Ydinvoima ajatteva alas!

Anonyymi

Nyt pitäisi rakastaa joka puolelle Suomea tuulivoimaa ja ☀️ aurinkovoima. Vuodessa tämä olisi tehty, jonka jälkeen kaikki maamme ydinvoimalat voitaisiin ajaa välittömästi alas. Näin moni ydinvoimahenkilö joutuisi kortistoon eikä ikinä tulisi saamaan vastaavaa ylipalkattua työtä mistään. Se ei ole enää tätä päivää, että yhtiön tarkoitus on maksaa jätti palkkaa ja päästä nollatulokseen.

20

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä ja muut vihreät ollaan tyytyväisiä, kun tämä ydinvoima alasajo toteutuu. Ohisalon kanssa bileet pystyyn

• Anonyymi

Vihreät on nyt maamme suurin puolue☀️☀️

• Anonyymi

Ja mistähän se sähkö tulee talven pimeydessä? Kannattaa vähän miettiä asiaa uudelleen. Sähkö ei tule töpselistä.

• Anonyymi

Sähkö tulee seinästä.

• Anonyymi

Niiii mistähän sähkötulee ? vaelluskalaporukka tuhoo vesivoimalaitoksia nytmenee mutta tähtäimessä kokonainenjoki ( oliko Kemijoki ) vapaaksi padoista , Pakkasella EI TUULE niin mistäsaadaan lämpöä , Nii ko puunpolttokin SAASTUTTAA ,

• Anonyymi

Tuulimyllyistä ja aurinkokennoista saa sitä sähköä. Halpaa sähköä ydinvoima kallista

• Anonyymi

Kerroppa syy miksi ne tuulimyllyt aina pyöri.
        Voin kertoa, niissä tuotettusähkö kallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa syy miksi ne tuulimyllyt aina pyöri.
        Voin kertoa, niissä tuotettusähkö kallista.

Mee pyörittää siipii jos jaksat.saadaan sinunkin vinttiisi valoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee pyörittää siipii jos jaksat.saadaan sinunkin vinttiisi valoa.

Tyynellä ilmalla voitais tuulivippureita pyörittää sähkömoottorilla. Näin saataisiin halpaa tuulivippurisähköä riittävästi.

• Anonyymi

Miksi sitten s-ryhmä hyväksyy vain tuuli ja aurinkovoima. Kaupat pyörii aurinko ja tuulivoimalla

• Anonyymi

Ydinvoima kallista. Hyötysuhde huono

• Anonyymi

Sun suhteesi hyödystä tunnetaan.naiset karttavat sinua.ei ydin oo se asia.

• Anonyymi

Ydinsähkö pian kuollut on. Ohi ajaa aurinko ☀️ ja tuuli. Ydinvoima liian kallista. S-ryhmä ja Laitilan wirvoitusjuomatehdas ovat sen hoksanneet. Siksi ne eivät ota vastaan ydinsähköä vaan vain ja ainoastaan tuuli ja ☀️ voimaa💪

• Anonyymi

Paikalliset voivat valita,mutta valtakunnan verkkoon samalla suuret tuotantolaitokset tarvitsevat sähköä.

• Anonyymi

Siitä vaan , pakkasella sopu telttaan leikkimään vihreetä siirtymää ! Syötte kuusen kerkkoja , jo vanhoja , kimppakivaa et pysytte lämpösinä ,,,, jat sit meette kumminkin pappa betalar mökille peseen paskalle haisevia villapaitojanne , ja juotte äijän viinit ja viinat !

• Anonyymi

Minä teen kun juomat itse. Ei kulu rahaa.

• Anonyymi

Osato boudiar, Osato boudiar, Osato boudiar, Osato boudiaaarr. Diidiididiidiidiidiididiididiididiididii. 1987

• Anonyymi

OL3 käynnistettiin. Ja se maksatetaan sähkön ostajilla eli sähkön hinta noussee 40%. Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Kilpailuttamista eri sähköyhtiöiden välillä.Hesalaiset soittelee,kalliin sähkön perään heil o halvempaa,mutta mistä sähkö tulee?Katkokset varmaan kestäisi lämmin landelaisilla.

• Anonyymi

Paljonko sähköä tuodaan ulkomailta valtakunnan verkkoon?Peltilinnut lentelee taivaalla tutustuuko riskikohteisiin?.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      126
      4140
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2992
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2514
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2091
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      254
      1688
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      45
      1613
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1557
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1426
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1410
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe