Rakkaus sattuu kun se polttaa

Anonyymi

Minä voin pysäyttää Ajan, riisua kellolta sen viisarit.

Pysäytän meren laineet unessasi, jotta ehtisit luokseni!

Sinussa ei ole aikaa, vaikka kelloni lyö kaksitoista; nimessäsi ei ole numeroita joita ikävässäni voisin laskea.

Sydämeni yössä vain se autuain hetki on tärkeä, jossa sielumme vannomatta rakastavat. Olet kanssani sanoissa, numeroissa, hetkien väleissä ja ikuisissa lopuissa; joissa nimesi äärettömyyttä huutaen otan opikseni, ettei aikaa ole edes olemassa.

n>----m

27

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus. Kiitos rakas!

      • Anonyymi

        Ole hyvä🌚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä🌚

        Ihana olet. Kultainen. Kuin kuu taivaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana olet. Kultainen. Kuin kuu taivaalla.

        Ja yhtä tavoittamaton😉?

        No kiitos❤..kauniita unia sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yhtä tavoittamaton😉?

        No kiitos❤..kauniita unia sinulle!

        Kauniita unia. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniita unia. ;)

        Lähes yhtä tavoittamaton. Mutta kuitenkin kirkkaana öisellä taivaallani. Valo jota kohti suunnistaa. -lisäys.


    • Anonyymi

      Tämähän oli komeaa kaunista luettavaa tekstisi kiitos.

    • Anonyymi

      Kadotaan yhdessä ajattomuuteen❤

    • Anonyymi

      Ei ollut päätä, ei häntää.

    • Anonyymi

      Kaunista oli!

    • Anonyymi

      Kyyneleet vierii pitkin poskia. Tänään on raskasta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaan niin turhauttavaa välillä. Kyllä tämä tästä. Kiitos huolenpidosta. Hyvä linkki.

        Ole hyvä. Kaikki turhauttaa aina välillä. Aivot ovat säälimättömän proggressiiviset. Ne haluaisivat vain kiitää eteenpäin ja saavuttaa määränpäitä täydellä höyryllä.

        Onneksi nyt olen itse niin uupunut, ettei mikään turhauta, kun pystyn vaan makaan sohvalla henkeäni haukkoen aivot lähes nollatilassa. Tipun askelin tästä, eipä haittaa koronasulkukaan nyt minua.

        Jaksamista sinulle!!

        t.ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä. Kaikki turhauttaa aina välillä. Aivot ovat säälimättömän proggressiiviset. Ne haluaisivat vain kiitää eteenpäin ja saavuttaa määränpäitä täydellä höyryllä.

        Onneksi nyt olen itse niin uupunut, ettei mikään turhauta, kun pystyn vaan makaan sohvalla henkeäni haukkoen aivot lähes nollatilassa. Tipun askelin tästä, eipä haittaa koronasulkukaan nyt minua.

        Jaksamista sinulle!!

        t.ap

        Kiitos! Jaksamista sinnekin. Joskus ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vain jaksaa.


    • Anonyymi

      Hieno 🌋🪔

    • Anonyymi

      Kiitoa kaikille ystävällisistä kommenteista!

      Rauhallista uutta vuotta 2022 palstalle ja kaikille rakkauden riuduttamille sielupoloisille❤🌚!

      Toivottelee eräs väsähtänyt runoilijatar

    • Anonyymi

      Onnea ja rakkautta vuodelle 2022 sinulle runoilijatar.

      • Anonyymi

        ❤🕊


    • Anonyymi

      Kiitos tästä

    • Anonyymi

      Ei ole aikaa ei ikää, on vain tämä hetki.
      Otetaan siis hetkestä kiinni ja toteutetaan siitä unelmamme.

    • Anonyymi

      aawws nättiii.. määkin oon iharunut sille kevyen raikkaari hilpeällä tavallaei kian vakavasri kumminkin tosi syvällisesti

    • Anonyymi

      joo jos sul on unelmii ni kandee toteuttaa ne mullon sen verran rahaa ettei tartte enää rahan takai tehdä mitään. en oo tosin koskaan tehnytkään :P

      • Anonyymi

        Oon toteuttanut kaikki unelmani ja onnistuin paremmin kun olisin ikinä uskonut. En ole rikas enkä kuuluisa, mutta onnistunut ja ihmiset pitävät minusta ja ovat pitäneet aina taiteestani ja se vasta onkin mieluisaa ja sen sydän muistaa lämmöllä. Ehkä niin hyvin, ettei ole kovin kunnianhimoinen. Tosin oma terveys on niin horjuva, että vähän epäilen pystyisikö ikinä edes olemaan oikea julkkis.

        Ainoa mikä elämästä nyt puuttuu, on syvän sielunyhteyden rakkaus. Olen kyllä siitäkin saanut vihjeitä ja merkkejä, kuin kosketuksia syvimpään sisimpääni.

        Hän, jolle aloituksen kirjoitin, oli sellainen kosketus.

        Raha se on kiva asia ja helpottaa arkea oikein käytettynä ja ilman et menee raha kaaliin, mut vähälläkin voi olla ihan tyytyväinen, kun tekee omia juttujaan.


    • Anonyymi

      vitsi ku nukut mua panettaa mitä mä teen

    • Anonyymi

      Minulle kyllä turhan teatraalista.

      • Anonyymi

        No kun minun sielu on kuin meri, välillä tyyni ja rauhaisa ja sitten tuleekin tsunami, niin sinun on se lempeä ja rauhaisa metsälampi😊❤?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe