Äidin uusi miesystävä on ahdistava

Olen 12v tyttö ja mun äidillä oli 6 vuotta sitten miesystävä josta se eros. Onnistuin saamaan ne syksyllä takas yhteen, luulin et se olis hyvä idea. Mut se on myös yhen mun kaverin (pojan) isä ja kerran ku olin sen pojan luona nii se lähenteli ja mua ahisti iha järjettömästi. Aluksi se mies oli iha ok, mutta nyt mulla on tullu se poika mieleen siitä ja nyt se ahistaa vaa. Olin siellä aiemmin tyylii aina, mutta nyt en enää haluu mennä sinne. Osasyynä voi olla se että mun äiti oli kerran 3 viikon aikana 4 yötä kotona, kun se oli sen miehen luona. Silloin se oli vielä mulle kivaa ku sai olla yksin kotona, mutta se muuttu kerralla, kun mun äiti meni sinne taas yöksi, vaikka sanoin että se lähtee just sillo. Oltiin sovittu että mä saan sanoa jos äiti ei mee sen miehen luo, mutta silloin se päätti että mä en saa enää päättää siitä yhtään. Sitte se vaa jatko tätä samaa ja mä vaan aina itken kotona, kun se lähtee. Oltiin ennen äitin kaa tosi läheisiä ja nyt tuntuu että se on vaa hävinny. Jossain kohtaa musta tehtiin lasu ja äiti oli vähän enemmän kotona, mutta nyt se taas on koulussa ja kun se tulee koulusta se menee sen miehen luo. Tää vois mennä erinlailla, jos se mies asuis lähempänä, koska se asuu 67km päässä meiltä. Kerron tän nyt, koska se lähti taas sinne ja oon itkeny jo 2 tuntii, koska mun äiti oli luvannu meille yhteisen leffaillan, mutta se vaa lähti, eikä ees sanonu mitää mulle. Täö on normaalia pahempi nyt, koska mun hyvä ystävä, joka on poika on alkanu etääntyä tosi pahasti. Ja kaikki viel sanoo että meidän yhteyttä vois melkee koskettaa. Ni musta tuntuu tosi yksinäiseltä yksin kotona, keskellä ei mitään. Vaikka tiedän että saisin kuitenkin milloin vaan mennä sen pojan luo turvaan kaikkee tätä ja vaik se kuinka ois jättämässä mua se jaksaa kuitenkin aina ilahduttaa. Se on mun ainoo aihe elää, mun bändin ohella.
En uskalla puhuu mun äidille, niin se ei ole vaihtoehto ja lasua en tee itestäni, koska en haluu menettä sitä poikaa, enkä mun eläimiä.
Voitteko autta mua?
Kiitos...

0

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        591
        4071
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3418
      3. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2959
      4. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2901
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2234
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2171
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        2107
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1935
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1930
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1879
      Aihe