Jos "sinulla on porttikielto"-ilmoituksessa ei lue porttikiellon pituutta onko se silloin ikuinen :(? vittu jos on...
banneista!!
9
558
Vastaukset
Itse asiassa en tiiä, mut luultavasti on.
- Koodman
Ei ne todennäköisesti oo ikuiset bannit.. ne miettii ennenkuin lätkäisee siihen bannien pituuden. Saat todennäköisesti noin 2 kuukauden porttarit.. :P
- perhana
Koodman kirjoitti:
Ei ne todennäköisesti oo ikuiset bannit.. ne miettii ennenkuin lätkäisee siihen bannien pituuden. Saat todennäköisesti noin 2 kuukauden porttarit.. :P
sain siis 2kk konebannit ja viel on hahmo hc:ssa.
- HabboHotel
Ei välttämättä. Aina Valvojat eivät merkitse syytä ja bannien kestoaikaa. Jos mieltäsi askarruttaa. Soita Hotellin Asiakaspalveluun.
Tai Habbon etusivulta löytyvästä linkistä "Voit ottaa meihin yhteyttä palautelomakkeilla"
T.Habbolainen- :D:D::D:D:D:D::D
no vooi nyt o elämä pilalla ku ei pääse habboon :D Vitun luuserit :D hankkikaa kunnon elämä eikä mitää habboplaneettaa :D lol :D
- Nimetön
:D:D::D:D:D:D::D kirjoitti:
no vooi nyt o elämä pilalla ku ei pääse habboon :D Vitun luuserit :D hankkikaa kunnon elämä eikä mitää habboplaneettaa :D lol :D
mun elämä perustuu siihen et huijan haboilt kamaa..
Mä en koskaan laita pituuksia, ja ne on aina lyhyitä.
- MRisosika
moi!
Sain MRisosialla ikuisen bannin jonka syynä oli jatkuva huono käytös!!!!!!!! ei jumankautaaaaa
Ootko oikeesti valvoja? :)
Voitko vaikuttaa mun porttikieltoihin mitenkään
JOS vaan ne bannit poistettas ni lupaisin et en enää koskaan peeloile habbossa :((((
Kun mulla oli viel paljon kamaa MRisosialla...
Arvaa harmittaako?!?!?!?!??!?!??!?!?!
Tiiätkös habbon asiakaspalvelun puh numban?
Nimittäin että MÄ HALUUN MUN KAMAT RAHANA! ellei sitä poisteta tai sitten saan laittaa ne kamat toiselle ukolle. AAAaaaaaaaaaaaa
Mun mielestä toi ikuinen ja 12w. on ihan naurettavii! Mutta onko totta että hahmo poistetaan ? jos sillä on ikuinen porttikielto?
:S Jos poistetaan mä haastan ne paskat oikeuteen!
Mulla on ollu 4porttikieltoo ja yhessä ainoossa oli,
että kauan kestää... Oikeestaan ylläpito on estäny
oppaiden kertomista, että kuinka kauan porttari kestää mutta toisin joskus käy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820