Terroristiviisikko

Anonyymi

Kukas tämä paikallinen isänmaan toivo on?
Jämijärvi keskiössä terrorismirikoksen tutkinnassa.

16

2902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaalit tulossa. Ilmeisesti näitä operaatioita tulee tilauksesta.

      Ei tuola metsässä muutama nuorimies uhoaa ja kirjoittelee netissä niin saadaan valtava näytelmä aikaseksi. Nakkikioskijonossa tappelijoita.

      Aseeta on tuonverran monella aseharrastajalla ja metsästäjällä. Maanviljelijöillä lannoitteena satakertaisia määriä. dynyä ehkä näpistetty työmailta.

      Pari noista osaa jonkunverran enkkua ja loput turunmurretta.

      • Anonyymi

        Turunmurre on terroristista. Onko se syy pidätyksille ja suurelle mediahuomiolle?
        Onk mul kukka soittanu?


    • Anonyymi

      Eikös sen yhden miekkaterroristin sukunimi ollut Marin? Ulkonäkökin oli sannan kaltainen. Veli?

    • Anonyymi

      Maajussien lannoitteesta ei Suomessa mitään räjähdeainetta pysty tekemään, jos haluaa niin lannoitteet täytyy tilata ulkomailta, ne on siellä koostumukseltaan yleensä täysin erilaisia.

      • Anonyymi

        Hevon paskaa puhut


    • Anonyymi

      Maailman terroristi päivä vietetään jokavuotisesti, huom!

      • Anonyymi

        terroristinimittely voi joillekkin tulla kalliiksi


    • Anonyymi

      Asekätkentää vai.

      • Anonyymi

        tussarien piilottelua... ja huonosti tehty sekin.


    • Anonyymi

      Ne lähti ukrainaan sotimaan.

    • Anonyymi

      Onko Venäjä terroristivaltio?

      • Anonyymi

        Eikös se sitä aina ole ollut 1990-lukua lukuunottamatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se sitä aina ole ollut 1990-lukua lukuunottamatta?

        Jaa, menikö Suomen vasemmisto vuonna 1918 terroristi Leninin perässä?
        Kysyn vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, menikö Suomen vasemmisto vuonna 1918 terroristi Leninin perässä?
        Kysyn vaan!

        Vuonna 1918 ei ollut muita vasemmistopuolueita kuin Sdp.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, menikö Suomen vasemmisto vuonna 1918 terroristi Leninin perässä?
        Kysyn vaan!

        Kyllä kai se meni. Leninin kanssa sopivat, huom. Leninin aloitteesta, että kun sota voitetaan maan nimeksi tulee: Suomen sosialistinen työväentasavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai se meni. Leninin kanssa sopivat, huom. Leninin aloitteesta, että kun sota voitetaan maan nimeksi tulee: Suomen sosialistinen työväentasavalta.

        Ei Väinä Linna trilogiassaan mistään tällaisesta puhunut.
        Kaikki oli vaan niin kauheeta vasemmiston kannalta, vaikka marraskuun 1917 puolivälissä oli lakon jälkeen asiat sovittu ja sekin kuinka edetään. Vasemmisto rikkoi kuitenkin tuon sopimuksen vähän myöhemmin. Otto Wille Kuusinenkin totesi, että hän teki marraskuun 1917 puolivälissä virheen, kun äänesti silloin sovun puolesta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe