Haittaako jos on hiljainen/ujo?

Anonyymi

Kun luen naisten unelma naisista usein tulee ulospäinsuuntautunut, rohkea, dominoiva, tietää mitä haluaa ja saa sen…. Yms. kuvauksia.
Mutta kun minä en ole tuollainen todellakaan.
Onko se turn-off?

22

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu keltä kysytään. Jollekin varmaan on offit ja jollekin ei. Ei mun mielestä ihmisen tarvi olla muuta kun mitä on. Mielummin aidosti ujo, kun feikisti rohkea.

      Itsekin olen alkuun ujohko ja en välttämättä kälkätä kauheesti, puhun toki mutta en ole mikään puheripuli muutenkaan. Tykkään olla hiljaa ja kuunnella toisten juttuja, sanon kun on sanottavaa. Tutuille kyllä sujuu välillä puhua suu vaahdossa, kun on juttua mistä puhua.

      Dominoiva kuulostaa pahalta. Mitä tarkoitat dominoivalla?

      • Anonyymi

        No en oikein tiedä mitä dominoivalla nämä muut tarkoittavat.
        Minusta myös se kuulostaa pahalta.
        Se vain usein mainitaan.
        Sama kuin agressiivinen (ja femme) on listattu.
        En oo, enkä halua olla tälläinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en oikein tiedä mitä dominoivalla nämä muut tarkoittavat.
        Minusta myös se kuulostaa pahalta.
        Se vain usein mainitaan.
        Sama kuin agressiivinen (ja femme) on listattu.
        En oo, enkä halua olla tälläinen.

        Kuulostaa tyrannilta. Aloitekyky ja kiihkeys tietysti on mukavia ominaisuuksia, mutta dominoiva saa varuilleen.

        Yym, femme fatal. No itsekin viehätyn itseäni femiinimmistä, vaikkei nyt mikään naisellisuuden perikuva tarvitse olla. Herttaisuus, viehkeys ja suloisuus puhuttelee. Mutta nämä ominaisuudet voi olla hyvin monen näköisissä paketeissa.

        Aggressivisuus, röyhkeys, hyökkäävyys, marttyyrimaisuus, ylimielisyys, fanaattisuus on ei pysty sietämään.

        Mites itse, mikä sun ihanne on?


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Kuulostaa tyrannilta. Aloitekyky ja kiihkeys tietysti on mukavia ominaisuuksia, mutta dominoiva saa varuilleen.

        Yym, femme fatal. No itsekin viehätyn itseäni femiinimmistä, vaikkei nyt mikään naisellisuuden perikuva tarvitse olla. Herttaisuus, viehkeys ja suloisuus puhuttelee. Mutta nämä ominaisuudet voi olla hyvin monen näköisissä paketeissa.

        Aggressivisuus, röyhkeys, hyökkäävyys, marttyyrimaisuus, ylimielisyys, fanaattisuus on ei pysty sietämään.

        Mites itse, mikä sun ihanne on?

        No jos saa ihan vain listata ihannetta, niin tykkään sellaisista tomboy, soft masc tyyppisistä.
        Luonteeltaan kanssa enemmän ujoja kuin sellainen joka jokaiseen kissanristiäiseen änkeämässä.
        Yleensä tunnen oloni kotoisaksi rauhallisten, ajattevaisten, empaattisten ihmisten kanssa.
        Tiktokissa näin kuvailun: golden retriever masc, se kuulosti osuvalta.
        Sellainen leppoisa, saat päättää mitä tänään syödään ja sitten mennään kävelylle tyyppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos saa ihan vain listata ihannetta, niin tykkään sellaisista tomboy, soft masc tyyppisistä.
        Luonteeltaan kanssa enemmän ujoja kuin sellainen joka jokaiseen kissanristiäiseen änkeämässä.
        Yleensä tunnen oloni kotoisaksi rauhallisten, ajattevaisten, empaattisten ihmisten kanssa.
        Tiktokissa näin kuvailun: golden retriever masc, se kuulosti osuvalta.
        Sellainen leppoisa, saat päättää mitä tänään syödään ja sitten mennään kävelylle tyyppi.

        Saa listata. Ei hullumpi lista. 😉
        Golden retriever masc, mitä se meinaa? 🙂

        Tuo kiltisti aamutossut sänkyyn ja lipoo poskelle? 😋


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Saa listata. Ei hullumpi lista. 😉
        Golden retriever masc, mitä se meinaa? 🙂

        Tuo kiltisti aamutossut sänkyyn ja lipoo poskelle? 😋

        Ei sentään 🤣

        Käsitin että ovat lauhkeita, tulee toimeen monien kanssa. Ei nyt mitenkään tossukka, mutta sillä lailla hyvällä tavalla vietävissä.

        Niin kuin kultaiset noutajat yleensä on: rauhallisia, perheystävällisiä, lämmin sydämisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos saa ihan vain listata ihannetta, niin tykkään sellaisista tomboy, soft masc tyyppisistä.
        Luonteeltaan kanssa enemmän ujoja kuin sellainen joka jokaiseen kissanristiäiseen änkeämässä.
        Yleensä tunnen oloni kotoisaksi rauhallisten, ajattevaisten, empaattisten ihmisten kanssa.
        Tiktokissa näin kuvailun: golden retriever masc, se kuulosti osuvalta.
        Sellainen leppoisa, saat päättää mitä tänään syödään ja sitten mennään kävelylle tyyppi.

        Kun viehätyt yleensä enemmän tomboy tyylisistä niin miten kuvailisit itseäni?


        Mä oon ite vaan tavallinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentään 🤣

        Käsitin että ovat lauhkeita, tulee toimeen monien kanssa. Ei nyt mitenkään tossukka, mutta sillä lailla hyvällä tavalla vietävissä.

        Niin kuin kultaiset noutajat yleensä on: rauhallisia, perheystävällisiä, lämmin sydämisiä.

        Taidaki hankkia sen lämminsydämisen kultaisennoutajan kun naiset on niin koleita🐶🤣😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentään 🤣

        Käsitin että ovat lauhkeita, tulee toimeen monien kanssa. Ei nyt mitenkään tossukka, mutta sillä lailla hyvällä tavalla vietävissä.

        Niin kuin kultaiset noutajat yleensä on: rauhallisia, perheystävällisiä, lämmin sydämisiä.

        Nyt varovasti, heilutan jo "häntää". 😆

        Kohta ojennan jo tassua, jos vielä kehut lisää. 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidaki hankkia sen lämminsydämisen kultaisennoutajan kun naiset on niin koleita🐶🤣😁

        No koira ei ainakaan arvostele sua tekemättömistä töistä, eikä sun ulkonäköä ihan sama pirteä tai nuutunut, on melko tyytyväinen jo kunhan ruokaa saa ja käytetään ulkona tarpeillaan.

        Kaikki muu huomioiminen on extraa.

        Naisilla sen sijaan voi olla menkkaränkkä, kiukkupussi päiviä, oikuttelu moodeja ja mikään ei riitä hyvittelyksi, jos olet onnistunut suututtamaan. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos saa ihan vain listata ihannetta, niin tykkään sellaisista tomboy, soft masc tyyppisistä.
        Luonteeltaan kanssa enemmän ujoja kuin sellainen joka jokaiseen kissanristiäiseen änkeämässä.
        Yleensä tunnen oloni kotoisaksi rauhallisten, ajattevaisten, empaattisten ihmisten kanssa.
        Tiktokissa näin kuvailun: golden retriever masc, se kuulosti osuvalta.
        Sellainen leppoisa, saat päättää mitä tänään syödään ja sitten mennään kävelylle tyyppi.

        Uusia sanoja mulle, haulla tuli vaan kultasen noutajan kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos saa ihan vain listata ihannetta, niin tykkään sellaisista tomboy, soft masc tyyppisistä.
        Luonteeltaan kanssa enemmän ujoja kuin sellainen joka jokaiseen kissanristiäiseen änkeämässä.
        Yleensä tunnen oloni kotoisaksi rauhallisten, ajattevaisten, empaattisten ihmisten kanssa.
        Tiktokissa näin kuvailun: golden retriever masc, se kuulosti osuvalta.
        Sellainen leppoisa, saat päättää mitä tänään syödään ja sitten mennään kävelylle tyyppi.

        Hmm saatat kuvailla juuri minua. Olen super kiltti, nuorena olin erityisen ujo. Nykyään löytyy seikkailunhaluakin, mutta tarkkailijaluonne on säilynyt. Silti toinen puoleni on Lady boss (varastettu toisesta ketjusta, ihan paras termi!) Eli minusta löytyy myös tuota kuvailemaasi masc energiaa. Assertiivisuutta, päättäväisyyttä jne. Wynonna Earpin Nicole Haught. Hänessä kiteytyy pitkälti se, mitä olen (ja osiksi ulkonäkökin ;) )


    • Anonyymi

      Mua vetää vastakohdat puoleensa. Itse ole ujo ja mun ihastus ns rohkeampi ja itsevarmempi. Mut hän silti ihastui minuun. Vain aluks luulin et hän haluis samantyyppisen kuin itse on

    • Anonyymi

      ei haittaa..itse ole hiljainen ajoittain..ujokin toisinaan..

    • Anonyymi

      Ei ole turn-off - mun mielestä rauhallisemmat ja hiljaiset on ihania :3 Se mysteeri, mitä on introverteissä tai ujommissa, vetää puoleensa.

    • Anonyymi

      Itselleni sopii rauhallinenkin luonne, kunhan on keskustelutaitoja ja tiettyä aktiivisuutta/aloitekykyä. Ei mököttäjiä eikä haudanvakavaa luonnetta. Toisen kanssa pitää aidosti viihtyä ja olla hauskaa.
      Summa summarum. Kovin ujon kanssa en sovi itse yhteen, jollekin muulle sopinee.

    • Anonyymi

      Ja, siis oo iteki törmännyt profiileihin joissa haetaan "rohkeaa ja dominoivaa" jne. Vois heittää vastakysymyksen että mitä leideillä itellä on ns. tarjota.😁
      Mä haen vastavuoroisuutta ja tasavertaisuutta monissa asioissa, kovin ujon kanssa saatan turhautua.

    • Anonyymi

      Mä viehätyn! 😊 ei ole turn-off.

      Valitettavasti taidan olla ristiriitaisesti kiintynyt ja ihastun helpoiten välttelevästi kiintyneisiin. Tuli vaan päivällä mieleen, että vähän kärsimystä se saattais olla, kun ei saa mitä haluaa, tai se pakenee, mut minkäs teet kun sellainen vaan kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Mikä voi enempää sattua kuin yksipuolinen rakkaus toista kohtaan?

        Samalla sydämestään onnellinen toisen puolesta mutta silti sattuu samaan aikaan niin paljon💔


        se siinä sattuu eniten kun rakastan läheisyyttä enkä halua sitä kenenkään muun kanssa. Tieto siitä että kun hän ei minua halunnut niin en tule koskaan saamaan enää sellaista läheisyyttä mitä haluaisin. Kehenkään toiseen en tule koskemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä voi enempää sattua kuin yksipuolinen rakkaus toista kohtaan?

        Samalla sydämestään onnellinen toisen puolesta mutta silti sattuu samaan aikaan niin paljon💔


        se siinä sattuu eniten kun rakastan läheisyyttä enkä halua sitä kenenkään muun kanssa. Tieto siitä että kun hän ei minua halunnut niin en tule koskaan saamaan enää sellaista läheisyyttä mitä haluaisin. Kehenkään toiseen en tule koskemaan.

        Sori mut en ymmärtänyt sun tekstistä puoliakaan, ehkä se oli sun henkilökohtainen purku, johon on ulkopuolisen vaikea ajatella paljon mitään.

        Et varmasti tule saamaan läheisyyttä, jos et anna kenenkään enää koskea itseesi. Oma valinta rakastatko läheisyyttä vai toista ihmistä.


    • Anonyymi

      Ei ole turn-off. Introvertti, rauhallinen, ujohko ja kotona viihtyvä mutta valmis seikkailuihin olisi aika sopiva.
      Kovaääniset häseltäjät jotka ei ota muita huomioon ovat turn-off.

    • Anonyymi

      Minä tykkäisin ujosta naisesta ota yhteyttä. Olen ihan ok tapaus ja vapaa.
      Pirkanmaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe