Siis onko tämä kaikki vain suurimmaksi osaksi median alhaista vihan lietsontaa ja yritystä ajaa ihmiset kahtia vai kiinnostaako jotakuta oikeasti toisen rokotukset niin paljon, että se ajaa ihmisen raivon partaalle? Jos ajaa, niin minusta sellaisessa ihmisessä on jotain pahasti vialla ja suosittelen kääntymistä ammattiauttajan puoleen. Itse en edes ajattele koko asiaa. Kun tapaan ihmisen, ensimmäinen ajatukseni ei ole, että onkohan tuo ottanut rokotuksensa. Ja, vaikka ei olisi niin se ei liikuta minun persettäni suuntaan eikä toiseen. Minun silmissäni ihmisen arvon asettaminen sen perusteella onko rokotukset vai ei, on sairasta. Lähipiirissäni on useampi rokottamaton ja ovat erittäin fiksuja ihmisiä. Jokainen tekee oman ratkaisunsa ja se ei ole minun asiani se.
Olen kahdesti rokotettu ja minusta tämä rokottamattomien ajojahti on idiotismia täydessä huipussaan.
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rokotetut levittää koronaa.Mitä enemmän rokotetaan sitä enemmän virus leviää .
- Anonyymi
Olen kolmekertaa rokotettu ja rokottamattomilta pitää estää kaikki muu paitsi ruokakaupassa käynti. Minä en ainakaan ota töihin henkilöä joka ei uskalla ottaa rokotetta.
Suomi on hieno valtio. Meillä ei ole mitään epäilystä siitä etteikö koko kansakunnan tilaa ajatella.
On todella edesvastuutonta suositella olla rokotetta ottamatta. Tämän takia on jo kuoleman tuottanuksia tapahtunut. Mut ei rikosta kun ei syy yhteyttä taikka Suomen laissa mitään ko asiasta.
Mua ainenkin viduttaa ihmiset jotka koronaa levittävät. Jos et ajattele itseäsi niin ajattele edes muita. Kiitos!- Anonyymi
Ensinnäkin, rokotetut voi kantaa ja levittää virusta se on selvä. mm. Sanna kohu.
Nyt veivataan voidaanko tai pitääkö alkaa rokottamaan kolmatta rokotetta jo 3kk toisen rokotteen jälkeen, kun suoja vain 20% omikron muunnokselle joilla toisesta rokotteesta kulunut pari kk.
Onhan tämä kaikkineen ERITTÄIN sekavaa touhua. Epidemian alussa sanottiin hengityssuojainten olevan jopa haitallisia.
Ravintola- yms. rajoitukset purettiin kun tartuntamäärät ennätyksellisen korkeita.
Turvaväleistä toitotetaan kaikkialla mutta esim. junaan piti OSTAA viereinen paikka itselle jos halusi pitää sen vapaana .
Ravintolassa korona alkaa tarttumaan (sanan käteenkin) vasta klo.24 jälkeen - silloin piti tarkistaa koronapassit.
Älytöntä kuin hallituksen touhu - nyt Lintilä sanoo rahojen olevan loppu yrityksille korvata koronahaittoja ? ELI uusia rajoituksia ei VOI tulla
- Anonyymi
Kysy asiaa pohjanmaan poliisilta ne tietää
- Anonyymi
Kunhan natsipassi saa lainvoimaisuuden, niin sen jälkeen on ihmisten vapaus mennyttä.
Koko korona pandemia on tähdätty, että saadaan natsipassi käyttöön, jolla kontrolloidaan ihmisten liikkumista.
Eikö ole käynyt mielessä, että liikkumisrajoituksilla, kokoontumisrajoituksilla ja maskisuosituksilla testataan ihmisten hallintaa, miten ihmiset käyttäytyvät ja kuinka hyvin ihmistenvapautta voidaan rajoittaa.
Sitä ei vaan moni vielä usko.- Anonyymi
Kannattais hakea apua, ei ole mitään salaliittoa, pandemia, seuraavaa tulee 0-80v päästä, get over it
- Anonyymi
Tämä on täyttä huuhaata koko korona.
- Anonyymi
Se ei ole huuhaata, se on pandemia, jos ei pää kestä hae mielenterveysongelmiin apus
- Anonyymi
kaikki jotka vastustavat ja eivät ota rokotetta,lyön 1000e vetoa että teitä sieppari pisti tubipiikin ku se läpsäs että ootko hengis ja toinen että nuoret armeijan käyneet on satavarmasti olleet roketejonos kusihousuis ku lääkintävääpeli pistää olkapäähän piikin.
ja nyt te saatanan idiootit itkette että korona on flunssa,hävetkää.
ja pahoitteluni jos on kirjoitusvirheitä.- Anonyymi
Kokkolassa on erittäin korkeatasoinen vihan hallintaan erikoistunut Ry johon sinun kannattaa hakeutua.
- Anonyymi
Passi tai rokote ei estä levittämästä virusta,joten mikä hyöty?
Tässä muutamia syitä miksi itse en ota rokotetta:
Se ei estä sairastumasta,tartunnalta eikä levittämiseltä.
Me emme tiedä mitä rokotteet sisältävät,ainesosat julistettu salaisiksi vuoteen 2076 asti.
Pfizerin johtajan mukaan mRNA on geenimuuntelua joka muuttaa geeniperimää pysyvästi.
Sama johtaja sanoi:epäröimme kyseisen rokotteen jakelua ihmisille koska ihmiskokeita ei ole tehty,jonka seurauksena pitkäaikaisvaikutuksista ei ole tietoa.
Ilman rokotetta=100% suoja haittavaikutuksilta ja 99,97% suoja koronalta. - Anonyymi
Uskooko joku näiden koronapassien ja mahdolllisten pakkorokotuksien Suomessakin jäävän vain väliaikaisiksi toimiksi? Itse en usko, nämä ovat vasta alkua tulevan "The great reset" - järjestelmän luomisessa. Googlatkaa tuo termi, jos se ei joillekin ole vielä tuttu. Wikipedia tosin kertoo siitä vain typistetyn ja valheellisen kaunistellun version.
- Anonyymi
Tota tota, pyydä omaisilta kyytiä hourulaan
- Anonyymi
Tämä on evoluution tapa karsia tyhmyttää ihmisestä. Viellä kun jätämme rokottamattomat terveydenhoidon ulkopuolelle ottaa ihmiskunnan kehitys aimo harppauksen kohti älykkäämpää ihmistä. Jos ei ymmärrä suojautua ei tarvitse hoitoa. ps.. haistakaa perse rokottamattomat niljakkeet.
- Anonyymi
Kiitos samoin 🤗
- Anonyymi
Aloittajalta fiksu ja kypsä kommentti. Valitettavasti molemmissa ” joukoissa” idiootteja, jotka meuhkaavat täysin turhasta.
- Anonyymi
Olen ostanut omat rokotteet Virosta. Nyt olen parikymmentä kertaa piikittänyt ja tuntuu että korona ei enää tartu. Toki käytän maskia kesät talvet ja yöt nukun tyynyn päällinen päässä. Jouluksi toivon hypotermia asua - se suojelee myös uudelta variantilta - voiko mopon katalysaattoria käyttää hengittämiseen.
- Anonyymi
Aivan kusetusta.Mitä enemmän rokotetaan sitä enemmän virus leviää.Kuka enää uskoo korona kusetukseen .
- Anonyymi
Rokottamatonta ei pidä veronmaksajien rahoilla hoitaa. Kuolkoot.
- Anonyymi
Hurja koronavaroitus: Tammikuussa jopa 300 000 tartuntaa päivässä jos toimiin ei ryhdytä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125088
- 1535063
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464752- 1463044
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302763- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202178- 421997
- 411798
- 231568