Mua häiritsee jopa muiden tekoripsetkin.
😏
SIIS APUA!
13
2345
Vastaukset
- Anonyymi
Hirveetä!! Ärsyttää ihan oikeesti!
- Anonyymi
Ahdistaa!! Kääääk! Mustamaalaan kaikkia joilla on tekoripset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on kamalaa !!!!
- Anonyymi
Entä omat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä omat?
Ei mulla oo. Siks se häiritseekin mua! Oon katkera ja ilkeä kun en muuta osaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sun tekoripset ja parta ja
- Anonyymi
Kyllä oon tuosta asiasta mieleni pahoittanut ja ihan hiton katkera!!
- Anonyymi
Tätäkin asiaa on hyvä ihan vaikka suuremmallakin porukalla miettiä kun ei mitään tähdellisempää tekemistä ole! Kyllä niin ottaa päähän prkele!
- Anonyymi
No niinpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä!
Entä jos kaikki karvaisuus on tekopeliä?
- Anonyymi
On kyl jotensakin tökeröt.
- Anonyymi
Pilaa omat ripset kauaksi aikaa. T.kokemus
- Anonyymi
rumilla on kaikki keinot käytössä. ihme anime hahmoja😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958