Jos "sinulla on porttikielto"-ilmoituksessa ei lue porttikiellon pituutta onko se silloin ikuinen :(? vittu jos on...
banneista!!
9
565
Vastaukset
Itse asiassa en tiiä, mut luultavasti on.
- Koodman
Ei ne todennäköisesti oo ikuiset bannit.. ne miettii ennenkuin lätkäisee siihen bannien pituuden. Saat todennäköisesti noin 2 kuukauden porttarit.. :P
- perhana
Koodman kirjoitti:
Ei ne todennäköisesti oo ikuiset bannit.. ne miettii ennenkuin lätkäisee siihen bannien pituuden. Saat todennäköisesti noin 2 kuukauden porttarit.. :P
sain siis 2kk konebannit ja viel on hahmo hc:ssa.
- HabboHotel
Ei välttämättä. Aina Valvojat eivät merkitse syytä ja bannien kestoaikaa. Jos mieltäsi askarruttaa. Soita Hotellin Asiakaspalveluun.
Tai Habbon etusivulta löytyvästä linkistä "Voit ottaa meihin yhteyttä palautelomakkeilla"
T.Habbolainen- :D:D::D:D:D:D::D
no vooi nyt o elämä pilalla ku ei pääse habboon :D Vitun luuserit :D hankkikaa kunnon elämä eikä mitää habboplaneettaa :D lol :D
- Nimetön
:D:D::D:D:D:D::D kirjoitti:
no vooi nyt o elämä pilalla ku ei pääse habboon :D Vitun luuserit :D hankkikaa kunnon elämä eikä mitää habboplaneettaa :D lol :D
mun elämä perustuu siihen et huijan haboilt kamaa..
Mä en koskaan laita pituuksia, ja ne on aina lyhyitä.
- MRisosika
moi!
Sain MRisosialla ikuisen bannin jonka syynä oli jatkuva huono käytös!!!!!!!! ei jumankautaaaaa
Ootko oikeesti valvoja? :)
Voitko vaikuttaa mun porttikieltoihin mitenkään
JOS vaan ne bannit poistettas ni lupaisin et en enää koskaan peeloile habbossa :((((
Kun mulla oli viel paljon kamaa MRisosialla...
Arvaa harmittaako?!?!?!?!??!?!??!?!?!
Tiiätkös habbon asiakaspalvelun puh numban?
Nimittäin että MÄ HALUUN MUN KAMAT RAHANA! ellei sitä poisteta tai sitten saan laittaa ne kamat toiselle ukolle. AAAaaaaaaaaaaaa
Mun mielestä toi ikuinen ja 12w. on ihan naurettavii! Mutta onko totta että hahmo poistetaan ? jos sillä on ikuinen porttikielto?
:S Jos poistetaan mä haastan ne paskat oikeuteen!
Mulla on ollu 4porttikieltoo ja yhessä ainoossa oli,
että kauan kestää... Oikeestaan ylläpito on estäny
oppaiden kertomista, että kuinka kauan porttari kestää mutta toisin joskus käy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067