Niitä kuvataan vain kun on valkopesu käynnissä.
Anna äidille pusu poskelle niin äiti ottaa kuvan ja laittaa someen.
Lintsillä käytiin kun täällä kirjoitettiin ettei koskaan tee mitään kivaa tyttöjensä kanssa.
Ykkösenä näyttää olevan vaan urheilu ja reissut Hannun kanssa.
Julkisuutta piti taas saada ja ilmoittaa itsensä jonnekin kouluun.
Niin tyrkkyjulkkis kuin olla ja voi!
Ei ole elämää ellei naama lehdessä viikoittain.
Koska Martina tekee jotain kivaa tyttöjensä kanssa
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi
Rakkautta kaipaat ja toivotaan et Ap. et löydät tasapainon elämääsi ja rakkaan henkilön viereesi jossain elämäsi vaiheessa.
- Anonyymi
Niin metsään menee sun ap kommenttisi😂
- Anonyymi
Nytkin Vierumäellä. Missä lapset?
- Anonyymi
Pitäähän sita "treenata". Ei siinä jouda lapsia ajattelemaan.
- Anonyymi
Kyllä sulla on jutut! Kehtaatkin arvostella äitiä, joka painaa duunia ja hoitaa asiansa. Lapsilla on isät ja muu lähipiiri varmasti kunnossa. Itse 10 vuotta matkustelleena (210 matkapäivää työn takia) en kotona paljon ollut. Puoliso, päiväkoti ja muu lähipiiri hoiti. Nyt molemmat lapset yliopistossa ja välit kunnossa. Elämää voi elää muullakin tavalla ja kukaan ei kärsi. Omien lasten elämässä on hyvä olla muitakin kuin vain äiti. Äiti ei ole se maailman napa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561762Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241382- 991052
- 45790
- 87773
- 28581
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55503Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443