Olisiko tällä jostakin aseman ukosta pakkomielteen saaneella jo aika ottaa ne lääkkeet ja rauhoittua. Yötä päivää jatkanut tuota maanista yksinpuhelua.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Häh?
- Anonyymi
Tahti vain kiihtyy. Ei ole vielä lääkitys kohillaan
- Anonyymi
Mitäpä meille muille kuuluu jonkun toisen lääkkeet tai muut asiat ei mulle ainakaan,täällä kai jokainen on täydellinen eikä tee yhtään mokaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä meille muille kuuluu jonkun toisen lääkkeet tai muut asiat ei mulle ainakaan,täällä kai jokainen on täydellinen eikä tee yhtään mokaa??
Mtähän muille kuuluu aseman ukon tekimiset antaa miehen tehä mitä tykkää.SAIRASTA
- Anonyymi
Siivikon pohjavesi on sairastuttanut monia.
- Anonyymi
Siis pohjavesi on kroonisesti saastunut, höpö höpö tuulimyllypuiston rakentamisen takia.
Myllyt ei tuota ainakaan omistajilleen mitään.
Toivottavasti kiinteistöverot kuitenkin kilahtaa kunnalle.
Rutiköyhä kunta voi näillä rahoilla, alkaa suunnittelemaan uutta vedenottamoa alueelle.
Halleluja Jeesus näin on näppylät!
- Anonyymi
Se on kateusvettä kalliosta,älä juo.
- Anonyymi
Trolli saa tyydytyksen ja lisää virtaa huomiosta. Pahinta trollille on kun kukaan ei huomioi mitenkään.
- Anonyymi
Joo tosi surkeeks tuntee ittensä. Mihinkähän se hoh hookin on kadonnut. Se osaa vetää tupettajia kölin alta oikein kunnolla. Aika rankkaa mutta kivaa huumoria sillä. Onkoha Niuvassa tai piirillä?
- Anonyymi
Tämä tupettjahan on ollut vissiin siellä.
- Anonyymi
Hoolta kotilomat loppunut.
- Anonyymi
Saahan potilailla olla kommunikaatiovehkeet hallussa ja käytössä. Vankiloissa vähän rajoitetaan.
- Anonyymi
Mitähän puuhaa mehu- ja lumilingon laakerinvaihtaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4572016- 71828
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39824Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri33816SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht443771- 55741
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 32720- 44675
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40620Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40606