Nyt sähköpula iskemässä? Mutta mitä sitten kun tulee kunnon talvi, useitten viikkojen 30-40 pakkanen koko pohjolaan, no ei hätää ajellaan lämpöisellä sähköautolla, saahan siihen lisää virtaa töpselistä koska sen käyttämää sähköä
ei värekään maininnut kun ilmoitteli sähkön säästövinkkejä tänään oikein
tekstiviestillä, joten sähköauton lataus on ilmeisesti eri virtalähteen perässä
kuin esim asuntojen lämmitys tai sauna. T; sauna lämpenee vaikka teslat hyytyis
sähköpulako
16
1035
Vastaukset
- Anonyymi
Fingridin sivuilta näkyy, että sähköä riittää vientiin asti, Viroon. Kaapelia pitkin virtaa tänäänkin melkein 300 megaa tunnissa.
- Anonyymi
No sähkiksella ajo ei oo keltään pois.
Kaupunki ei vain tajuu mikä markkina-arvo sähkiksien tukemiseksi on polttiksiin verrattuna.
Kaupungissa muutenkin töissä pelkkiä urpoja jotka istuu kahvilla koko päivän tekemättä mitään.- Anonyymi
Kyllä meillä on lakimääräinen ruokatunti kahvituntien välissä.
- Anonyymi
"markkina-arvo sähkiksien tukemiseksi on polttiksiin verrattuna..."
jokos mansikkaraitilla on Teslan tehdas vai mihin tuo arvio perustuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"markkina-arvo sähkiksien tukemiseksi on polttiksiin verrattuna..."
jokos mansikkaraitilla on Teslan tehdas vai mihin tuo arvio perustuu?Mun pointti on siinä että Suonenjoki saa kyllä positiivista mainetta edistyksellisen kaupunkina.
Nuo lataus pisteet toki vois tehokkaampia. Missä lukee et ne sähkisten lataus pisteet on pelkästään uimahallin asiakkaille.
Itte olen jättänyt auton lataukseen käydessäni lenkillä ja olen käynyt myös Teboililla syömässä - ei sen luulis olevan keneltäkään pois.
En asu Suonenjoella käyn täällä viikonloppuisin ja en varmaan kävisi teidän uimahallilta taikka Teboililla jollen sais autoon ladatuksi.
Saisi olla tehokkaampia nuo laturit, koska niillä ei saa kunnon Rangers ja se herättää osassa ragee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pointti on siinä että Suonenjoki saa kyllä positiivista mainetta edistyksellisen kaupunkina.
Nuo lataus pisteet toki vois tehokkaampia. Missä lukee et ne sähkisten lataus pisteet on pelkästään uimahallin asiakkaille.
Itte olen jättänyt auton lataukseen käydessäni lenkillä ja olen käynyt myös Teboililla syömässä - ei sen luulis olevan keneltäkään pois.
En asu Suonenjoella käyn täällä viikonloppuisin ja en varmaan kävisi teidän uimahallilta taikka Teboililla jollen sais autoon ladatuksi.
Saisi olla tehokkaampia nuo laturit, koska niillä ei saa kunnon Rangers ja se herättää osassa ragee.osta polttomoottori auto niin voit huoletta käydä jokaisella TB:llä ihan milloin tahansa, TB saa myös polttoainetta moottorille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pointti on siinä että Suonenjoki saa kyllä positiivista mainetta edistyksellisen kaupunkina.
Saisi olla tehokkaampia nuo laturit, koska niillä ei saa kunnon Rangers ja se herättää osassa ragee.Sinua jäätäisiin kaipaamaan jos et kävisi. Hölmöläinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua jäätäisiin kaipaamaan jos et kävisi. Hölmöläinen.
Oletpa katkera.
- Anonyymi
Sillä markkina-arvolla ei ajeta kyllä kovin pitkälle on totuus..Diesel palaa vielä ollaan urpoja...
- Anonyymi
On olemassa myös kaikkeen asiaan puuttumassa
olevia besserwisser urpoja! Jotka on tietävinään kaiken ja ollaan parempia ihmisiä..Istuu tekee lämpösen paskan kotonaan vaan työksi.
- Anonyymi
Siellä käpykylillä typerykset ovat kateellisia toisilleen jopa autoista. Hankkikaa elämä, siis sellainen jossa on jotain muutakin sisältöä kuin materia.
- Anonyymi
meinaatko, että jotain henkistä sisältöä, sillähän sitä täällä syrjäkylillä liikutaan sujuvasti
...sellaista teleportaatiota ja mietiskelyä..jopa lyhyen matkan jooga-lentämistä.
- Anonyymi
Höpö kuka nyt olis kade sähkiksille
- Anonyymi
No ei kukaan oikeastaa... aina säälittää kun sellaisen näkee, talvella pakkasella ajomatka putoaa 60% tehtaan ilmoittamaan. Siten kun akut sanoo pox niin se on sellainen 14-20th niin sillä saa sitten uuden .
- Anonyymi
Suomi on kehittynyt viimeisestä pula ajasta, onneksi!🐷🐷
- Anonyymi
Patteri autot ladataan vain tuulisähköllä kun se on ilmaista ja uusiutuvaa.
Kannattaa ostaa se tuulisähköpistorasia, siellä on sellainen diodi että ydinsähkö ei pääse läpi, voi kysellä alan liikkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101661- 1711598
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681516Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901184Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 93861
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207769