"Ministeri Lintilä kävi sunnuntaina salibandyottelussa, vaikka oli altistunut koronalle ja saanut kehotuksen välttää kontakteja."
Ei tainut osua lankulle !
Lintilä lankulla
7
710
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ei Lintilä ainoastaan ollut osumatta lankulle vaan veti siihen päälle kolmoissalkovilla tonttiin.
- Anonyymi
”En siinä määrin kokenut olleeni Pekan kanssa samassa tilaisuudessa”, Lintilä sanoo lehdelle.
- Anonyymi
En ole koskaan pitänyt Lintilää edes keskivertona älyn lahjoiltaan.
- Anonyymi
Mika Lintilä möhli ja loi uuden lentävän lauseen, mutta eihän ollut ensimmäinen kerta. kun Lintilä mokasi!
- Anonyymi
Suomi on maa, joka pitää huolta kansalaisistaan kylmän talven tullen, ja tämä on maa, jossa ihmiset, joiden varallisuus ei riitä tiukan paikan tullen lämmityslaskun maksamiseen, voivat turvautua sosiaaliturvajärjestelmään, Saarikko toteaa.
- Anonyymi
Tulee mieleen ihan Maria Antoinette Ranskan vallankumouksen aikaan.
Hänhän sanoi nälkää kärsiville kansalaisille, että jos heillä ei ole leipää, niin syököön sittä leivoksia.
Kyllä tämä Saarikko semmoisia sammakoita päästelee. - Anonyymi
Shekki vihko,HH vammakalenteri ministeri,HH tanssi lippu anto.
IVA keskustan rakkaus
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191