Olisiko tällä jostakin aseman ukosta pakkomielteen saaneella jo aika ottaa ne lääkkeet ja rauhoittua. Yötä päivää jatkanut tuota maanista yksinpuhelua.
Aseman ukko sekoilu
13
1886
Vastaukset
- Anonyymi
Häh?
- Anonyymi
Tahti vain kiihtyy. Ei ole vielä lääkitys kohillaan
- Anonyymi
Mitäpä meille muille kuuluu jonkun toisen lääkkeet tai muut asiat ei mulle ainakaan,täällä kai jokainen on täydellinen eikä tee yhtään mokaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä meille muille kuuluu jonkun toisen lääkkeet tai muut asiat ei mulle ainakaan,täällä kai jokainen on täydellinen eikä tee yhtään mokaa??
Mtähän muille kuuluu aseman ukon tekimiset antaa miehen tehä mitä tykkää.SAIRASTA
- Anonyymi
Siivikon pohjavesi on sairastuttanut monia.
- Anonyymi
Siis pohjavesi on kroonisesti saastunut, höpö höpö tuulimyllypuiston rakentamisen takia.
Myllyt ei tuota ainakaan omistajilleen mitään.
Toivottavasti kiinteistöverot kuitenkin kilahtaa kunnalle.
Rutiköyhä kunta voi näillä rahoilla, alkaa suunnittelemaan uutta vedenottamoa alueelle.
Halleluja Jeesus näin on näppylät!
- Anonyymi
Se on kateusvettä kalliosta,älä juo.
- Anonyymi
Trolli saa tyydytyksen ja lisää virtaa huomiosta. Pahinta trollille on kun kukaan ei huomioi mitenkään.
- Anonyymi
Joo tosi surkeeks tuntee ittensä. Mihinkähän se hoh hookin on kadonnut. Se osaa vetää tupettajia kölin alta oikein kunnolla. Aika rankkaa mutta kivaa huumoria sillä. Onkoha Niuvassa tai piirillä?
- Anonyymi
Tämä tupettjahan on ollut vissiin siellä.
- Anonyymi
Hoolta kotilomat loppunut.
- Anonyymi
Saahan potilailla olla kommunikaatiovehkeet hallussa ja käytössä. Vankiloissa vähän rajoitetaan.
- Anonyymi
Mitähän puuhaa mehu- ja lumilingon laakerinvaihtaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505639Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444352Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1443786Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913630Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702854Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052497Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561816Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut401689Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2261656Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä321427