Ketä muita tubettajia Kiuruvedellä on metsolan toppin, laitakankaan konepojan ja pottukoiran lisäksi?
Kiuruveden tubettajat
21
2242
Vastaukset
- Anonyymi
Loppuispa muuten Niilo22 vittuilu siitä että on vähä yksinkertainen ku muuttas kirjat kiuruveelle. Olis ihan huippuälykkö sen jälkeen. Ei sen juttuja edelleenkään kukaan tajuais mutta syy olis toinen.
- Anonyymi
Tuossapa on muuten ideaa. Kiuruveden kaupunginvaltuusto voisi tehdä aloitteen, jossa ehdotettaisiin Niilolle maksettavan korvauksia tänne muutosta ja täällä asumisesta. Unohtakaa ne vauvantekorahat, uusi avustuskohde on löytynyt! Niilo toisi Kiuruvedelle myönteistä some-näkyvyyttä, joka nostaisi kaupungin koko Suomen tietoisuuteen ja silleen! Täällähän alkaisi vallan ramppaamaan Niilo-turisteja! Voi sitä rahan määrää, minkä ne turistit toisivatkaan tälle kylälle. Voin jo kuulla kolikoiden kilisevän kaupungin rahakirstuun!
- Anonyymi
Ei sen tarvihe tänne muuttaa. Kaikki vaan selaamaan Suoli24:sta niin Niilo22:n älykkyys huomataan heti.
- Anonyymi
Vähän olen odottanut milloin muut kiuruveden yrittäjät alkaisivat tehdä sisältöä youtubeen metsolan vanavedessä. Peltolahan on toki jo syynä metsolan nimeämiselle mutta miten olisikaan viihdyttävää katsottavaa kun vaikka rapakkojoen kauppa tai viljo tavaratalo alkaisi tehdä sisältöä. Kaikki yrittäjät ovat nii rentoja ja letkeitä savolaisia että siinä lähes kielekkeen kannat lipsuvat.
- Anonyymi
iloisen palvelun luuripajalta tulis varmasti kans hyviä viedoita!
- Anonyymi
Luuri pajassa se on hymy herkässä😅
- Anonyymi
Savon mies ja donbasin mies tubettavat tiistai iltaisin verkkostudio live lähetyksessä. Viime lähetyksessä pitivät hiljaisen hetken muka menehtyneelle feikki henkilölle mitä ei oikeasti ole olemassakaan ja julistat sodan rokottajia vastaan.
- Anonyymi
Vai että oikein sodan. 🤣 t. Rokottaja
- Anonyymi
Onko Matti1 kiuruveeltä? Puhuu ainaki outoa muretta ja vaikuttaa luonteeltaan kiuruvetelältä.
Minä. Tinke8
- Anonyymi
Vieläkö pottukoiran äiti tubettaa?
- Anonyymi
Vieläkö pottukoiran äiti tubettaa?
Ei ikinä ole.
Pitää ovet lukossa ettei Jouko tyhjennä taloa.
- Anonyymi
On teillä jumalauta jutut! Aikuisilla ihmisillä. Oletettavasti aikuisilla.
Vissiin on nauriit saatu seipäiltä ja ämmät uunilla, kun aikaa on näykkiä sivullisia.- Anonyymi
Sujuuhan se elämä niinkin, kun tukiaiset rullaa ja päivärahat pyörii, ja sossusta saa tarpeen tullen lisää.
- Anonyymi
Runnin tubettaja pottukoira nähty kylillä. Nenäsuolaa myynnissä nyt. Lapsilla hauskaa , kun isi tuli käymään.
- Anonyymi
lopettakaa kateelliset tuo haukkuminen ja ajelkaa vaan itse niillä mersun lintoillanne!
- Anonyymi
Onhan tämä Peruspete. Näin sitä Tokmannilla, hokasin että taisi tunnistaa minut, ala-asteella oltiin samoja aikoja 😄
Ei kait siinä, jatka Peruspete samalla linjalla, olen paljolti samaa mieltä asioita 👍
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932