Ydinvoima ajatteva alas!

Anonyymi

Nyt pitäisi rakastaa joka puolelle Suomea tuulivoimaa ja ☀️ aurinkovoima. Vuodessa tämä olisi tehty, jonka jälkeen kaikki maamme ydinvoimalat voitaisiin ajaa välittömästi alas. Näin moni ydinvoimahenkilö joutuisi kortistoon eikä ikinä tulisi saamaan vastaavaa ylipalkattua työtä mistään. Se ei ole enää tätä päivää, että yhtiön tarkoitus on maksaa jätti palkkaa ja päästä nollatulokseen.

20

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä ja muut vihreät ollaan tyytyväisiä, kun tämä ydinvoima alasajo toteutuu. Ohisalon kanssa bileet pystyyn

• Anonyymi

Vihreät on nyt maamme suurin puolue☀️☀️

• Anonyymi

Ja mistähän se sähkö tulee talven pimeydessä? Kannattaa vähän miettiä asiaa uudelleen. Sähkö ei tule töpselistä.

• Anonyymi

Sähkö tulee seinästä.

• Anonyymi

Niiii mistähän sähkötulee ? vaelluskalaporukka tuhoo vesivoimalaitoksia nytmenee mutta tähtäimessä kokonainenjoki ( oliko Kemijoki ) vapaaksi padoista , Pakkasella EI TUULE niin mistäsaadaan lämpöä , Nii ko puunpolttokin SAASTUTTAA ,

• Anonyymi

Tuulimyllyistä ja aurinkokennoista saa sitä sähköä. Halpaa sähköä ydinvoima kallista

• Anonyymi

Kerroppa syy miksi ne tuulimyllyt aina pyöri.
        Voin kertoa, niissä tuotettusähkö kallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa syy miksi ne tuulimyllyt aina pyöri.
        Voin kertoa, niissä tuotettusähkö kallista.

Mee pyörittää siipii jos jaksat.saadaan sinunkin vinttiisi valoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee pyörittää siipii jos jaksat.saadaan sinunkin vinttiisi valoa.

Tyynellä ilmalla voitais tuulivippureita pyörittää sähkömoottorilla. Näin saataisiin halpaa tuulivippurisähköä riittävästi.

• Anonyymi

Miksi sitten s-ryhmä hyväksyy vain tuuli ja aurinkovoima. Kaupat pyörii aurinko ja tuulivoimalla

• Anonyymi

Ydinvoima kallista. Hyötysuhde huono

• Anonyymi

Sun suhteesi hyödystä tunnetaan.naiset karttavat sinua.ei ydin oo se asia.

• Anonyymi

Ydinsähkö pian kuollut on. Ohi ajaa aurinko ☀️ ja tuuli. Ydinvoima liian kallista. S-ryhmä ja Laitilan wirvoitusjuomatehdas ovat sen hoksanneet. Siksi ne eivät ota vastaan ydinsähköä vaan vain ja ainoastaan tuuli ja ☀️ voimaa💪

• Anonyymi

Paikalliset voivat valita,mutta valtakunnan verkkoon samalla suuret tuotantolaitokset tarvitsevat sähköä.

• Anonyymi

Siitä vaan , pakkasella sopu telttaan leikkimään vihreetä siirtymää ! Syötte kuusen kerkkoja , jo vanhoja , kimppakivaa et pysytte lämpösinä ,,,, jat sit meette kumminkin pappa betalar mökille peseen paskalle haisevia villapaitojanne , ja juotte äijän viinit ja viinat !

• Anonyymi

Minä teen kun juomat itse. Ei kulu rahaa.

• Anonyymi

Osato boudiar, Osato boudiar, Osato boudiar, Osato boudiaaarr. Diidiididiidiidiidiididiididiididiididii. 1987

• Anonyymi

OL3 käynnistettiin. Ja se maksatetaan sähkön ostajilla eli sähkön hinta noussee 40%. Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Kilpailuttamista eri sähköyhtiöiden välillä.Hesalaiset soittelee,kalliin sähkön perään heil o halvempaa,mutta mistä sähkö tulee?Katkokset varmaan kestäisi lämmin landelaisilla.

• Anonyymi

Paljonko sähköä tuodaan ulkomailta valtakunnan verkkoon?Peltilinnut lentelee taivaalla tutustuuko riskikohteisiin?.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1748
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1164
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1026
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      916
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe