Olen 48v. Vuotias mies ja kärsin semmosesta oksettavasta olosta kun syön vaikka pienen ruoka annoksen niin tulee nopeesti täysi olo ja oksettava olo. Minulle on tehty molemmat tähystykset ja ultralla tutkittu sekä viimeisin TTKuvaus,sekä lukuisia verikokeita otettu,mutta niitten mukaan olen ihan terve. Olen kyllä lopen uupunut kun ei mistään saa apua.
Jatkuvasti huono olo
6
94
Vastaukset
- Anonyymi
Outoa ja harmillista. Ehkä pitäisi miettiä muita mahdollisia syitä.
Sydänvaivakin voi aiheuttaa pahoinvointia.
Korva on tasapainoelin, jos siellä on häikkää, se voi aiheuttaa pahoinvointia.
Myös sapen toiminta voi aiheuttaa pahaa oloa.
Onko sinulla sappikiviä ? - Anonyymi
Olisiko lihasjumia? Jumit aiheuttaa usein pahoinvointia, kun tarpeeksi huonoksi menee.
- Anonyymi
Nämä ja anon"19.28" ihan mahdollisia, mutta ku aloittaja kertoo huonon olon seuraavan syömistä. Oliskohan se syy siinä ruoassa eli sopimatonta itsele tai jopa pilaantunutta (lämmin jääkaappi?). Kannattaa yrittää karsia ensin mahdollisuuksien mukaan mm. turha sokeri ja rasva, lisä-ja väriaineet, pikaruoka, palkokasvit,kaali, hapotetut juomat.
Mulla oli nyt koko jouluviikon kova vilske mahassa ja suolistossa ja mä jo vähän meinasin, että jotain pysyvämpää muutosta, kun en sentään koko viikkoa syönyt huonosti. Oon mä kyllä vähän keliakiaaki (myös iho) funtsinut, kun kauhea turvotus ja semmosia kutiavia pieniä rakkuloita paljon enemmän, kun syönyt enemmän pitsaa ja leipää yms. ja sitku tietty autoimm. riski olemassa. Mutta taitaa olla sittenkin niin, että ruisleipä käy mut muut vähemmälle eli ehkä runsas höttöhiilarien mättäminen provosoi oireita myös ihoa. Mielestäni pilaantunutta ruokaa en ole nyt syönyt. Nyt olo kohentunut (näpyt ei samaan tahtiin), kun sunnuntaina palasin "kunnon ruokaan". Noista rakkuloista en oikein tiedä, käsissä lehahti koronapiikin jälkeen eikä ne minusta sovi oikein kuivan sisäilman aiheuttamaksikaan eikä ne ole atopiaakaan mihin vähän sukurasitetta. No, pikkujuttu mikä hoituu kortisonivoiteellla mut turvonnut ja kivulias möyrivä suolisto on hirveä😣
Paljon puhutaan stressivatsasta, mutta silloinkin useimmiten syy löytyy huonosta ja epäsäännöllisesta syömisestä.
Monisairas
- Anonyymi
Lymfooma?
- Anonyymi
Huono verenkierto varmasti syynä, ehkä liikunta saisi pumpun toimimaan paremmin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029