Mua häiritsee jopa muiden tekoripsetkin.
😏
SIIS APUA!
13
2391
Vastaukset
- Anonyymi
Hirveetä!! Ärsyttää ihan oikeesti!
- Anonyymi
Ahdistaa!! Kääääk! Mustamaalaan kaikkia joilla on tekoripset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on kamalaa !!!!
- Anonyymi
Entä omat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä omat?
Ei mulla oo. Siks se häiritseekin mua! Oon katkera ja ilkeä kun en muuta osaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sun tekoripset ja parta ja
- Anonyymi
Kyllä oon tuosta asiasta mieleni pahoittanut ja ihan hiton katkera!!
- Anonyymi
Tätäkin asiaa on hyvä ihan vaikka suuremmallakin porukalla miettiä kun ei mitään tähdellisempää tekemistä ole! Kyllä niin ottaa päähän prkele!
- Anonyymi
No niinpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä!
Entä jos kaikki karvaisuus on tekopeliä?
- Anonyymi
On kyl jotensakin tökeröt.
- Anonyymi
Pilaa omat ripset kauaksi aikaa. T.kokemus
- Anonyymi
rumilla on kaikki keinot käytössä. ihme anime hahmoja😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1405369Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa753621"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1073504Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma642768Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.372367- 1191742
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3631228- 491186
- 51928
PrimeTimen kaikkitietävä yli-ihminen taas superasiallisena
Joku mistään mitään tietämätön antaa täysin vääriä ohjeita ihmisille. Onneksi maailmanhistorian ylivoimaisin yleisnero k59755