Olin käynyt juuri ammattikoulun pääsykokeissa. Ammattikoulu sijaitsi naapuripaikkakunnalla, niinpä kuljin sinne bussilla, mopolla olisi matka ollut liian pitkä. Mummolani jäi sopivasti bussireitin varrelle, en ollut mummua nähnyt pidempään aikaan, joten ajattelin yllätykseksi mennä käymään.
Mummoni oli tuolloin 65-vuotias, 8 vuotta leskenä ollut entinen maatilan emäntä. Vaari oli mummoa 15 vuotta vanhempi ja viimeiset vuodet muistisairas, mummo oli onneksi päässyt varhennetulle eläkkeelle ja myi lehmät pois. Naapurin pitkälti yli viisikymppinen vanhapoikaisäntä Arvo kävi auttamassa mummoa askareissa, edelleenkin aurasi talvella lumet ja hoiti pienet remonttipuuhat.
Mummolan pihassa seisoi naapurin traktori kyntöauran kanssa. Perunamaa näkyi olevan juuri käännetty. Kävelin mummolan nurkalle ja olin menossa ovelle. Havahduin avonaiseen ikkunaan ja sieltä kuuluviin ääniin. Sieltä kuului korkeiden voihkaisujen seassa läiskettä ja matalia miehen örähtelyjä. Aavistin sentään sen ikäisenä että mistä voisi olla kysymys mutten malttanut olla menemättä katsomaan.
Kurkistin varovasti ikkunasta sisään ja mitä näinkään? Mummu oli alasti kontillaan sängyn päällä ja naapurin Arvo pani kiihkeästi mummua takaapäin. Mummun meloninmalliset rinnat keikkuivat tahdissa kun Arvo jyskytti menemään mummun peräpäässä. Mummu vääntyili ja voihki, pusersi tyynyä ja päästi isompia huokauksia. Arvon ruskea tukka oli märkä hiestä ja naama punotti, koko kroppa oikeastaan. Ilmeistä päätellen hän nautti kovasti vedellessään kikkeliään mummun karvaisessa tussussa. Yhtäkkiä liike pysähtyy ja Arvo ähkäisee syvään. ”Sieltä se tuli” sanoi mummo ja vetäytyi sängyllä kyljelleen. Minulla tuli kiire ikkunasta sillä Arvo kääntyi ikkunaa kohti. Nurkalta kuulin sen etsivän housuntaskusta tupakka-askin ja poltti ikkunan ääressä sätkällisen.
Mietin mitäpä äsken näin, mahtoipa mummu maksaa kynnön kynnöllä?
Mummun puutarhapuuhat
Anonyymi
2
6867
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se vielä 65v:aastakin hyvältä tuntuu, kun saa ky....ää takaapäin.
- Anonyymi
Huh huh! Mun mummolla o kaksiki "poikaystävää" ja on se kiihottavaa ajatella jos saavat pannakki
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984