ADHD vai Lievä älyllinen kehitysvamma?

Anonyymi

Tänään yhdessä kehitysvamma ryhmässä sanoi että voisiko olla että ei hypi puhe aiheesta toiseen ja sen sanoi minun puheen jälkeen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi. Olisiko paljon pyydetty te jotka olette kehitysvammma puolella töissä alkaisitte puhua muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille mitä on vaikea ADHD? Ja en ymmärrä miksi muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset eivät osaa etukäteen priorisoida asiaa talouden kannalta onko taloudellisesti kannattavaa etsiä Seinäjoella asuvana kehitysvammaisena seurusteluun naista/ miestä jos toinen ihminen asuu Lohjalla. Itselläni ei ole rahaa matkustaa Seinäjoelle Helsingistä. Ymmärrän että mini muu Lievän älyllisen kehitysvamman saanut haluaa parisuhteen. Mutta entä jos toisella kehitysvamman saaneella on Heikkolahjaisuus todettu ja Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi on laitettu ainoastaan eläke rahaa ajatellen ja yksilöllistä asumisen tukea ajatellen ja toinen ymmärtää rahan arvon ja toinen ei ymmärrä. Itse ymmärrän rahan arvon eli olen mennyt Heikkolahja tasolle eli yli Lievän älyllisen kehitysvamman. Kuvien tunnistus oli ainoastaan Lievän älyllisen kehitysvamman tasolla psykologi testeissä muut mennyt 71-85äö. Ja itse ainakin priorisoin asiat mielessä ja korvaan särähtää kun kaikki muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet käyttää minusta tyttöystävä sanaa vittu eikö ne tajua minä olen nainen. En voi kuvitella kenenkään toisen Lievän älyllisen kehitysvamma saaneen miehen kanssa seurustella jos toisella ei ole ADHD tai Asperger vahvin oireinen diagnoosi. Ja toisen täytyy myös ymmärtää rahan arvo kuten minun. Jos Heinäkuussa en ole lukolla olevan säästö lipas rahaa käyttänyt minulla on kotona 1000€ ja lisänä haen Kelasta toimeentulo tukea näin ollen eivät tiedä vaikka kotona olisi yli 1000€ säästössä kaapissa. Kuinkahan moni joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ymmärtää säästää minun lisäkseni kotiin rasiaan joka kuukausi 100€ ja on lähelle 1000€ kotiin säästö rahaa. Olen tapellut kehitysvamma puolella että olen väärällä diagnoosilla. Äitini on aina sanonut että lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi on laitettu väärin mutta kukaan kehitysvamma diagnoosin työntekijät eivät usko. Tulisi vittu kotiin katsomaan kehitysvamma diagnoosi testien tekijät osaako kukaan Lievän älyllisen kehitysvamman saanut ihminen säästä pienestä eläkkeestä 100€ joka kuukausi kotiin lukolla olevaan rasiaan rahaa 1000€ veikkaan että sitten alkaisi myöntää että on laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi väärin. Vaikean ADHD ja Asperger eli Autismin kirjon ihmiset osaavat tämän jonka itse osaan tehdä vaikka kotona olisi säästössä rahaa 1000€ tai yli niin hakee lisänä toimeentulo tukea näin ollen tilillä ei näy säästö rahoja. Kuinkahan moni joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi osaa tehdä näin. Veikkaan että ei osaa ja jos osaa olisikohan aiheellista Kehitysvamma diagnoosi jutut tehdä meidän kotona.

1

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tuo on kyllä osittain totta mutta onko totta myös toinen puoli?
      muistattehan, joka puolensa kääntää on sanojensa vanki...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1017
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      920
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      851
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      848
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe