Entiselle ratapohjalle Mustola - Keskusta -välille, keskelle kulkuväylää on joku kairannut syvän reijän, jonka halkaisija n 15 cm ja sama valopää on jättänyt sen suojaamatta ja merkitsemättä.
Kenelle voi toimittaa eläinlääkärilaskut?
Kenelle laitetaan lasku
Anonyymi
3
698
Vastaukset
- Anonyymi
Hahaha se reikä on ollut siellä varmaan 10 vuotta
- Anonyymi
Minun mielestäni kaupunki voisi tehdä tästä ratapohjasta kevyenliikenteen väylän mustolaan.
Kun katsoo viereistä polkua, joka jatkuu syrjäkadulta juholantielle, niin siihen on jo jaloilla äänestetty kevynliikenteen väylä!
Ja tämä polku on vielä eräs tämän kylän käytetyimmistä poluista. - Anonyymi
sähkönsiirtomaksut voi laittaa jari-matille energian myynnin aloitteentekijälle!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894