Olen alkanut antaa abortti haastatteluja kokemuksistani ja elämästäni. Minut otti huostaan eräs kiltti sairaanhoitaja 25 vuotta sitten. Hän vei minut osina muovikassissa kotiin. Kukaan sairaalan henkilökunnasta ei osannut epäillä mitään. Minä olin silloin täysin muussia koska olin tullut imuletkun läpi eikä minulla ollut jalkoja eikä käsiä eikä päätä koska ne oli jouduttu pilkkomaan koska muuten ei sikiö mahdu kohdun suusta ulos jos sitä ei pilkota. Se on abortin tekotapa. Näin minulle kertoivat eräät amerikkalaiset. Silloin sen on pakko olla totta. Kun saavuimme kotiin minusta tuli kaunis aikuinen. Se mikä olen tänään. Nyt minusta tulisi äiti mutta kysyn neuvoja miten ihmeessä ison lapsen saa tulemaan alakautta kun minutkin jouduttiin pilkkomaan. Minulle kun ei ole annettu valistusta että mistä se vauva tulee mahaan? Eräs perhetuttava yksi päivä (56v Pentti) sanoi että hän voi näyttää. Kun hän sitten näytti 🤢 🐛 sanoin ettei tuo voi olla totta, Anterosetä 85, on tehnyt tuota lapsesta asti minun kanssa eikä mitään vauvaa ole mahaan tullut. Tämä on minun elämäni tarina ja tämä on fakta. Julma kyykyttäjäväki tietenkin koettaa väittää muuta mutta se on vain merkki siitä ettei sananvapautta sallita ja minä olen oikeassa.
Tositarina menneisyydestäni
13
981
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä tarina liikutti minut lähes kyyneliin ja uskon täysin joka sanan. Tämä todistaa vain kuinka julmaa on kyykyttää mies mukavuusseksiin ilman lisääntymistarkoitusta. Mies ei milloinkaan halua, seksiä jos ei tarkoitus ole lisääntyä.
- Anonyymi
Ensimmäisessä lauseessa heti yhdys sana virhe! Minä sentään osaan kirjuttaa yhdys sanat täydellisesti oikein.
- Anonyymi
Minä itkin liikutuksesta kun luin tätä. Kiitos kun kerroit tarinasi, se on niin opettavainen. 😢 En ymmärrä kuka nyt vois epäillä näin liikuttavaa tositarinaa. Kyllä minä uskoin kaiken 100%.
Kyllähän tässä kyynel vierii pitkin poskea. Mutta lähinnä naurusta....
- Anonyymi
Ettei nyt vain olis guuglella käännetty suoraan amerikan kielestä koska kuulin tämän jutun eräissä hellariseuroissa joissa olin kuvaamassa hurmoksessa täriseviä vanhuksia. Oli hirvee siivo ja liukas lattia kun seurat loppu. Tais mennä munasta tulleita vauvoja viemäriin litroittain sekä muita eritteitä.
- Anonyymi
Are juu froom junaitid steits? Siellä näitä ihmeitä tapahtuu.... Kaukana. Vähä kuin sillon kun keisari aukustukselta kävi käsky. Siitä on kauvan ja tapahtu kaukana eikä kukaan nähny. Ei Suomessa missä kaikki tapahtuu lääkärien valvonnassa eikä konitohtorit ja pastorit ja poppamiehet saa hoitaa ihmisiä.
- Anonyymi
Itkin liikutuksesta 😪 ja uskon joka sanan.
- Anonyymi
Kyykytysväki on naisen naiseuden riistäjä ja siittiöiden julma vihollinen.
- Anonyymi
Alkioille äänioikeus on vaadittava. Kuka tekee kansalaisaloitteen?
- Anonyymi
Jokainen siittiö on laulun arvoinen, jokainen mälli on tärkeä. Jokainen siittiö voi elää sen hetken vain jonka kohtalo on hälle määräävä.
- Anonyymi
Aloitus on liikuttava kertomus siitä factisesta factasta että 8 viikkoinen alkio ajattelee sujuvasti. Tämä on focus ja facta. Ajattelu alkaa viimeisten tietojen mukaan jo siittiössä koska siittiö osaa suunnistustaidot koska ei munsasolu ei eikä siinä ole elämää kuten siittiössä. Tästä syystä mies on naisen pää ja mies päättää päällään naisenkin puolesta mitä hänen tulee tehdä emättimellä munanjohtimilla ja kohdullaan. Näin luki viimeisimmässä lukemassani factallisessa biolokistieteellisessä kirjassa vuodelta 1921. Sen jälkeen julkaistu on pelkkää ropakandaa ja yksittäisten henkilöiden mielipiteitä.
- Anonyymi
Vain hinilisti ja fenimisti voi väittää aloituksen biolokistieteellistä factista factaa vastaan.
- Anonyymi
Aloituksessa on virhe. Minä olen jo 65 vee.
- pena -
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822