Nyt pitäisi rakastaa joka puolelle Suomea tuulivoimaa ja ☀️ aurinkovoima. Vuodessa tämä olisi tehty, jonka jälkeen kaikki maamme ydinvoimalat voitaisiin ajaa välittömästi alas. Näin moni ydinvoimahenkilö joutuisi kortistoon eikä ikinä tulisi saamaan vastaavaa ylipalkattua työtä mistään. Se ei ole enää tätä päivää, että yhtiön tarkoitus on maksaa jätti palkkaa ja päästä nollatulokseen.
Ydinvoima ajatteva alas!
20
913
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ja muut vihreät ollaan tyytyväisiä, kun tämä ydinvoima alasajo toteutuu. Ohisalon kanssa bileet pystyyn
- Anonyymi
Vihreät on nyt maamme suurin puolue☀️☀️
- Anonyymi
Ja mistähän se sähkö tulee talven pimeydessä? Kannattaa vähän miettiä asiaa uudelleen. Sähkö ei tule töpselistä.
- Anonyymi
Sähkö tulee seinästä.
- Anonyymi
Niiii mistähän sähkötulee ? vaelluskalaporukka tuhoo vesivoimalaitoksia nytmenee mutta tähtäimessä kokonainenjoki ( oliko Kemijoki ) vapaaksi padoista , Pakkasella EI TUULE niin mistäsaadaan lämpöä , Nii ko puunpolttokin SAASTUTTAA ,
- Anonyymi
Tuulimyllyistä ja aurinkokennoista saa sitä sähköä. Halpaa sähköä ydinvoima kallista
- Anonyymi
Kerroppa syy miksi ne tuulimyllyt aina pyöri.
Voin kertoa, niissä tuotettusähkö kallista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa syy miksi ne tuulimyllyt aina pyöri.
Voin kertoa, niissä tuotettusähkö kallista.Mee pyörittää siipii jos jaksat.saadaan sinunkin vinttiisi valoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee pyörittää siipii jos jaksat.saadaan sinunkin vinttiisi valoa.
Tyynellä ilmalla voitais tuulivippureita pyörittää sähkömoottorilla. Näin saataisiin halpaa tuulivippurisähköä riittävästi.
- Anonyymi
Miksi sitten s-ryhmä hyväksyy vain tuuli ja aurinkovoima. Kaupat pyörii aurinko ja tuulivoimalla
- Anonyymi
Ydinvoima kallista. Hyötysuhde huono
- Anonyymi
Sun suhteesi hyödystä tunnetaan.naiset karttavat sinua.ei ydin oo se asia.
- Anonyymi
Ydinsähkö pian kuollut on. Ohi ajaa aurinko ☀️ ja tuuli. Ydinvoima liian kallista. S-ryhmä ja Laitilan wirvoitusjuomatehdas ovat sen hoksanneet. Siksi ne eivät ota vastaan ydinsähköä vaan vain ja ainoastaan tuuli ja ☀️ voimaa💪
- Anonyymi
Paikalliset voivat valita,mutta valtakunnan verkkoon samalla suuret tuotantolaitokset tarvitsevat sähköä.
- Anonyymi
Siitä vaan , pakkasella sopu telttaan leikkimään vihreetä siirtymää ! Syötte kuusen kerkkoja , jo vanhoja , kimppakivaa et pysytte lämpösinä ,,,, jat sit meette kumminkin pappa betalar mökille peseen paskalle haisevia villapaitojanne , ja juotte äijän viinit ja viinat !
- Anonyymi
Minä teen kun juomat itse. Ei kulu rahaa.
- Anonyymi
Osato boudiar, Osato boudiar, Osato boudiar, Osato boudiaaarr. Diidiididiidiidiidiididiididiididiididii. 1987
- Anonyymi
OL3 käynnistettiin. Ja se maksatetaan sähkön ostajilla eli sähkön hinta noussee 40%. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Kilpailuttamista eri sähköyhtiöiden välillä.Hesalaiset soittelee,kalliin sähkön perään heil o halvempaa,mutta mistä sähkö tulee?Katkokset varmaan kestäisi lämmin landelaisilla.
- Anonyymi
Paljonko sähköä tuodaan ulkomailta valtakunnan verkkoon?Peltilinnut lentelee taivaalla tutustuuko riskikohteisiin?.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804