Ostatteko joululahjoja? (REK!)

Kohtahan se jouluaatto on, ostatteko lahjoja perheelle, ystäville?

Meillä on tapana hankkia lahjoja, ja ne on minulla jo hankittu ja paketissa.

Kavereita näen ensi viikolla ja heille annan itsetehtyjä konvehteja, tykkäävät niistä kovasti.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitin otsikkoon REK, että tiedätte kenen avaus. Ja jos ei kiinnosta, niin ei tarvitse avata tai kommentoida.

      • Anonyymi

        Ai et ku mä olen nii laiska et en viitsi rekkautuu mut oon mä kuiteskin REK ;)

        - Artsi


    • Ostan juu.
      Kyllä on niin hankalaa aina keksiä, että mitä ostaa. Pää miettii nii, että ihan ylikuumenee :}

      • Eipä se aina ole helppoa keksiä lahjoja, onneksi tänä vuonna meni lahjojen ostot hyvin.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Eipä se aina ole helppoa keksiä lahjoja, onneksi tänä vuonna meni lahjojen ostot hyvin.

        Mulla ei mee koskaan. Joka vuosi tuskailen tän asian kanssa :{

        Lehdissä on joskus juttuja, missä annetaan lahjavinkkejä. Ne on kyllä järjestään ihan pertsiistä.

        Tykkääkkö paketoida?


      • Anonyymi

        No mä laitan gimuleille ja skidille satasen lahjakortit Zalandolle nii on sit suut hymyssä aattona ku saavat itse funtsii mitä hankkivat :)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä laitan gimuleille ja skidille satasen lahjakortit Zalandolle nii on sit suut hymyssä aattona ku saavat itse funtsii mitä hankkivat :)

        - Artsi

        Ekaks, niin tuo on todella hyvä lahja, kun voivat oikeasti ostaa itselleen just sitä mitä tarvivat.

        Toiseks, kyllä pitäis nyt antaa Artsille oikein äitin kädestä, ku oot kehannu olla näin kauan hukassa! :}
        Kiva "nähdä" että oot kunnossa :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla ei mee koskaan. Joka vuosi tuskailen tän asian kanssa :{

        Lehdissä on joskus juttuja, missä annetaan lahjavinkkejä. Ne on kyllä järjestään ihan pertsiistä.

        Tykkääkkö paketoida?

        No en niin tykkää paketoida.. Mutta pakko on se tehdä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ekaks, niin tuo on todella hyvä lahja, kun voivat oikeasti ostaa itselleen just sitä mitä tarvivat.

        Toiseks, kyllä pitäis nyt antaa Artsille oikein äitin kädestä, ku oot kehannu olla näin kauan hukassa! :}
        Kiva "nähdä" että oot kunnossa :)

        No tota... Ei muutes kandee uhkailla ku oot näköjään hukannut kaulimen ;) Mä laitan sit viel namui lahjakortin kyytipojaksi et saavat suut makeiksi ku selaavat Zalandon sivui :)

        - Artsi


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No en niin tykkää paketoida.. Mutta pakko on se tehdä.

        En mäkään viitsi joten mä hankin Rustasta snadei lahjakassei johon menee noi namut ja lahjakortit :)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tota... Ei muutes kandee uhkailla ku oot näköjään hukannut kaulimen ;) Mä laitan sit viel namui lahjakortin kyytipojaksi et saavat suut makeiksi ku selaavat Zalandon sivui :)

        - Artsi

        Namit tekee aina kauppansa :))

        Sit tämä mokomalle ryppyilijälle, että kaulin on edelleen tallessa, joten suu suppuun nyt ;))


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No en niin tykkää paketoida.. Mutta pakko on se tehdä.

        Joku sellanen tasanen, kuten kirja on mukava paketoida ;)

        Vähän niinku tyynyliinat olis ainoita, joita suostuisin silittämään... :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joku sellanen tasanen, kuten kirja on mukava paketoida ;)

        Vähän niinku tyynyliinat olis ainoita, joita suostuisin silittämään... :}

        Eli kannattaa ostaa helposti paketoitavia lahjoja. 😆


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Eli kannattaa ostaa helposti paketoitavia lahjoja. 😆

        Haha, niin sitä varmaan täytyy tehdä :))) Koko suvulle kirjoja ja suklaarasioita ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Haha, niin sitä varmaan täytyy tehdä :))) Koko suvulle kirjoja ja suklaarasioita ;)

        Jep! 😀


    • Anonyymi

      Minullapas onkin oikein säästövinkki minä kierrän kaikki joulun avaustapahtumat joissa saa ilmaista karkkia ja otan aina koura kaupalla:) sitten ostan kaupasta niitä pieniä muovipusseja joihin ne laitan ja kavereille jlululahjana annan eikös olekin ihan loistava ja edullinen joululahja idea?:)

    • Anonyymi

      Varallisuuteni on kovin heikko, mutta kyllä minä kykenen kortit lähettämään ja jonkun pienen lahjankin antamaan. Mitään tuhkaa ja timantteja ei multa saa.

    • Anonyymi

      Hitsi kun oli kiva kun täällä tonttu Toljanter oli vuonna miekka ja kirves. Tuli tännekkin eri lailla joulu!

      • Nii, silloin vielä piti olla joulun aikaan kiltisti ;)


    • Olipa hassua lukea tuota vanhaa aloitusta. Kiva kuiteski oli, ku vanhoja ihania nikkejä oli siinä.

      Ihmetyttää vain, että miten ihmeessä noin vanha aloitus on nostettu ylös. Noi uudet viestitki on vähän outoja.

      • Anonyymi

        Missä semmoisen näet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä semmoisen näet?

        Tuo, jossa otsikkona, että kerro ainakin yksi asia, missä olet hyvä.

        En muistanukkaa, että Ilmanimi on ollut silloin täällä.


    • Anonyymi

      Kovaa pakettia on tarjolla, itse toivon vain piparia.. kjöhhähäö t enskapenska (lohtajalta)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe