu arvo
Kuukkeli tiesi - Anonyymi
Erään meriittejä ovat riitariippuvuus ja puolueellisuus. Ansioita nekin.
- Anonyymi
Kyllä juurikin noin on. Palstajulkisuus taattu.
Luin aloituksen kaksi kertaa ja ei, siinä ei todellakaan kysytty ´´mistä meriiteistä eräs tunnetaan.´´
- Anonyymi
Eliaana kirjoitti:
Luin aloituksen kaksi kertaa ja ei, siinä ei todellakaan kysytty ´´mistä meriiteistä eräs tunnetaan.´´
Miksi et kertonut, mistä sinut tunnetaan.
Kerron, ettei sinun itse tarvitse meriittejäsi esitellä; Tunnen sinut vanhojen asioiden kaivajana. Aarteitako etsit muiden sanomisista? Anonyymi kirjoitti:
Miksi et kertonut, mistä sinut tunnetaan.
Kerron, ettei sinun itse tarvitse meriittejäsi esitellä; Tunnen sinut vanhojen asioiden kaivajana. Aarteitako etsit muiden sanomisista?Kyllä nyt olet hakoteillä.
Ikinä en ole mitään vanhoja asioita kaivellut, enkä muiden sanomisia tänne mistään vetänyt.
Keneksi Sinä minua oikein luulet.
Koska olemattomia syyttelet, laita faktaa tulemaan ja oikein monikossa, kun monikossa syytteletkin.
Ellei Sinulla ole faktaa tuoda, vaikene.- Anonyymi
Olet oikeassa; kerrot itsestäsi. - Nm. Muita et tunne, ehkä et edes itseäsi
- Anonyymi
Olen odottanut että "meriiteistään tunnettu" henkilö tulisi valaisemaan asiaa,
koska ehkä monille on jäänyt epäselväksi onko muitakin kuin
itsepäinen "kaikentietävyys", aina oikeassa oleminen ja kiusaajan puolustaminen, koska hän on niin oikeudenmukaisuudentuntoinen, mikä on hämmentävän ristiriitaista.- Anonyymi
Tekee parhaillaan sitä CV:tä, jossa on koulutukset ja työpaikat, rinnan mitta kaaritukien kanssa ja ilman, ulkomaan matkat ja vaikutusvaltaiset ystävät, ennen kaikkea piiitkä kokemus suomi24 tason kriitikkona ja ystävänkin meriittien julkistajana. Julkaistut teokset ja maine hyvänä kokkina tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee parhaillaan sitä CV:tä, jossa on koulutukset ja työpaikat, rinnan mitta kaaritukien kanssa ja ilman, ulkomaan matkat ja vaikutusvaltaiset ystävät, ennen kaikkea piiitkä kokemus suomi24 tason kriitikkona ja ystävänkin meriittien julkistajana. Julkaistut teokset ja maine hyvänä kokkina tietenkin.
😂😂😂
Voihan vitsi 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti, josta huokuu herkkyys ja ihmistuntemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tekee parhaillaan sitä CV:tä"
Onneksi, että ei CW-tä, jota ystävänsä laati ja ivallisesti vastaili, kun ei muka ymmärretty lyhennettä ja sitten olikin selviteltävää, kun itsekin tajusi mitä oli tekemässä.
Mahtaako nyt ystävä olla Kampissa vai Kämpissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja "kansankynttilänä".
- Anonyymi
Jos oikeudenmukaisuuttaan julistanut puolustaa häirikköä,
onko ihmisellä valheellinen kuva sekä itsestään että puolustustettavastaan ?
Onko puolustettavalla (narsistiset) suuruudenhullut luulot itsestään
vai onkohan kyseessä vanhuuden harhaluuloisuus vai häiriintynyt minäkuva molemmilla ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti, josta huokuu herkkyys ja ihmistuntemus.
Oletan, että tarkoitat sanat sitaateissa: 'herkkyys ja ihmistuntemus'. Siksi, kun sellaisia ei ole. - Nm. Todellakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai onkohan kyseessä vanhuuden harhaluuloisuus vai häiriintynyt minäkuva molemmilla ?On.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai onkohan kyseessä vanhuuden harhaluuloisuus vai häiriintynyt minäkuva molemmilla ?🎖🎖🎖
- Anonyymi
Ei ole. Ei skitsopferinikko haluaa pahaa muille.
- Anonyymi
Olen tunnettu asuinaluetta kohentavasta kylähulluudestani. Kun kävelen kaupalle, otan muovipussin mukaan ja kerään roskat. Pussin laitan kaupan lähellä olevaan roskikseen.
Kesällä kerään kaksinkertaiseen pussiin etänoita. Poljen lujasti kuoliaaksi kaikki, sidon pussin ja laitan vielä kolmanteen, jonka sidon. Sitten roskikseen.
Meriitistä en tiedä, mutta itse saan hyvän mielen ja tarpeellisuuden tunnetta. - Anonyymi
Äänestä. Siksi on vähän surullista, ettei tullut ääniammattilaista. - Nm. Prkl
- Anonyymi
Kuinka onkin käynyt noin hyvä tuuri!
Kaikki 80 Kansankynttilät ovat kirjoittaneet saman aloituksen alle.
Kukin, omalla tyylillään, esittelee niitä meriittejään!
Ei ole hääviä seuraa toinen toisellensa, mutta kaltaistensa seurassa näkyy tyhminkin viisastuvan.
Naattikaa nyt, kun olette vauhtiin päässeet.
Joku saa iskut, te p--skaset naurut. - Anonyymi
Naisten naurattaja ,roikun ovissa ja puhun ruottia .-Nuorempana ennen tietokoneaikaa pystyin vanhoja autonromuja remppaamaan.- Soitan huuliharppua :D
Per-kel - Anonyymi
etrnkin hattuilusta palstalla
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819