Kiuruveden tubettajat

Anonyymi

Ketä muita tubettajia Kiuruvedellä on metsolan toppin, laitakankaan konepojan ja pottukoiran lisäksi?

20

2287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loppuispa muuten Niilo22 vittuilu siitä että on vähä yksinkertainen ku muuttas kirjat kiuruveelle. Olis ihan huippuälykkö sen jälkeen. Ei sen juttuja edelleenkään kukaan tajuais mutta syy olis toinen.

• Anonyymi

Tuossapa on muuten ideaa. Kiuruveden kaupunginvaltuusto voisi tehdä aloitteen, jossa ehdotettaisiin Niilolle maksettavan korvauksia tänne muutosta ja täällä asumisesta. Unohtakaa ne vauvantekorahat, uusi avustuskohde on löytynyt! Niilo toisi Kiuruvedelle myönteistä some-näkyvyyttä, joka nostaisi kaupungin koko Suomen tietoisuuteen ja silleen! Täällähän alkaisi vallan ramppaamaan Niilo-turisteja! Voi sitä rahan määrää, minkä ne turistit toisivatkaan tälle kylälle. Voin jo kuulla kolikoiden kilisevän kaupungin rahakirstuun!

• Anonyymi

Ei sen tarvihe tänne muuttaa. Kaikki vaan selaamaan Suoli24:sta niin Niilo22:n älykkyys huomataan heti.

• Anonyymi

Vähän olen odottanut milloin muut kiuruveden yrittäjät alkaisivat tehdä sisältöä youtubeen metsolan vanavedessä. Peltolahan on toki jo syynä metsolan nimeämiselle mutta miten olisikaan viihdyttävää katsottavaa kun vaikka rapakkojoen kauppa tai viljo tavaratalo alkaisi tehdä sisältöä. Kaikki yrittäjät ovat nii rentoja ja letkeitä savolaisia että siinä lähes kielekkeen kannat lipsuvat.

• Anonyymi

iloisen palvelun luuripajalta tulis varmasti kans hyviä viedoita!

• Anonyymi

Luuri pajassa se on hymy herkässä😅

• Anonyymi

Savon mies ja donbasin mies tubettavat tiistai iltaisin verkkostudio live lähetyksessä. Viime lähetyksessä pitivät hiljaisen hetken muka menehtyneelle feikki henkilölle mitä ei oikeasti ole olemassakaan ja julistat sodan rokottajia vastaan.

• Anonyymi

Vai että oikein sodan. 🤣 t. Rokottaja

• Anonyymi

Onko Matti1 kiuruveeltä? Puhuu ainaki outoa muretta ja vaikuttaa luonteeltaan kiuruvetelältä.

• Minä. Tinke8

• Anonyymi

Vieläkö pottukoiran äiti tubettaa?

• Anonyymi

Vieläkö pottukoiran äiti tubettaa?

Ei ikinä ole.
        Pitää ovet lukossa ettei Jouko tyhjennä taloa.

• Anonyymi

On teillä jumalauta jutut! Aikuisilla ihmisillä. Oletettavasti aikuisilla.
      Vissiin on nauriit saatu seipäiltä ja ämmät uunilla, kun aikaa on näykkiä sivullisia.

• Anonyymi

Sujuuhan se elämä niinkin, kun tukiaiset rullaa ja päivärahat pyörii, ja sossusta saa tarpeen tullen lisää.

• Anonyymi

Onhan tämä Peruspete. Näin sitä Tokmannilla, hokasin että taisi tunnistaa minut, ala-asteella oltiin samoja aikoja 😄

Ei kait siinä, jatka Peruspete samalla linjalla, olen paljolti samaa mieltä asioita 👍

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50