Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Anonyymi-ap

Ensimmäistä
Kertaa?

170

7212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kumpa muistaisin 🙁

• Anonyymi

JOTENKIN omituinen " SANA / sanonta = kaivattu"":
        Kun se muistuttaa aivan liikaa sanaa: " Kaivettu" !
        Muistellaanko tässä .... " Vainajaa" ... jolle on hauta kaivettu maahan? !!!

Kaipaus voi olla laulun sanoin: "pohjaton" ! Ja mitähän muita ominaisuuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana kaivata, ei kaivaa.
        Kaivata, ikävöidä kaivattua. Ei kaivettua.
        Hassu olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana kaivata, ei kaivaa.
        Kaivata, ikävöidä kaivattua. Ei kaivettua.
        Hassu olet.

Ei se ole ihan hassua, se on oikeastaan fiksu havainto. Sana "kaivata" on nimittäin alun perin kehittynyt sanasta "kaivaa". Kaivaa tarkoittaa toimintaa, jossa poistetaan jotain ja tilalle jää kuoppa.

Kaivata on aikojen saatossa eriytynyt metafora sille. Se on mielentila , jossa "kuoppa" on syntynyt ihmisen sisään.

Kaivata kuvaa tunteen tyhjyyttä tai sitä tunnetta, joka syntyy, kun joku tai jokin on poissa. Ikään kuin sydämeen olisi kaivettu kuoppa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole ihan hassua, se on oikeastaan fiksu havainto. Sana "kaivata" on nimittäin alun perin kehittynyt sanasta "kaivaa". Kaivaa tarkoittaa toimintaa, jossa poistetaan jotain ja tilalle jää kuoppa.

Kaivata on aikojen saatossa eriytynyt metafora sille. Se on mielentila , jossa "kuoppa" on syntynyt ihmisen sisään.

Kaivata kuvaa tunteen tyhjyyttä tai sitä tunnetta, joka syntyy, kun joku tai jokin on poissa. Ikään kuin sydämeen olisi kaivettu kuoppa.

Höpö höpö, ei nyt kertomasi kohtaa faktoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäpä..mietteliästä aloittajaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, ei nyt kertomasi kohtaa faktoihin.

No turha se on ainakaan hänen sitten vuorosanoja harjoitella?

• Anonyymi

Ensimmäinen ajatus oli että nytpä on hyvän näköinen muikkeli voi pojat.

• Anonyymi

Oo tynnyri hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo tynnyri hiljaa.

Köhöm, anteeksi mutta muodokas tynnyri😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köhöm, anteeksi mutta muodokas tynnyri😊

Hanki elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki elämä.

Minulla on elämä, onko sinulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on elämä, onko sinulla?

Kun joku kirjoittaa iltakymmeneltä tänne ja kehuskelee elämällään, niin uskottavuus on koetuksella. Ei millään pahalla, muttei todellakaan hyvällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun joku kirjoittaa iltakymmeneltä tänne ja kehuskelee elämällään, niin uskottavuus on koetuksella. Ei millään pahalla, muttei todellakaan hyvällä.

Onko iltapäiväl kolmelta sitten eri juttu? Sivusta T naiselta

• Anonyymi

Onpa namupala

• Anonyymi

Ei ole tyyppiäni, onneksi.

• Anonyymi

Prkl tossa se kuuluissa Kai Vattu nyt menee.

• Anonyymi

Ai kuuluisa?

• Anonyymi

Vattuja🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kuuluisa?

Joo tämä aloittaäijän väännös on ajattoman mehukas. Tai sitten ei o

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vattuja🤤

Varmasti täysin lajikkeesta riippumatta sinullakin

• Anonyymi

Rakastuin heti, söpö mies, samanlainen itseni kanssa monin tavoin. Uskoin ja tiesin, että olisi ollut se oikea. Taisin erehtyä tai tapahtui suuri vääryys.

• Anonyymi

Millä kirjaimella alkaa hänen etunimi?
        Sinua nuorempi vai vanhempi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä kirjaimella alkaa hänen etunimi?
        Sinua nuorempi vai vanhempi?

10 v vanhempi mies 🩵

• Anonyymi

Noin minäkin ajattelen naisesta,hieman itseäni nuoremmasta. Varmaan eri

• Anonyymi

Ehkä teidän olisi vain pitänyt jutella kahden kesken. Jos luuli, että olet varattu tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen hän on? ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen hän on? ❤️

Ehkä 35-40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä 35-40

Niin sinäkin minun 46 v. 😘

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️

Mitä tarkoitat kolmella❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme kirjainta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme kirjainta.

Vastaus poistui,4 molemmilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis meillä molemmilla 3, en tiedä oliko sinun vastaus tuo 4 vai tuliko joku sivusta kohentamaan.

Mies on rakas ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena??

Miehenä

• Anonyymi

Itse mietin, että voisimmeko tehdä vääryyttä yhdessä. Kyseessä ei ole aviorikos, vaan rikos jota en ole suunnitellu viä

• Anonyymi

Että, ohhoh. Onpas hän tuubassa.

• Anonyymi

Minä mietin kerran kans yhestä kolmikosta

• Anonyymi

Mietin, että tämä ei jää tähän 😉

• Anonyymi

Itsevarmaa

• Anonyymi

luovutimmeko kuitenkin liian helposti

• Anonyymi

Noin ajattelit, kun näit hänet ensi kertaa??

• Anonyymi

Ei olla vielä luovutettu. Vai ollaanko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla vielä luovutettu. Vai ollaanko?

Ei missään nimessä!

-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei missään nimessä!

-sivusta

😆 minä sulle sivut näytän.

• Anonyymi

Sillä ei ole enää mitään merkitystä.

• Anonyymi

Ei niin, vaikka se oli elämäni tärkeimpiä ensikohtaamisia 🙂

• Anonyymi

Oli aika kaukana, mutta näin seuran käytöksestä, että täytyi olla kaunis nainen kyseessä. Näin mä muistelisin.

• Anonyymi

Että onpas erikoisen näköinen tyyppi ja että siinä on jotakin hyvin tuttua.

• Anonyymi

En ajatellut mitää.

• Anonyymi

Huh huh ❤️

• Anonyymi

Huh huh huu!

• Anonyymi

Ajattelin, että mies ei ole minun makuuni. Olisinpa vaan osannut arvata, miten täysin päinvastaiset on ajatukset vähän myöhemmin😅

• Anonyymi

Milloin huomasit tunteesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni puoli vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jun pellot meni pakettiin. Sivusta

• Anonyymi

En muista, tunteet tulivat vasta paljon myöhemmin.

• Anonyymi

En tunne

• Anonyymi

En oikeastaan mitään, vaikka kauneuden tietysti pistin merkille jo silloin.

• Anonyymi

Keihään heittoa kesäilassa.

• Anonyymi

Että voi voi sentään, liian seksikäs opettajaksi🤭🤩😘

• Anonyymi

Nais- vai miespuolinen opettaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nais- vai miespuolinen opettaja?

Nainen ja minä oon myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ja minä oon myös

Tosin tiesin kyllä jo miltä hän näyttää kun olin etukäteen käynyt katsomassa hänen kuviaan Facebookissa ja tiesin siis että hän on kaunis mutta silti suuni loksahti auki ku näin livenä, oli vielä moninverroin kauniimpi ku näki ihan silmästä silmään 🤩🤗❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin tiesin kyllä jo miltä hän näyttää kun olin etukäteen käynyt katsomassa hänen kuviaan Facebookissa ja tiesin siis että hän on kaunis mutta silti suuni loksahti auki ku näin livenä, oli vielä moninverroin kauniimpi ku näki ihan silmästä silmään 🤩🤗❤️

Enkä tässä nyt moiti kuvia, niitäkin katson mielelläni, mutta varmaan ymmärsit mitä tarkoitin 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä tässä nyt moiti kuvia, niitäkin katson mielelläni, mutta varmaan ymmärsit mitä tarkoitin 🥰

Ei jäänyt epäselväksi tietenkään tämä, palstaäijä. Jossain somessa oli kuvia, joista tykkäilit ja tuloksia odottelit ja sama uudestaan per elli🧐

• Anonyymi

Vauuuu. Tapitin häntä haltioituneena. 💕

• Anonyymi

En muista

• Anonyymi

En oikein mitään. Meni pitkään, että ihastuin. Olisi saanut jäädä ihastumatta. Keltaista nestettä päässä.
      Mutta onneksi tulee uusia ihmisiä ja nyt tykkään sellaisesta oikeasti melko rumasta miehestä. Mutta hän on niin ihana, että on minun silmissäni komea. Maailman ihanin mies 😍

• Anonyymi

Tässä kysyttiin kun näit kaivattusi. Eli kaipaat tuota ensiksi mainittua, vaikka tykkäät jostain rumasta? Käy sääliksi jälkimmäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kysyttiin kun näit kaivattusi. Eli kaipaat tuota ensiksi mainittua, vaikka tykkäät jostain rumasta? Käy sääliksi jälkimmäistä.

Taidat olla tää ed kommentin kirjoittanut palstaäijä itse kun on liian teennäistä

• Anonyymi

Ulkoisesti 👌🏻 mut meni viduiksi kun avas suunsa, moukka

• Anonyymi

Joo siinä moni taika raukeaa varmasti puolin jos toisin, palstaäijä

• Anonyymi

Että joku mökö ei halua tehdä itsestään numeroa tai on huonokäytöksinen eikä tule tervehtimään. Myöhemmin kyllä tervehti ja jutteli asiallisesti...vähän outo.

• Anonyymi

kattelin että jopas jotakin vieläkin parempi livenä

• Anonyymi

Ajattelin sitä, ja se myös tapahtui.

• Anonyymi

Viimeimem kiusaus

• Anonyymi

Ja taas sydän pettyy.

• Anonyymi

Tuttu tunne ei voi mitään enään. Peli menetetty

• Anonyymi

Pidin hänestä heti, tietynlaisen uteliaisuuden herätti. Hänen kanssa oli jo silloin helppo olla.
      Jossain vaiheessa vain huomasin ihastuneeni. Lähellä ollessani hänen tuoksunsa oli sanalla sanottuna huumaava. Aluksi häpesin tunteitani, olin juuri saanut pakitkin. Huväksyin tunteet ajan kanssa ja huomasin ne molemminpuolisiksi.

• Anonyymi

Mietin että miehessä on jotain erilaista, jotain mikä herätti mielenkiintoni tai uteliaisuuteni. Hän jäi jotenkin alitajuntaani pyörimään tuon ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Myös hänen silmänsä säväyttivät ja tekevät niin edelleen.

• Anonyymi

Se oöo siinä sitten kaikki.

• Anonyymi

En mitään. Ajatukseni hänestä ilmenivät vasta myöhemmin tekemisensä kautta.

• Anonyymi

Ajattelin vain että hän on kaunis.

• Anonyymi

Ompa söpö tyttö!

• Anonyymi

Yäk

• Anonyymi

Ja vitun ruma pappa 😂

• Anonyymi

The water is over there, Frank.

• Anonyymi

Onpas komee mies❤️

• Anonyymi

Ne ruskeat silmät vei minut hurmioon...

• Anonyymi

Miehelle vai naiselle? Ja koska viimeksi silmiä katselit?😚

• Anonyymi

Katsoin, että onpa aika söpö mies. Vähän ylpeä. Tai ehkä omanarvontunteva kuvaa paremmin. Hiukan pelottavakin. Olinhan itse aika rääpäle vielä silloin. Miten ihmeessä voinkin muistaa sen raukean hymyn ja kättelyn, vaikka aikaa on kulunut vuosia. Eikä se ihastuminen silloin vielä alkanut. Mutta kun alkoi, niin voi luoja. Tämä kesä on ollut polttavin.

• Anonyymi

Erikoisia konnotaatioita tuotat, palstasetä. Eli olisi ollut vielä riepoteltavissa vai? Opetelkaa lukemaan jo höhlät. T

• Anonyymi

Ajattelin ohimennen: komea kaveri, varmaan joku vaihto-opiskelija Etelä-Euroopasta. (Pieleen meni.)

• Anonyymi

Komensin itseäni keskittymään työhöni, aloit siinä hieman empimättä, että mitäs nyt tapahtuu? Saatoin raottaa huuliani, kun ihastuneena juoksutus sormiani sua pitkin. Kerroin sulle sanoilla, joista havaitsit flirtin, enkä ole koskaan sanonut niin kellekään. En voinut kuin tyrmätä sun epäsuoran pyynnön antaa numeroni silloin. Tuli epäuskoisen yllättynyt olo.

• Anonyymi

Eli jollain tasolla hän siis havaitsi tämän lirtin? Mahtavaa settiä palstaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jollain tasolla hän siis havaitsi tämän lirtin? Mahtavaa settiä palstaäijä

Ps juoksutussormia? Miettikää vaikka sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps juoksutussormia? Miettikää vaikka sitä

Mielellään mahdollisimman realistisesti👍

• Anonyymi

Kyllä hän nainen tietää, miten hurmasi minut. m>n

• Anonyymi

Samoja kysymyksiä usein, se kertoo siitä, että näitä tapauksia on useita.

• Anonyymi

Ja mitä nämä mainitsemasi tapaukset siis olisivat, big buddy?

• Anonyymi

4 veto mersu

• Anonyymi

Mihin tätä tietoa tarvitaan tai käytetään?

• Anonyymi

Varmaan sun taustojen selvittelyyn ja oikeudessa sua vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sun taustojen selvittelyyn ja oikeudessa sua vastaan.

Millainen luannos näistä mainitsemistasi taustoista sit tehtäis webin keskustelupalstan kautta? Humor me bit plz

• Anonyymi

En mitään muuta kuin opiskelua. Mutta syttyi rakkaus siinä samalla ja jatkui 47 v täällä maan päällä ja Taivaassa taas tavataan.

• Anonyymi

En muista ensimmäistä kohtaamista. Kun alkoi juttelemaan minulle paljon myöhemmin, niin ajattelin, että onpa söpö ja hyvännäköinen mies. Silmälasit sopivat hänelle. Mitä se mulle juttelee? 😳

• Anonyymi

Muistan aina ensimmäisen kohtaamisen lähes pari vuotta sitten. Mulla tiukka paita päällä ja muistin paitavalintani kun joku tapitti ihanilla sinisillä silmillään. Ihanalla äänellä puhui mulle. Olin aivan pähkinöis siitä hetkestä alkaen. Ikävä söpö mies sua ❤️

• Anonyymi

Eli tällä naisella ketä tällä kertaa esität tässä pitkäpiimäisessä monologissa oli musta tiukka paita ja se jäi mieleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tällä naisella ketä tällä kertaa esität tässä pitkäpiimäisessä monologissa oli musta tiukka paita ja se jäi mieleen

Ja pitikö muuten omistaa sukkahousu uimapuku?

• Anonyymi

Ihmettelin, mistä hän oikein ilmestyi siihen eteeni. Tuo jumalaisen komea mies. Sydämeni taisi jättää muutaman lyönnin välistä. Jo silloin tiesin, että minun täytyy hymyillä hänelle. Hän tarvitsee hymyäni. No, eihän se hymyily sitten ollut yhtään vaikeaa, sillä ihastuin häneen heti ja myöhemmin vielä rakastuin. Tuo unelmieni mies. Saavuttamaton.

• Anonyymi

Joo ja sen ekan vilkaisukerran jälken tämä luultavasti ruaka_marketissa vastaan tullut nainen älys kattoo jo toiseen suuntaan? T naiselta prologi

• Anonyymi

vähä liian Lihaisa🤷🏼‍♂️🥴

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Onko sinulla varaa ostaa kötbullia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla varaa ostaa kötbullia

Miksi tämä? En tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tämä? En tiedä.

Nyt tierän. Kts alemmat

• Anonyymi

En muista. Näenköhän enää ikinä. Saako ihmisiä katsoa, vaikka he eivät haluaisi tulla katsotuiksi? Voiko katsoa niin kauan, että toinen osoittaa, että nyt riittää? Mietin, jos vielä näen joskus.

• Anonyymi

Pitkä aika voi millään muistaa

• Anonyymi

Mitä ois pitäny ajatella useimmiten yleensä mä ajattelen seksiä mitäkö sitä muka muuta ajattelee mies jolla ei ole potenssi ongelmia

• Anonyymi

Potenssi mainittu eli sul ei seiso!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Potenssi mainittu eli sul ei seiso!

Jos kyse on nuoremmasta henkilöstä, en halua olla koskaan misään tekemisisä hänen kanssaan! Pidän vain ikäisistäni miehistä. En pysty edes halaamaan yhtäkään oman lapseni ikäistä, pidän halattavina vain minua noin maksimissaan kymmenen senttiä pidemmistä miehistä!

• Anonyymi

🙆‍♀️ No niin, sun syy ku olen lihava....🫦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka näitä kommentteja heittää mihin sattuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka näitä kommentteja heittää mihin sattuu?

Tää palstasetä varmaan ihan kuule, keskinkertainen keskustelupalstan juontaja. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa että lihotus on jo siis aloitettu? Ha ha.

• Anonyymi

Minulla ei ole kaivattua, joten en voi vastata tähän. Sitä ihmettelin miksi minua paljon nuorempi henkilö kyttäsi minua!

• Anonyymi

Ullia

• Anonyymi

Eli ainakin jollain tasolla tiedostit sen? Se voi olla tärkeä kokemus heille sekin yleisesti ottaen. Taidat olla dude, eikö

• Anonyymi

Ajattelin että vaikuttaa kiinnostavalta tyypiltä ja kivan näköinenkin. Toki olin somesta jo vähän vakoillut. Ajattelin myös että voisi olla hyvä motivaattori, jos vähän ihastuisin. Paljonpa silloin ymmärsin ja aavistin...

• Anonyymi

Oi kuin komea mies!

• Anonyymi
    • Anonyymi

No, ensimmäisen kerran hän näytti ihanalta ja olimme kuin toisillemme tehdyt. Mutta silloin hän ei ollut kaivattuni. Miten kaivata ihmistä josta et tiedä?

Vuosien saatossa mukaan astui alkoholi ja muut päihteet. Samoin huumeet luikertelivat elämäämme.

Yhden huumehöyryisen illan jälkeen heräsin hänen viereltään eikä hän enää vastannut minulle. Ikinä.

Hautasin hänet läheisen tilan viereisen pellon takana olevaan metsään. Alkoi poliisitutkinta. Sain vihiä että poliisi olisi jäljillä niin aloin kaivella häntä eri paikoista hatarien muistikuvien pohjalta.

Ties kuinka monennen kaivausen jälkeen lapioni osui johonkin. Kops. Aloin kaivaa käsilläni maata kuin vimmattu ja pian edessäni olivat tutut kasvot, tai mitä niistä oli enää jäljellä. Näin viimei kaivattuni. Olinhan kaivanut häntä jo lukuisista paikoista aiemmin.

Vastaus kysymykseen: En tuntenut juuri mitään. Olo oli tyhjä. Minua katsoi mullan seasta juuri niin rujo näky kuin kuvittelinkin. Kauneus oli kadonnut kuukausien saatossa. Hautasin hänet toiseen paikkaan ja tein hänelle pienen ristin. En niin suurta että joku huomaisi, mutta jonkin kuvaamaan rakkaani viimeistä leposijaa.

Käyn katsomassa häntä säännöllisesti tuntien kaipausta. Miten elämämme olisi edennyt jos olisimme tehneet toisenlaisia valintoja? Noihin kysymyksiin ei ole enää vastausta.

Aina kun näen poliisin niin säpsähdän mutta yritän elää omaa elämää. Syntien tunnustaminen ei tuo häntä takaisin.

• Anonyymi

Ny on aloittajaäijä aika kaurismäkeläistä

• Anonyymi

En muista vieläkään. Mutta mitä mun pitää tehdä, että pääsisin näkemään sun silmät? Kuin hänelle

• Anonyymi

Tehdä tehtyjä tekemättömiksi.

• Anonyymi

Ei herättänyt minkäänlaisia tuntemuksia. Ihastuin vasta myöhemmin N->N

• Anonyymi

Milloin suunnilleen 🤔 minä ihastuin heti 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin suunnilleen 🤔 minä ihastuin heti 😘

On siitä aikaa kun nähtiin ekan kerran,ehkä pari vuotta? ihastuminen tapahtui pikkuhiljaa kuitenkin tämän vuoden puolella ja nyt hän saa aikaan minussa monenlaisia ihania tuntemuksia ❤️😋🥵 N->N

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siitä aikaa kun nähtiin ekan kerran,ehkä pari vuotta? ihastuminen tapahtui pikkuhiljaa kuitenkin tämän vuoden puolella ja nyt hän saa aikaan minussa monenlaisia ihania tuntemuksia ❤️😋🥵 N->N

Palstasetä hyvä- in reality muuttokamat ois liikkunu jo kahteen kertaan

• Anonyymi

Ei se varmaan silloin ollut "kaivattu". Ja "kaipaajakin" saattoi suhtautua ihmisiin terveemmin. Outo verbi tuo kaipaaminen, jota yksi ja sama henkilö täällä viljelee. Samanlainen jankkaaja kun Mannerheiminstä kirjoittava. Koettaisitte tervehtyä, menee oma elämä vaan pilalle.

• Anonyymi

Se on ihan tavallinen suomen kielen sana. Olet kyllä ihan sekaisin, jos kuvittelet että vain yksi ihminen täällä kirjoittaa kaipaamisesta.

• Anonyymi

Ajattelin, että hän on kylmä ja/tai epäkohtelias, koska hän ei katsonut minuun eikä tervehtinyt.

• Anonyymi

Olin silloin ujo ja arka, siksi vaikutin ehkä jopa ylpeältä.
        Sivusta

• Anonyymi

Ajattelin, että ompa kaunis nainen ja miesten ammatissa. Hänen täytyy olla ulkomaalainen. En ole ennen tuollaista ihmistä nähnyt. Mielessäni ajattelin jo meitä. m>n

• Anonyymi

Oikein tuttujen kanssa puhuttiin miten voikin olla niin vanhan näköinen akka.

• Anonyymi

Toisia on helppo arvostella. eikö niin? mites se oma ulkonäkö?

• Anonyymi

Ihana, että pääsit ennakkoluuloista eroon kuitenkin ja nyt kaipaat häntä täällä 💗💗💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisia on helppo arvostella. eikö niin? mites se oma ulkonäkö?

Joo todellakin nämä tällaiset textit saa murtumaan ihan. Ooks itelles vastaava jäbä vähän slow tai jotain? Olet.

• Anonyymi

Ajattelin silloin, että onpa siinä mukavan tuntuinen ihminen.

• Anonyymi

Onpa rumA

• Anonyymi

heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heh

Ooks beavis vai butthead

• Anonyymi

Kissa.

• Anonyymi

Kylläpäs on lihava

• Anonyymi

En mitään

• Anonyymi

Tuo nainenhan kiukkuaa ympäriinsä.

• Anonyymi

Kiehtoiko tämä sinua?

• Anonyymi

Jaa jos on sama ihminen ja oikein muistan ni ompas hyvän näköinen pylly/perse ihan varma en ole onko kyseessä sama henkilö mu olettaisin en nähny kasvoja tokalla kerralla kun näin muista edes mitä hänelle puhuin kun oli itsellä muita murheita tarkoitus oli kuitenkin saada hänet harkitsemaan kenenkä mukaan oli ajatellu lähtevänsä tuntu pahalta jopa hänen puolestaan kun tiesin millainen naisten tunteilla pelaaja oli kyseessä mu lopputuloksena kuitee poistuin paikalta miettien että mietippä ny itekkin millasen idiootin mukaan olet lähdössä sitä en tie mitä tässä reilu parissakymmenessä vuodessa on välissä tapahtunu vai oppiko huomioimaan millaisia enemmistö ikäluokkani miehistä haminassa on/oli

• Anonyymi

Eli et välttämättä osaa yhdistää päätä ja persusta toisiinsa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Luulin, siis luulin, että asiallinen muija. No mitä oli....

• Anonyymi

Ajattelin että nyt ei sitten saa ainakaan ihastua,koska dopamiini aivoissa on kun olisi sekaisin koko ajan. Niin ajattelin. Enää en osaa edes ajatella🙃🎈

• Anonyymi

Kuin hälle: Jos tuo on sinun "ei ajattelua", niin taidan olla tosi pulassa sitten kun kykenet taas ajattelemaan 🤭 Itse kans vähän go with the flow- moodissa... pätkii, pätkii eikä aina ymmärrä kuulemaansa kun hän vain mielessä 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin hälle: Jos tuo on sinun "ei ajattelua", niin taidan olla tosi pulassa sitten kun kykenet taas ajattelemaan 🤭 Itse kans vähän go with the flow- moodissa... pätkii, pätkii eikä aina ymmärrä kuulemaansa kun hän vain mielessä 🥰

Näillä mennään nyt,mut on kiva olla vähän sekasin susta,mä en tiedä mistä toi vähän tohon eteen tuli🤪with me..without me ja et joudu pulaan sittenkään kun pystyn ajattelemaan 🙂🙃

• Anonyymi

Niin sinä palstasetä jotakin rupesit heti säännöstelemään? Mkay

• Anonyymi

Eka kerta: söpö. Uusin silmin: OMG, ei saa happea 🤩😍🫠 Kuin hälle, tsemppiä päivään, oot rakas 😘 Tooooosi rakas ❤️

• Anonyymi

Siinä on elämäni nainen.

• Anonyymi

Rehellisesti, uskomattoman hyvännäköinen.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      169
      10362
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      55
      2823
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2558
    4. 85
      2381
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      147
      2114
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      244
      1968
    7. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1405
    8. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      44
      1402
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1215
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      873
    Aihe