Jäin kiinni niistä asioista, niin en silti häpeä. Välttelen vain.
Sen jälkeen kun
8
1031
Vastaukset
- Anonyymi
Esitän hyvää
- Anonyymi
Omassa päässäni ei ole mitään vikaa. Muissa vaan!
Aloit - Anonyymi
Jollakin menee kuulemma huonosti! Oikein kyliltä kuultua!
- Anonyymi
Aa niin, taisinpa olla se joka asioita kertoo ,, väritän totuutta sillä minähän sen parhaiten tiedän kun juoruna toisista! 😌
- Anonyymi
Oletko sinä j jonka narautin? Olisin halunnut edes kuulla edes kootut selitykset, niin olisi helpompi luovuttaa. Nyt on vain A akan sana, jota en yhden suhde kahteen satavarmasti usko.
- Anonyymi
Jos olisit, niin enkl minä sanknut, älä ikinä minulle valehtele, että saan asiat selville kuutenkin.....
- Anonyymi
Mitäs pahaa oot tehny. Narskut ei kuulema häpeä mitään, ku ei ne oo koskaan tehny mitään.
- Anonyymi
Niin totisesti on. Käräjille vaan niin oppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943879Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512752Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per751324Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101169Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020951- 46944
- 48881
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt214839Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä106652