Terroristiviisikko

Anonyymi

Kukas tämä paikallinen isänmaan toivo on?
Jämijärvi keskiössä terrorismirikoksen tutkinnassa.

16

2902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaalit tulossa. Ilmeisesti näitä operaatioita tulee tilauksesta.

      Ei tuola metsässä muutama nuorimies uhoaa ja kirjoittelee netissä niin saadaan valtava näytelmä aikaseksi. Nakkikioskijonossa tappelijoita.

      Aseeta on tuonverran monella aseharrastajalla ja metsästäjällä. Maanviljelijöillä lannoitteena satakertaisia määriä. dynyä ehkä näpistetty työmailta.

      Pari noista osaa jonkunverran enkkua ja loput turunmurretta.

      • Anonyymi

        Turunmurre on terroristista. Onko se syy pidätyksille ja suurelle mediahuomiolle?
        Onk mul kukka soittanu?


    • Anonyymi

      Eikös sen yhden miekkaterroristin sukunimi ollut Marin? Ulkonäkökin oli sannan kaltainen. Veli?

    • Anonyymi

      Maajussien lannoitteesta ei Suomessa mitään räjähdeainetta pysty tekemään, jos haluaa niin lannoitteet täytyy tilata ulkomailta, ne on siellä koostumukseltaan yleensä täysin erilaisia.

      • Anonyymi

        Hevon paskaa puhut


    • Anonyymi

      Maailman terroristi päivä vietetään jokavuotisesti, huom!

      • Anonyymi

        terroristinimittely voi joillekkin tulla kalliiksi


    • Anonyymi

      Asekätkentää vai.

      • Anonyymi

        tussarien piilottelua... ja huonosti tehty sekin.


    • Anonyymi

      Ne lähti ukrainaan sotimaan.

    • Anonyymi

      Onko Venäjä terroristivaltio?

      • Anonyymi

        Eikös se sitä aina ole ollut 1990-lukua lukuunottamatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se sitä aina ole ollut 1990-lukua lukuunottamatta?

        Jaa, menikö Suomen vasemmisto vuonna 1918 terroristi Leninin perässä?
        Kysyn vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, menikö Suomen vasemmisto vuonna 1918 terroristi Leninin perässä?
        Kysyn vaan!

        Vuonna 1918 ei ollut muita vasemmistopuolueita kuin Sdp.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, menikö Suomen vasemmisto vuonna 1918 terroristi Leninin perässä?
        Kysyn vaan!

        Kyllä kai se meni. Leninin kanssa sopivat, huom. Leninin aloitteesta, että kun sota voitetaan maan nimeksi tulee: Suomen sosialistinen työväentasavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai se meni. Leninin kanssa sopivat, huom. Leninin aloitteesta, että kun sota voitetaan maan nimeksi tulee: Suomen sosialistinen työväentasavalta.

        Ei Väinä Linna trilogiassaan mistään tällaisesta puhunut.
        Kaikki oli vaan niin kauheeta vasemmiston kannalta, vaikka marraskuun 1917 puolivälissä oli lakon jälkeen asiat sovittu ja sekin kuinka edetään. Vasemmisto rikkoi kuitenkin tuon sopimuksen vähän myöhemmin. Otto Wille Kuusinenkin totesi, että hän teki marraskuun 1917 puolivälissä virheen, kun äänesti silloin sovun puolesta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe