Vihaan hallitusta. Vihaan suomea ja suonalaisia. He tekivät elämästäni helvetin. Se olisi voinut olla hyvä.
Vihaan suomea
9
907
Vastaukset
- Anonyymi
Suonalaiset suonasukit kiipeää ylös öisin suonsilmistä ja tulevat luoksesi joraamaan aamuun asti.
- Anonyymi
Mene Venäjälle. Siellä on kivaa.
- Anonyymi
Monenko suomalaisen elämän sinä oletpilannut? Monen elämän olet pilannut, olet narsisti pahimmasta päästä! Kerronko miten olet pilannut, vie ainskin ne pahanteko välineet poliisille ja heti! Et ole aito suomalainen ja......
- Anonyymi
Ja mä vihaan teitä nekrut, varsinkin sossu avustuksilla elävät somput. Suomalaiset ovat hautaan asti töissä, kun somput saa sossu rahoilla hienot uudet kännyt ja jopot 😠
- Anonyymi
Mamut ne vasta kauheita ovatkin! Oma maa ajettu sellaiseen jamaan että pitää tulla tänne. Sen luuserimpaa ei ole.
- Anonyymi
Suomenvihaajat pois suomesta. Taakse.POISTU.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013