https://www.is.fi/formula1/art-2000008458742.html
Bottas oli saanut tarjouksen pari päivää Alfan sopimuksen jälkeen.
Mikä talli olisi voinut olla kyseessä?
Toinen talli tarjosi Bottakselle tuplasti mitä Alfa
11
144
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan sitä tuossa tilanteessa tarjota mitä vaan.
- Anonyymi
En ymmärtänyt.
Tarkoitatko ettei olisi voinut tosissaan tarjota?
- Tarjoajat eivät välttämättä tienneet sopimuksesta (sopimusta ei heti huudeta julkisuuteen)
- Mikä tahansa sopimus voidaan purkaa
- Miksi joku tarjoaisi tietäen sen olevan mahdoton?
- Anonyymi
Paska puhetta niin kun tuo heppu aina vääntää. onneks eivä näytä edes kuvissa ens vuonna, vaikka paskaako edes seuraa ku räikköne lähti. tolla on viellä ruma akkakin
- Anonyymi
Räikkönen voisi ruveta selostamaan kisoja!
- Anonyymi
Ihanan kateellista :D
- Anonyymi
Aston Martinilla ei vielä ollut paikat täytettynä ainakaan virallisesti ilmoitettuna
- Anonyymi
Bottas on haluttua ainesta kuskimarkkinoilla.
- Anonyymi
Ferrarille Leclercin tilalle olisi päässyt
- Anonyymi
Aika monenkin olisivat voineet ostaa ulos sopimuksesta, ehkä sen takia ei kerrokaan.
- Anonyymi
Olis päässy mihin vaan muualle mutta ei merssulle ja sinne ei olis lähtenytkään.
- Anonyymi
Renault Alpinelle ensin testikuskiks ja Alonson lopetettua kisakuskiks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832