Liity ufo tyyppi

Anonyymi

Jehovsn todistajiin jotta oikea tie on

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen jo jehovantodistajabuddhalainen. Oi Tie löytynyt on!

    • Anonyymi

      Kaikki uskonnonnoliset yhteisöt uskontokunnasta riippumatta tulee valitettavasti tuhoutumaan. Ei kannata liittyä mihinkään. Uskontojen harjoittama ihmisten harhaanjohtaminen oman edun tavoittelun nimissä ei johda mihinkään hyvään.

      • Anonyymi

        Höpsistä. Jehovantodistajat on ainoa tie. Liity mukaan joukkoon hilpeään!


      • Anonyymi

        Eli silloin ufohörhöilykin loppuu, sillä myös se on uskonto.


    • Joskus Suomessa kävi kotiovellani Jehovan todistajia, pyntätty naiskaksikko joista vanhempi lemusi voimakkaasti tuoreelle viinalle.

      Olin heille aina kohtelias ja vaihdettiin muutama sana, otin Vartiotorni -lehden vastaan ja jopa saatoin lukea sieltä muutaman sanan.

      Isäukkomme ei aikoinaan ollut ihan yhtä ystävällinen, mutta silloin näin sen että uskonmies juoksee tarvittaessa todella kovaa kun saksanpaimenkoira näykkii housunpersauksista. Olisi varmaan juossut vaikka vetten päällä, jos olisi sellaista ollut lähistöllä.

      • Anonyymi

        Käskyt tulee pääkonventista Yhdysvalloista. Ja kastin alin on ovelta ovelle -jäsen. Heidän menestystä esim seurataan, paljonko saat lehtiä menemään, saatko uusia käännynnäisiä jne.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kirkko pitää ihmisten uskonnollisuuden järkevänä. Kohta kaikki muuten uskoo horoskooppeihin ja yksisarvishoitoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkko pitää ihmisten uskonnollisuuden järkevänä. Kohta kaikki muuten uskoo horoskooppeihin ja yksisarvishoitoihin.

        Järkevääpä hyvinkin. Jos ette usko niin herra laittaa nooan keräämään kaikkia eläimiä kaksi suureen venhoon ja hukuttaa kaikki muut suuriin sateisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkevääpä hyvinkin. Jos ette usko niin herra laittaa nooan keräämään kaikkia eläimiä kaksi suureen venhoon ja hukuttaa kaikki muut suuriin sateisiin.

        Viisaampaa sekin on kuin homeopatia tai johonkin kulttiin kuten Jehovan todistajiin liittyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaampaa sekin on kuin homeopatia tai johonkin kulttiin kuten Jehovan todistajiin liittyminen.

        Viisas osaa tehdä itse johtopäätöksiä ja ottaa itselleen ne elementit informaatiosta jotka auttavat häntä onnellisen elämän rakentamiseen. Viisas ei sokeasti usko eikä tottele mitään minkä kokee kyseenalaiseksi. Kaikilla ei ole kykyä kyseenalaistaa asioita, vaikka ne tuntuisivat väärältä tai höpönlöpöltä. Uskalluskin voi puuttua. Kaikki ei halua.
        Elämässäni olen törmännyt vain muutamaan todella älykkääseen ajattelijaan. Yksi heistä on YK:n johtotehtävissä ja kaksi insinööreinä. Heitä kaikkia yhdistää se että he eivät viihdy meidän tavisten parissa vaan turhautuvat nopeasti. Heitä yhdistää myös se että he määräsivät itse mitä heistä tulee "isona". Heitä ei määräilty eikä heillä vaikuta olevan karmaa. Heidän lapsensakin ovat todella välkkyjä. Osa geeneissä ja osa siinä että isä haastaa heitä älyllisesti koko ajan mielenkiintoisella tavalla, eikä tuo mitään valmiina pöytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas osaa tehdä itse johtopäätöksiä ja ottaa itselleen ne elementit informaatiosta jotka auttavat häntä onnellisen elämän rakentamiseen. Viisas ei sokeasti usko eikä tottele mitään minkä kokee kyseenalaiseksi. Kaikilla ei ole kykyä kyseenalaistaa asioita, vaikka ne tuntuisivat väärältä tai höpönlöpöltä. Uskalluskin voi puuttua. Kaikki ei halua.
        Elämässäni olen törmännyt vain muutamaan todella älykkääseen ajattelijaan. Yksi heistä on YK:n johtotehtävissä ja kaksi insinööreinä. Heitä kaikkia yhdistää se että he eivät viihdy meidän tavisten parissa vaan turhautuvat nopeasti. Heitä yhdistää myös se että he määräsivät itse mitä heistä tulee "isona". Heitä ei määräilty eikä heillä vaikuta olevan karmaa. Heidän lapsensakin ovat todella välkkyjä. Osa geeneissä ja osa siinä että isä haastaa heitä älyllisesti koko ajan mielenkiintoisella tavalla, eikä tuo mitään valmiina pöytään.

        Kaikki me olemme jollain tavalla oletustemme, kulttuurimme, geeniemme, kasvatuksemme ja uskalluksen puutteemme rajoittamia, eikä ole välttämättä ihmisen oma syy, jos hän ei ole älykäs, nokkela tai viisas, sillä noiden puuttumisen taustalla on monta tekijää perimästä, kasvuajan kautta hyvään ja huonoon tuuriin, tai jopa yhteen valintaan, joka voi määrätä elämän suuntaa. Jotkut ovat syntymässä säikähtäneitä, eikä se ole heidän vikansa, yhtä vähän kuin lengoksi kasvanutta puuta voi syyttää lenkoudestaan.
        Ihminen on viisas silloin kun hän yrittää ymmärtää heikompia, sillä kukaan ei ole niin vahva, ettei joskus tukea tarvitsisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki me olemme jollain tavalla oletustemme, kulttuurimme, geeniemme, kasvatuksemme ja uskalluksen puutteemme rajoittamia, eikä ole välttämättä ihmisen oma syy, jos hän ei ole älykäs, nokkela tai viisas, sillä noiden puuttumisen taustalla on monta tekijää perimästä, kasvuajan kautta hyvään ja huonoon tuuriin, tai jopa yhteen valintaan, joka voi määrätä elämän suuntaa. Jotkut ovat syntymässä säikähtäneitä, eikä se ole heidän vikansa, yhtä vähän kuin lengoksi kasvanutta puuta voi syyttää lenkoudestaan.
        Ihminen on viisas silloin kun hän yrittää ymmärtää heikompia, sillä kukaan ei ole niin vahva, ettei joskus tukea tarvitsisi.

        En halua yleistää, mutta avun jälkeen moni vaan näistä heikommista menee kavereidensa luokse ja nauraa kuinka kusetti tyhmää auttajaansa. Viisas ei silloin ollutkaan viisas, vaan höynäytetty.

        Maissa joissa on paljon köyhyyttä, kouluttamattomuutta, eriarvoisuutta ja sitäkautta kateutta, saa olla varovainen sen auttamisen kanssa. Suomessakin.

        Käy helposti niin että autettu kokee auttamisen saavutettuna etuna, eikä suostu luopumaan edusta.

        Esimerkiksi palkkaat jonkun osaamattoman johonkin duuniin, maksat hälle liian kovaa palkkaa hyvää hyvyyttäsi, hänellä nousee heti neste päähän ja hän menee elvistelemään kavereilleen tienesteillään ja pistää rahat haisemaan.

        Sitten hän huomaa että hetkinen, minä olen taas köyhä, mutta tuo on edelleen rikas. Hän haluaa edelleen esittää rikasta kaveriporukassaan joten hän tulee yöllä ja tuikkaa puukolla entisen isäntänsä hengiltä ja vie tämän kännykän, lompakon jossa on vain muutama hilu ja kortteja joita hän ei pysty käyttämään.

        Sitten hän jää kiinni koska tyhmyyttään ei osaa lainkaan peitellä jälkiään ja tulee 30 vuoden vankeustuomio. Näitä tarinoita on lukemattomia köyhissä maissa.

        On siis oltava sen auttamisenkin kanssa tarkkana ketä auttaa ja miten auttaa. Olen nähnyt Suomessakin tarinoita jossa autettu saa raivarin siitä että miksei häntä autettu enempää.

        Tarinan opetus on että ole tarkkana sen auttamisen kanssa, se voi kääntyä sinua vastaan. Pyyteetöntä auttamista katsotaan kieroon Suomessa ja epäillään että asiassa on jokin juoni.

        Jos vaikka Suomen rikkain mies jakaisi kaikki rahansa suomalaisille tasapuolisesti, se tekisi jonkun 700 euroa per nuppi verojen jälkeen. Kenenkään muun elämää se raha ei muuttaisi miksikään kuin pieneksi hetkeksi, paitsi hänen omansa.

        Auttaminen on tarkkaa peliä.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        En halua yleistää, mutta avun jälkeen moni vaan näistä heikommista menee kavereidensa luokse ja nauraa kuinka kusetti tyhmää auttajaansa. Viisas ei silloin ollutkaan viisas, vaan höynäytetty.

        Maissa joissa on paljon köyhyyttä, kouluttamattomuutta, eriarvoisuutta ja sitäkautta kateutta, saa olla varovainen sen auttamisen kanssa. Suomessakin.

        Käy helposti niin että autettu kokee auttamisen saavutettuna etuna, eikä suostu luopumaan edusta.

        Esimerkiksi palkkaat jonkun osaamattoman johonkin duuniin, maksat hälle liian kovaa palkkaa hyvää hyvyyttäsi, hänellä nousee heti neste päähän ja hän menee elvistelemään kavereilleen tienesteillään ja pistää rahat haisemaan.

        Sitten hän huomaa että hetkinen, minä olen taas köyhä, mutta tuo on edelleen rikas. Hän haluaa edelleen esittää rikasta kaveriporukassaan joten hän tulee yöllä ja tuikkaa puukolla entisen isäntänsä hengiltä ja vie tämän kännykän, lompakon jossa on vain muutama hilu ja kortteja joita hän ei pysty käyttämään.

        Sitten hän jää kiinni koska tyhmyyttään ei osaa lainkaan peitellä jälkiään ja tulee 30 vuoden vankeustuomio. Näitä tarinoita on lukemattomia köyhissä maissa.

        On siis oltava sen auttamisenkin kanssa tarkkana ketä auttaa ja miten auttaa. Olen nähnyt Suomessakin tarinoita jossa autettu saa raivarin siitä että miksei häntä autettu enempää.

        Tarinan opetus on että ole tarkkana sen auttamisen kanssa, se voi kääntyä sinua vastaan. Pyyteetöntä auttamista katsotaan kieroon Suomessa ja epäillään että asiassa on jokin juoni.

        Jos vaikka Suomen rikkain mies jakaisi kaikki rahansa suomalaisille tasapuolisesti, se tekisi jonkun 700 euroa per nuppi verojen jälkeen. Kenenkään muun elämää se raha ei muuttaisi miksikään kuin pieneksi hetkeksi, paitsi hänen omansa.

        Auttaminen on tarkkaa peliä.

        Mutta Bezozin Jeffillä on 40 kertaa enemmän fyrkkendaalenia kuin Herlinillä ja hän voisi jakaa siis 28000 euroa jokaiselle suomalaiselle. Sillä saataisiin aikaan muutama satatuhatta maksakirroosia, asuntovelkojen pienimuotoista lyhentämistä, perheväkivaltaa, avioeroja, hölmöjä autokauppoja, tuhansia kosteita lomamatkoja, opintovelkojen maksuja ja vuotta myöhemmin lähes jokaikinen olisi hukannut sen rahan arkeensa ja velkoihinsa. Hyötyjänä olisi valtio, kela ja alko, joka on sama asia kuin valtio. Kokonaisuutena enemmän harmia kuin hyötyä. Köyhäkansa ei kestä äkkirikastumista. Se polttaa se raha taskussa viimeiseen senttiin asti. Se mikä laulaen tulee, se viheltäen menee. Olen kokenut tämän itsekin perinnön muodossa. Komea summa meni viihteelliseen puolivuotiseen ulkomailla. Jäljelle jäi muutaman tonnin auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Bezozin Jeffillä on 40 kertaa enemmän fyrkkendaalenia kuin Herlinillä ja hän voisi jakaa siis 28000 euroa jokaiselle suomalaiselle. Sillä saataisiin aikaan muutama satatuhatta maksakirroosia, asuntovelkojen pienimuotoista lyhentämistä, perheväkivaltaa, avioeroja, hölmöjä autokauppoja, tuhansia kosteita lomamatkoja, opintovelkojen maksuja ja vuotta myöhemmin lähes jokaikinen olisi hukannut sen rahan arkeensa ja velkoihinsa. Hyötyjänä olisi valtio, kela ja alko, joka on sama asia kuin valtio. Kokonaisuutena enemmän harmia kuin hyötyä. Köyhäkansa ei kestä äkkirikastumista. Se polttaa se raha taskussa viimeiseen senttiin asti. Se mikä laulaen tulee, se viheltäen menee. Olen kokenut tämän itsekin perinnön muodossa. Komea summa meni viihteelliseen puolivuotiseen ulkomailla. Jäljelle jäi muutaman tonnin auto.

        Juu-u. Työkansa on syytä pitää aina pienessä puutteessa jotteivät pääse ylpistymään ja ala luulemaan itsestään liikoja, kun taas me apteekkarit, fallesmannit, oligarkit ja muu parempi tarvitsemme edustuskuluihimme säännölliset indeksitarkistukset, jotta veroparatiiseissakin riittää töitä, ja kukapa ne osingot meille tuottaisi, ellei nöyrä orja.
        Tätä mieltä minä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu-u. Työkansa on syytä pitää aina pienessä puutteessa jotteivät pääse ylpistymään ja ala luulemaan itsestään liikoja, kun taas me apteekkarit, fallesmannit, oligarkit ja muu parempi tarvitsemme edustuskuluihimme säännölliset indeksitarkistukset, jotta veroparatiiseissakin riittää töitä, ja kukapa ne osingot meille tuottaisi, ellei nöyrä orja.
        Tätä mieltä minä olen.

        Työnantajana olen havainnut tuon pitävän paikkaansa. Hyvän urakan ja tilin jälkeen duunari polttelee leuka pystyssä pikkusikaria kuin Gary Grant ja kiire on kotiin viinakaupan kautta.
        Tarjoat hänelle yllättävästä sunnuntaityöstä triplapalkkaa, niin hän toteaa että:
        "Mua ei kato kiinnosta hei tollaset keikat ja rahat kun kato hei ku mul on täs kaikenlaista omaa menoa"

        Maanantaina ja tiistaina ilmoittaa olevansa sairaslomalla. Keskiviikkona palaa duuniin ilmiselvästi krapulassa ja taskut tyhjinä. Perjantaina tulee iltapäivästä toimistolle mäyräkoiran katse silmissään pipoa käsissään puristellen että olisko mitään keikkaa vaikkapa seuraavalle viikonlopulle josta vois saada rahat nyt jo etukäteen...?
        Valitettavasti ei ole ja sulla on kottia jo ennestään kuittaamatta.
        50 duunarin porukasta kun oli 15 kaveria tuollaisia, niin ne aiheutti yhdelle työnjohtajalle täystyöllisyyden venkoilullaan kun aina piti järjestää asiat uusiksi kun pettivät luottamuksen kerta toisensa jälkeen.

        Duunari täytyy pitää löysässä hirressä. Muuten siitä tulee Elvis Presley.


    • Anonyymi

      Tuo kirkosta eroamisen määrä näyttää tosiaan aika hyvältä. Eilen eronnut eroakirkosta.fi -sivuston kautta 504. Tuolla vauhdilla kirkosta eronneita tulee vuodessa 183 960 kappaletta. Asiat on menossa oikeaan suuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe