En tiedö mitä tehdä lyhyesti minulla on syömishäiriö joka varjostaa elämää kokoajan. Noh isäni ei hyväksy/usko sitä äskenkin totesi ihan tosissaan että ei sinulla mitään syömishäiriötä ole. Kysyin että miksiköhän sitten olen avunpiirissä yms ett muutenkivaan ja tähän hön vastasi että niin.
Tätä on jatkunut jo vuoden hän heittää kommentteja kehostani, siitä kuinka syön liikaa ja kuinka olen huono ihminen.
Minulle on jo vaikeaa olla kotona itken joka ilta oma isäni on ”saanut” minut viiltelemään ja vihaamaan itseani päivä päivältä enemmän. Olen miettinyt jopa itsemurhaa ja sen vanhemmilleni sanonut mutta he eivät välittneet kutakuinkin totesi vain että okei.
Isä ei usko syömishäiriötä
Anonyymi
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet jo avun piirissä niin kerro isäsi kommenteista ja suhtautumisesta siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 491005
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856