Miten kertoisitte elämänne rakkaudelle tunteistanne?
Oisko tunteiden tulkkia
8
840
Vastaukset
- Anonyymi
Tilanne on siks vaikea kun ei voida ikinä yhdessä olla mutta haluaisin hänen tietävän että aina häntä rakastan
- Anonyymi
Itse haluaisin saada rakkauden tunnustuksen perinteisellä kirjeellä. Olisi romanttinen tapa.
- Anonyymi
Eikun kirje postiin ja kerrot tunteesi, sit vaan odottamaan vastausta , niin sitä 70 luvulla tehtiin ja piirrettiin kirjeeseen sydämiä ,jossa kerrottiin ,että katson tähtitaivasta ja ikävöin sinua. Nyt oltu jo ,Tapaninpäivänä tullee naimisissa 46 v. Ja toimii edelleen.
- Anonyymi
Kirje ei oikein toimi, hänellä on siis talossa emäntä joka todennäköisesti lukisi ja pahoittaisi mielensä
- Anonyymi
Jos äijä on käynyt vieraissa, niin emännällehän olisi lottovoitto, kun saisi tietää. 🤣 Jos taas on kyse yksipuolisesta rakkaudesta, niin kannattaisi ehkä kunniottaa toisten parisuhdetta ja antaa olla. Puhumattakaan, mikäli tähän liittyy lapsia, joiden perheen saattaisit hajottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos äijä on käynyt vieraissa, niin emännällehän olisi lottovoitto, kun saisi tietää. 🤣 Jos taas on kyse yksipuolisesta rakkaudesta, niin kannattaisi ehkä kunniottaa toisten parisuhdetta ja antaa olla. Puhumattakaan, mikäli tähän liittyy lapsia, joiden perheen saattaisit hajottaa.
Ei ole kyse syrjähypystä eikä siitä että rikkoisin kenenkään suhdetta. Ei myöskään lapsia. Lähinnä vaan haluaisin että tämä hlö tietäisi että olen aina hänen tukenaan ja häntä varten täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse syrjähypystä eikä siitä että rikkoisin kenenkään suhdetta. Ei myöskään lapsia. Lähinnä vaan haluaisin että tämä hlö tietäisi että olen aina hänen tukenaan ja häntä varten täällä.
Onko sulla puhelinnumero? Viesti tai soitto hänelle?
- Anonyymi
No voi peijoona, taas tulis yks mielensäpahoittaja lissää, ei se sitten toimi . Nyt kannattaa olla varovainen kyllä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389