Pieni joulutarina

Anonyymi

Heräsin ja katselin ulos ikkunasta taitaa olla kylmä aamu ajattelin. Maa olihuurteesta valkoinen taivas muuten kirkas. Puin vaateet ja lähdin lenkille. Ulkooven avattua iski viima kasvoihin ompa raikas ilma ajattelin ja laitoin kädet taskuihin. Vaikka niissä oli käsineet. Suuntasi kohti pururataa. Ei ollut muita kaikki olivat varmaan pelästyneet pakkasta. Kävelin hiljalleen eteen päin kun näin koiran metsässä katsoin onko jossain taluttajaa. En nähnyt ketään menin lähemmäksi koiraa siinä se katseli minua. Voi että ajattelin ja jatkoin matkaa koira seurasi minua. Kotiovelle päästyäni se pujahti lämpimään porraskäytävään. Kapusimme kolmanteen kerrokseen oven avattuani se tuli asuntooni. Annoin sille syvässä lautasessa vettä. Ja päätin tehdä aamiaista. Minulla oli jääkaapissa 2 kanamunaa ja 4 palaa pekonia. Paistoin ne miedolla lämmöllä pistin pannussa. Jaoin kahteen osaan laitoin toisen puolikkaan lautaselle jonka laitoin lattialle. Käskin koiran syödä. Söin itse toisen puolikkaan. Mitä nyt persaukinen ja joku vieraan koira. Katsoin onko sillä kaulapannawwa jokin numero. Oli jokin puhelin numero soitin siihen mutta ei vastattu. Lähetin texti viestin numero tiedusteluun. Vastaus oli numero on salainen. Voi että ajattelin. Minulla oli kuivattuja herneitä. Teetä ja sokeria. Kaurahiutaleita puoli pakettia näkkileipiä vähän riisiä ja makaroonejaJa tyhjä pankki tili. Laitoin herneitä likomaan että huomenna voisin keittää hernekeittoa. Päätin lähteä kattomaan tilin saldon. Otin kassin mukaan jos tilillä olisi rahaa. Lähdin ulos ja koira seurasi minua.. Pääsin automaatille. Onneksi se oli sisätiloissa. Näppäilin numeroa kun seuraava asiakas tuli sisään katsoi korvaa ja minua sanoi että koira pitää olla kytketty. En viitsinyt vastata. Vaan keskityin pankki koneeseen. 3.6 euroa. Sillä voisi saada jauheliha paketin k kaupasta ajattelin. Sanoin koiralle että nyt lähetään ostaa hakkulihaa. Lähdin kävelee kohti k kauppa kävelin suoraa ovesta sisään ei kestänyt kun myyjätär tu Li märmätää ettei tänne saa tuoda koiria. Kävelin kohti jauheliha tiskiä. 3.4 euron paketti oli päälinmäisenä. Nappasin sen jolloin toinen myyjä tuli sanoo että tänne ei saa tuoda koiria. Sanoin hänelle että koira ei ole minun. Vaan se on seurannut minua koko aamun. Tulin ostamaan viimeisillä rahoilla meille ruokaa., lähdin kävelee kohti kassa jolloin hän huusi vielä jotain en kuunnellut. Kassalla kassa neiti märmätti samasta asiasta. Sai kun sainkin jauhelihan ostettua. Laitoin sen kassiin ja. Lähdin ulos. Matkalla kotii päätin poiketa m marketissa jos joku kaviajuovia asiakkaista tietäisi kenen koira on. Avasin m marketin jolloin kassa neiti huusi ei tänne saa tuoda koiria sanoi ei oo minun se vaan seuraa minua. Olin oikeassa. Paikalla oli vanhempia herrasmiehiä juomassa kahvia kysyin heiltä tietävätkö he koirasta mitään. Ei kului vastaus.. Kassa neiti käski meidän poistua kaupasta. Lähdimme kävelee kohti kotia.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        91
        1445
      2. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        154
        1137
      3. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        103
        1020
      4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

        Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
        Suomalaiset julkkikset
        15
        877
      5. Mitäs nainen

        Meinaat tehdä viikonloppuna.
        Ikävä
        82
        850
      6. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        64
        760
      7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        40
        747
      8. Vedalainen metafysiikka

        Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
        Hindulaisuus
        289
        733
      9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

        Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Ikävä
        107
        728
      10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

        Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
        Ikävä
        44
        692
      Aihe