Olin käynyt juuri ammattikoulun pääsykokeissa. Ammattikoulu sijaitsi naapuripaikkakunnalla, niinpä kuljin sinne bussilla, mopolla olisi matka ollut liian pitkä. Mummolani jäi sopivasti bussireitin varrelle, en ollut mummua nähnyt pidempään aikaan, joten ajattelin yllätykseksi mennä käymään.
Mummoni oli tuolloin 65-vuotias, 8 vuotta leskenä ollut entinen maatilan emäntä. Vaari oli mummoa 15 vuotta vanhempi ja viimeiset vuodet muistisairas, mummo oli onneksi päässyt varhennetulle eläkkeelle ja myi lehmät pois. Naapurin pitkälti yli viisikymppinen vanhapoikaisäntä Arvo kävi auttamassa mummoa askareissa, edelleenkin aurasi talvella lumet ja hoiti pienet remonttipuuhat.
Mummolan pihassa seisoi naapurin traktori kyntöauran kanssa. Perunamaa näkyi olevan juuri käännetty. Kävelin mummolan nurkalle ja olin menossa ovelle. Havahduin avonaiseen ikkunaan ja sieltä kuuluviin ääniin. Sieltä kuului korkeiden voihkaisujen seassa läiskettä ja matalia miehen örähtelyjä. Aavistin sentään sen ikäisenä että mistä voisi olla kysymys mutten malttanut olla menemättä katsomaan.
Kurkistin varovasti ikkunasta sisään ja mitä näinkään? Mummu oli alasti kontillaan sängyn päällä ja naapurin Arvo pani kiihkeästi mummua takaapäin. Mummun meloninmalliset rinnat keikkuivat tahdissa kun Arvo jyskytti menemään mummun peräpäässä. Mummu vääntyili ja voihki, pusersi tyynyä ja päästi isompia huokauksia. Arvon ruskea tukka oli märkä hiestä ja naama punotti, koko kroppa oikeastaan. Ilmeistä päätellen hän nautti kovasti vedellessään kikkeliään mummun karvaisessa tussussa. Yhtäkkiä liike pysähtyy ja Arvo ähkäisee syvään. ”Sieltä se tuli” sanoi mummo ja vetäytyi sängyllä kyljelleen. Minulla tuli kiire ikkunasta sillä Arvo kääntyi ikkunaa kohti. Nurkalta kuulin sen etsivän housuntaskusta tupakka-askin ja poltti ikkunan ääressä sätkällisen.
Mietin mitäpä äsken näin, mahtoipa mummu maksaa kynnön kynnöllä?
Mummun puutarhapuuhat
Anonyymi
2
7929
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se vielä 65v:aastakin hyvältä tuntuu, kun saa ky....ää takaapäin.
- Anonyymi
Huh huh! Mun mummolla o kaksiki "poikaystävää" ja on se kiihottavaa ajatella jos saavat pannakki
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2004185Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t572974Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per891588Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181296Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121254Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi81066Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231057- 471013
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt234992- 49946