Sisältä tyhjä

Anonyymi

Sanotaan että persoonallisuushäiriöinen on sisältä tyhjä ja hän ottaa kaiken elämänsä sisällön ulkopuolelta. Onko näin?

31

1855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ajatellaan jotain psykopaatti-sadisti-kiusaajaa, niin kyllä hänen täytyy olla sisältä tyhjä. Elämänsä sisällön hän imee toisista ihmisistä kiusaamalla ja pilkkaamalla heitä.

      • Anonyymi

        Tai narsisti. Ei ole omaa persoonallisuutta vaan se teeskentelee milloin mitäkin, tilanteen mukaan jotta voisi hyötyä toisista.
        Pian sellaisesta huomaa kuinka pihalla se on (tunneasioissa) koska itsellään ei tunne-elämää ole, kaikki vain pelkkää teatteria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai narsisti. Ei ole omaa persoonallisuutta vaan se teeskentelee milloin mitäkin, tilanteen mukaan jotta voisi hyötyä toisista.
        Pian sellaisesta huomaa kuinka pihalla se on (tunneasioissa) koska itsellään ei tunne-elämää ole, kaikki vain pelkkää teatteria.

        Tarkoitatko sellaista suloista myrkynkeittäjää, jonka puheisiin ei voi luottaa ja joka on tosi kova juoruamaan? Aina jos joku saa jotain hyvää aikaan niin hän mitätöi sen puheillaan. Sellaisen kanssa oppii itsesensuuria, ennen kuin katoaa maisemista. Sitten hän alkaa kuppaamaan jotain toista, ja siitä ei tule loppua. Sitten kun se lähde alkaa ehtyä, alkaa pilkka ja raivoaminen. Aluksi kaikki on NIIN ihanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sellaista suloista myrkynkeittäjää, jonka puheisiin ei voi luottaa ja joka on tosi kova juoruamaan? Aina jos joku saa jotain hyvää aikaan niin hän mitätöi sen puheillaan. Sellaisen kanssa oppii itsesensuuria, ennen kuin katoaa maisemista. Sitten hän alkaa kuppaamaan jotain toista, ja siitä ei tule loppua. Sitten kun se lähde alkaa ehtyä, alkaa pilkka ja raivoaminen. Aluksi kaikki on NIIN ihanaa.

        Ihan niin, kyllä maailma opettaa jos ei muuta niin hiljaa kävelemään


    • Anonyymi

      Eikös persoonallisuushäiriöitäkin mahdu kaksikymmentä tusinaan, joten niitä varmaan on aika erilaisia.

      • Anonyymi

        kaikki olemme persoonallisuus häiriöisiä jo syntyessämme, nimittäin joudumme kokemaan esi-isiemme synnit 3-4 sukupolveen mikäli vihaamme Juamlaa ja hänen sanaansa.

        isien synnit ei ole päällämme silloin jos rakastamme jumalaa ja pidämme hänen käskynsä.
        myös älä tee huorin tarkoittaa kaikkia avioliiton ulko puoli suhteita.

        ne on maidän suojeluksi hrpeksiltä jotka tulee suutelusta jne.

        tämä evoluutio maailma yrittää materialistaa kaiken ja se johtaa ahneuteen ja muuhun pahaan menoon jos ihminen kuvittelee että synnnistä ei koskaan tule tuomiota.


    • Anonyymi

      Tunnistin sinut kommenttiaiheesi perusteella. Jatkoit omaa ketjuasi jälleen.
      Elämä on!

    • Anonyymi

      Minun tuntemani häiriöinen kopioi kaiken nuoremmalta siskoltaan. Kopiointi oli pintapuolista ja hän ei ymmärtänyt syytä miksi se, jota hän kopioi, teki niin kuin teki. Asiat olivat siksi hänellä kuin lavastuksia mikään ei ollut hänellä todellista ja omaan tarpeeseen tehtyä. Kun hänen siskonsa valitti jostakin asiasta hän rupesi valittamaan samasta asiasta vaikka hänellä ei ollut siihen mitään aihetta.

    • Anonyymi

      mulla on varmaan persoonallisuushäiriö koska tykkään tavata ystäviä kuin olla koko vuoden kotona netissä.Myös liikunta kodin ulkopuolella tuo sisältöä elämään. Eli minulla on persoonallisuushäiriö kun en halua koko elämääni viettää yksiössäni.

      • Anonyymi

        No siinä istut koneella kirjoittelemassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä istut koneella kirjoittelemassa...

        joo ja kyllä se jonkin persoonallisuushäiriön kieltämättä vaatii, että tulee ylipäätänsä kirjoittamaan noin tyhmän kommentin :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo ja kyllä se jonkin persoonallisuushäiriön kieltämättä vaatii, että tulee ylipäätänsä kirjoittamaan noin tyhmän kommentin :DD

        Siis huomasit sen itsekin?


    • Anonyymi

      Mun ja läheisen ihmisen elämän sotki just tämmöinen ihminen joka sanoi ettei hän voi tuntea mitään ja on ihan tyhjä sisältä. Mikään ei häntä saa tuntemaan. Olisko peräti Psykopaatti jos ei kertakaikkiaan mitään tunne. Toimi kylmän tietoisesti. Todella katala ihminen. Onneksi ehdin saada hänet kiinni ennenkuin ehti tehdä enemmän pahaa. Hän luikki nopeasti karkuun jäätyään kiinni. Kuulosti haittaavan vain oman maaineensa menetys.

    • Anonyymi

      Näin vaikuttaa olevan

    • Anonyymi

      Eli jos ihmiselle ystävät on tärkeitä ja viihtyy heidän seurassaan niin se on väärin?Eikö ystävien seurassa saa nauttia ja yhdessä tekemisestä?

      • Anonyymi

        Ystävät on tärkeitä, samoin muutkin ihmissuhteet on tärkeitä.
        Jatka sinäkin elämääsi ja nauti ystäviesi seurasta, älä takerru kaikkeen, mitä täällä kirjoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävät on tärkeitä, samoin muutkin ihmissuhteet on tärkeitä.
        Jatka sinäkin elämääsi ja nauti ystäviesi seurasta, älä takerru kaikkeen, mitä täällä kirjoitetaan.

        Mutta aloittajan mielestä olen persoonallisuushäiriöinen kun vietän aikaani ystävien kanssa.Mulla menee muuten aika kotona ja kun näen ystäviä silloin tällöin ja nautin heidän seurastaan niin se on väärin aloittajan mielestä koska saan niistä näkemisistä sisältöä elämääni.Aloittaja varmaan haluaa että istun päivästä toiseen kotona koneella ja ei halua että näen ystäviä,koska he tuovat iloa ja valoa elämääni.Se on aloittajan mielestä sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta aloittajan mielestä olen persoonallisuushäiriöinen kun vietän aikaani ystävien kanssa.Mulla menee muuten aika kotona ja kun näen ystäviä silloin tällöin ja nautin heidän seurastaan niin se on väärin aloittajan mielestä koska saan niistä näkemisistä sisältöä elämääni.Aloittaja varmaan haluaa että istun päivästä toiseen kotona koneella ja ei halua että näen ystäviä,koska he tuovat iloa ja valoa elämääni.Se on aloittajan mielestä sairasta.

        Älä välitä toisten mielipiteistä, eikös tärkeintä ole, että sinulla itselläsi on hyvä olla ?
        Ei kukaan, etenkään tuntematon, voi väittää millainen joku toinen ihminen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä toisten mielipiteistä, eikös tärkeintä ole, että sinulla itselläsi on hyvä olla ?
        Ei kukaan, etenkään tuntematon, voi väittää millainen joku toinen ihminen on.

        On mutta jos aloittaja on tota mieltä.Niin aika monella on pesroonallisuushäiriö sosiaalisen elämän takia.Myös työssä käyvät ovat persoonallisuushäiriöisiä varsinkin jos sä tykkää työstä mitä teet.Sehän tarkoittaa sitä että työ tuo sisältöä elämään ja varsinkin silloin jos on mukavat työkaverit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mutta jos aloittaja on tota mieltä.Niin aika monella on pesroonallisuushäiriö sosiaalisen elämän takia.Myös työssä käyvät ovat persoonallisuushäiriöisiä varsinkin jos sä tykkää työstä mitä teet.Sehän tarkoittaa sitä että työ tuo sisältöä elämään ja varsinkin silloin jos on mukavat työkaverit.

        Ihan oikeessa olet.
        Antaa aloittajan olla mitä mieltä haluaa, kaikkien ajatuksenjuoksua ei aina voi ymmärtää, eikä onneksi tarvitsekaan.


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä tämäkin tarkoittaa. Ei kukaan ihminen ole sisältä tyhjä. Aivan BS.sää.

      • Anonyymi

        Psykopaatti ja narsisti on nimenomaan tyhjä sisältä.

        Heillä ei ole mitään omaa. He kopioivat oman elämänsä muilta. He eivät pysty luomaan mitään.

        Säveltäjä ei voi olla narsisti, mutta laulaja/esiintyjä voi. Laulaja voi esittää toisen luoman laulun ja sävellyksen, mutta narsisti ei voi luoda mitään.

        Siitä syystä narsistit pärjäävät hyvin esimerkiksi taloudessa. He pystyvät hyväksikäyttämään muiden keksintöjä ja ajatuksia, mutta heiltä ei synny mitään. Juuri tämän vuoksi suuret taloustieteilijät ja muut vastaavat, ovat varoitelleet jo vuosituhansien ajan narsisteista, jotka käyttävät yhteisöä hyväksi. He voivat olla tehokkaita keräämään itselleen rahaa ja omaisuutta, mutta se on kaikilta muilta pois ja se taas ei hyödytä taloutta vaan ajaa sen lamaan.

        Tuo ylläoleva psykopaatti ei ymmärrä että kun normaalit terveet ihmiset puhuvat tyhjästä ihmisestä, että kyse ei ole sisälmyksistä vaan jostain aivan muusta.

        Tuollaiset ihmiset pitäisi tutkia lapsena ja kun varmistutaan siitä että lapsi on narsisti tai psykopaatti, tai häneltä muutoin puuttuu persoonallisuus, heidät käsketään astumaan kuljettimelle joka kuljettaa heidät hakettimeen. Näin he voivat olla yhteiskunnalle hyödyksi kun heidän maatuva ruumismössö toimii maaperän lannoitteena.


    • Anonyymi

      Ehkä pershäröltä puuttuu kyky nauttia tavallisesta arjesta. Myös yksinolo on hänelle vaikeaa. Hänen elämänsä täyttyy muiden asioiden utelemisesta ja ruotimisesta. Hän tarvitsee kohdehenkilön, joka tarjoaa kaiken aikaa mahdollisuuden arvosteluun ja raivoamiseen. Tämän vuoksi sekopäällä on aina jonkinmoinen puoliso sekä työyhteisö, joiden elämästä hän tekee helvettiä.

      • Anonyymi

        Viestisi kertoo enemmänkin omista ongelmistasi kun luokittelet muita sekopäiksi. Ei sama diagnoosi tarkoita identtistä käytöstä vaikka niin luuletkin.


    • Anonyymi

      Persoonallisuushäiriö on psykologiassa sana kroonisille mielenterveyden häiriöille, jotka siis kestävät vuosia ilman toipumisvaiheita. Esimerkiksi siis lievästi psykoottisia ja ahdistuneisuushäiriöitä. Sitten luokassa on myös narsismi ja psykopatia. Luulisin, että sellaiset ihmiset joilla on joku muu persoonallisuushäiriö kuin jompikumpi näistä kahdesta, ovat ihan tavallisia ihmisiä, joilla vaan on joku pitkäkestoinen psyykkinen ongelma. Mutta muut persoonallisuushäiriöt kuin narsismi ja psykopatia näkyvät usein eristäytymisenä, joten ikäviä ihmisiä tapaa enemmän.

    • Anonyymi

      Ulkopuoleltahan me kaikki otamme sisällön elämäämme. Tyhjästä on paha nyhjäistä.

      • Anonyymi

        Ulkopuoli vaikuttaa elämäämme tosi paljon, mutta itse me elämämme muokkaamme, pyrkien tekemään siitä itselle mielekkään.
        Sen mielekkyyden esteeksi saattaa ulkopuoli asettua, mutta ei sekään välttämättä ole este.
        Riippuu siitä, antaako sen muodostua itselleen esteeksi.
        Sisältä jos tyhjenee, niin se on kiinni ihmisestä itsestään, ulkopuoli ei tyhjennä ketään.


    • Anonyymi

      Persoonallisuushäiriöitä on monenlaisia, mutta monet jotka eivät osaa lukea, laittavat yhtäsuuruusmerkin narsismin tai psykopatian ja persoonallisuushäiriön välille. Mielestäni minulla on todella rikas sisäinen maailma ja eläväinen mielikuvitus. Tunnen liiankin voimakkaasti ja samoin niihin joihhin kiinnyn todella sitten kiinnyn. Silti olen sitä mieltä, että minulla on epävakaa persoonallisuus. Se ilmenee kohtuuttoman voimakkaina hylätyksi ja torjutuksi tulemisen tunteina ja näiden pelkona ja välttelynä vetäytymällä ihmissuhteista heti, jos "jotain merkkejä on ilmassa" siitä, ettei minua ehkä rakastetakaan... Monien ystävieni ja läheisteni mielestä minulla ei sellaista häiriötä ole, eikä myöskään psykiatrin mielestä, jolle asiasta mainitsin, koska minula on pitkäaikaisia ystävyyssuhteita, joita epävakailla ei kuulemma yleensä ole. No, ne pitkäaikaiset ystävät ovat niitä, jotka eivät kertakaikkiaan saa minua tuntemaan itseäni hylätyksi koskaan, joiden kanssa tulen aina vaan toimeen hyvin... Epävakaa persoonallisuus on tosin myös yleinen virhediagnoosi aspergerin syndroomaisilla, ja siitä olen varma että olen enemmän asperger kuin neurotyypillinen. Ei ole tutkittu, mutta jos tutkittaisiin ammattilaisen toimesta ja sanottaisiin, että "et ole kirjolla" niin ei se muuttaisi mitään. Olisin vain edelleen diagnosoimaton autisti niinkuin 40 tähänastista vuotta. En vaan pysty ymmärtämään neurotyypillisten ajatusmaailmaa. He eivät välitä siitä, mikä on totta vaan konsensuksesta ja sosiaalisuudesta.

    • Anonyymi

      Juu riippuu persoonallisuudesta

    • Anonyymi

      jokainen ilman kristusta elävä tuntee elämänsä tyhjäksi.
      Jumala valaisee elämän sisällön.
      se ei ole tämä elämä joka lakastuu.
      jos silloin kun arkkuas hautaan kannetaan
      olet luona Jumalan kirkkauden
      siellä elämän taekoitus aukeeaa,
      elämä 🌐lla oli vain joku alkujakso
      ja se ikuinen jakso joka ei koskaan pääty on taivaassa tai helvetissä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe