RAAHEN EDUNVALVOJAAN JA SIHTEERIIN EI SAA SAATANA PUHELIMITSE YHTEYTTÄ,TÄTÄ ON JATKUNUT AINAKIN KAKSI VIIKKOA MIKÄ PERKELEEN JUMI SIELLÄ OIKEIN ON KUN YRITTÄÄ SOITTAA NIIN YHTEYS KATKEAA ALKUUNSA,MUA TODELLA PÄNNII SEKÄ VITUTTAA ETTÄ PITÄÄ TALVIPAKKASELLA KÄYDÄ PAIKAN PÄÄLLÄ KUN ON ASIAA.ONKO TEILLÄ MUILLA KOKEMUKSIA VASTAAVASTA.PERKELE ETTÄ PÄNNII SAATANA JUMALAUTA NYT SE KALJALAVA ESIIN JA PÄÄ TÄYTEEN PERRRKKELE...
RAAHEN EDUNVALVONTA
12
1458
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne yöllä vastaa. Kyllä noista numeroista joku palveluaikoina takuulla vastaa.
https://oikeus.fi/edunvalvonta/oulunedunvalvontatoimisto/fi/index/otayhteytta.html- Anonyymi
Ei saa yhteyttä,menee Helsinkiin ,,olette jonossa että se siitä..
Saatana,eikö tähän saa parannusta aikaan,,
- Anonyymi
Tätä tapahtuu nimenomaan soittoaikana eli kello 9-11 välisenä aikana arkipäivisin,yöllä en soita kenellekään.
- Anonyymi
Ongelma on poistunut yhteydet pelaa taas sekä edunvalvojaan että hänen sihteeriin.
- Anonyymi
RaaHesa!
- Anonyymi
Ihmetytää se,mitä järkeä on pitää Raahessa edunvalvontaa johon ei saa yhteyttä.
Ei tämä ole hyvää asiakaspalvelua!
On se perkelettä,tämä Suomen pyrökradia tarttis tehdä jotain.
Raahessa tämä ei kyllä toimi mitenkään. - Anonyymi
Raahessa nyt mikään ei toimi oikein.lestojen miehittämät paikat tiedetään ja hyvä veli toimii.
- Anonyymi
Hyvä VELI?
- Anonyymi
Adolf Hitler,Adolf Eichmann,Herman Göring,Albert Speer,Reinhard Heydrich,Erwin Rommel,Amon Göth,Josef Mengele ym.''.Heil Hitler Sieg Heil!!!Holocaust!!Jawohl!!Ja!Dreiche Reich!!''
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adolf Hitler,Adolf Eichmann,Herman Göring,Albert Speer,Reinhard Heydrich,Erwin Rommel,Amon Göth,Josef Mengele ym.''.Heil Hitler Sieg Heil!!!Holocaust!!Jawohl!!Ja!Dreiche Reich!!''
vladimir putin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vladimir putin!
Larz Leviz Leztauder
- Anonyymi
Ne sai lopettaa kaikki edunvalvonnat,on vain rahastusta ja ilmanaikoista pyrökradiaa.
Ottavat vain omaisilta rahat,aivan järjetön koko laitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279