Tositarina menneisyydestäni

Anonyymi

Olen alkanut antaa abortti haastatteluja kokemuksistani ja elämästäni. Minut otti huostaan eräs kiltti sairaanhoitaja 25 vuotta sitten. Hän vei minut osina muovikassissa kotiin. Kukaan sairaalan henkilökunnasta ei osannut epäillä mitään. Minä olin silloin täysin muussia koska olin tullut imuletkun läpi eikä minulla ollut jalkoja eikä käsiä eikä päätä koska ne oli jouduttu pilkkomaan koska muuten ei sikiö mahdu kohdun suusta ulos jos sitä ei pilkota. Se on abortin tekotapa. Näin minulle kertoivat eräät amerikkalaiset. Silloin sen on pakko olla totta. Kun saavuimme kotiin minusta tuli kaunis aikuinen. Se mikä olen tänään. Nyt minusta tulisi äiti mutta kysyn neuvoja miten ihmeessä ison lapsen saa tulemaan alakautta kun minutkin jouduttiin pilkkomaan. Minulle kun ei ole annettu valistusta että mistä se vauva tulee mahaan? Eräs perhetuttava yksi päivä (56v Pentti) sanoi että hän voi näyttää. Kun hän sitten näytti 🤢 🐛 sanoin ettei tuo voi olla totta, Anterosetä 85, on tehnyt tuota lapsesta asti minun kanssa eikä mitään vauvaa ole mahaan tullut. Tämä on minun elämäni tarina ja tämä on fakta. Julma kyykyttäjäväki tietenkin koettaa väittää muuta mutta se on vain merkki siitä ettei sananvapautta sallita ja minä olen oikeassa.

13

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä tarina liikutti minut lähes kyyneliin ja uskon täysin joka sanan. Tämä todistaa vain kuinka julmaa on kyykyttää mies mukavuusseksiin ilman lisääntymistarkoitusta. Mies ei milloinkaan halua, seksiä jos ei tarkoitus ole lisääntyä.

    • Anonyymi

      Ensimmäisessä lauseessa heti yhdys sana virhe! Minä sentään osaan kirjuttaa yhdys sanat täydellisesti oikein.

    • Anonyymi

      Minä itkin liikutuksesta kun luin tätä. Kiitos kun kerroit tarinasi, se on niin opettavainen. 😢 En ymmärrä kuka nyt vois epäillä näin liikuttavaa tositarinaa. Kyllä minä uskoin kaiken 100%.

    • Kyllähän tässä kyynel vierii pitkin poskea. Mutta lähinnä naurusta....

    • Anonyymi

      Ettei nyt vain olis guuglella käännetty suoraan amerikan kielestä koska kuulin tämän jutun eräissä hellariseuroissa joissa olin kuvaamassa hurmoksessa täriseviä vanhuksia. Oli hirvee siivo ja liukas lattia kun seurat loppu. Tais mennä munasta tulleita vauvoja viemäriin litroittain sekä muita eritteitä.

    • Anonyymi

      Are juu froom junaitid steits? Siellä näitä ihmeitä tapahtuu.... Kaukana. Vähä kuin sillon kun keisari aukustukselta kävi käsky. Siitä on kauvan ja tapahtu kaukana eikä kukaan nähny. Ei Suomessa missä kaikki tapahtuu lääkärien valvonnassa eikä konitohtorit ja pastorit ja poppamiehet saa hoitaa ihmisiä.

    • Anonyymi

      Itkin liikutuksesta 😪 ja uskon joka sanan.

    • Anonyymi

      Kyykytysväki on naisen naiseuden riistäjä ja siittiöiden julma vihollinen.

    • Anonyymi

      Alkioille äänioikeus on vaadittava. Kuka tekee kansalaisaloitteen?

    • Anonyymi

      Jokainen siittiö on laulun arvoinen, jokainen mälli on tärkeä. Jokainen siittiö voi elää sen hetken vain jonka kohtalo on hälle määräävä.

    • Anonyymi

      Aloitus on liikuttava kertomus siitä factisesta factasta että 8 viikkoinen alkio ajattelee sujuvasti. Tämä on focus ja facta. Ajattelu alkaa viimeisten tietojen mukaan jo siittiössä koska siittiö osaa suunnistustaidot koska ei munsasolu ei eikä siinä ole elämää kuten siittiössä. Tästä syystä mies on naisen pää ja mies päättää päällään naisenkin puolesta mitä hänen tulee tehdä emättimellä munanjohtimilla ja kohdullaan. Näin luki viimeisimmässä lukemassani factallisessa biolokistieteellisessä kirjassa vuodelta 1921. Sen jälkeen julkaistu on pelkkää ropakandaa ja yksittäisten henkilöiden mielipiteitä.

    • Anonyymi

      Vain hinilisti ja fenimisti voi väittää aloituksen biolokistieteellistä factista factaa vastaan.

    • Anonyymi

      Aloituksessa on virhe. Minä olen jo 65 vee.

      - pena -

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe