Olipa komia ilotulitus Vieremän illassa lauantaina, ei ole uudenvuoden vaihtuessa noin komiota raketteja ilmassa kun nyt oli!
Ilotulitus Vieremällä
16
2061
Vastaukset
- Anonyymi
Vieremälle avattu uusi erä-tarvikeliike raketteja ainakin näyttää olevan myynnissä.
- Anonyymi
Hyvä, hyvä!
- Anonyymi
Minä ostin viimekesänä sieltä ison satsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostin viimekesänä sieltä ison satsin.
Pontikkaa??
- Anonyymi
Hyvä hyvä! Mites Vieremällä muuten? Kuuluisa pitäjä Vieremä on. Ponsse ja Niskaset.
Vieremä oli aiemmin työaluettani. Nyt ei tarvitse lähteä enää Vieremälle.
Vieremä on tosi hieno paikka.- Anonyymi
Tosi hieno on, rrröyhh!
- Anonyymi
Erottiko ne sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erottiko ne sinut.
Erotti ne, kun olin aina kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotti ne, kun olin aina kännissä.
Normimenoa Vieremällä.
- Anonyymi
Muistatteko vuoden 2000 ilotulituksen? Oli ehkä kovempi kun ottaa huomioon minkälainen oli ajankohta silloin.
- Anonyymi
Kai se on kunnon ilotulitus, kun pieren ja sitten myös huuuudan.
- Anonyymi
Uusi vuosi Vieremällä kuullostaa todella kiinnostavalta.
- Anonyymi
Onko siellä tuas ollu.
- Anonyymi
Eläminen vieremällä ylipäätään on yhtä ilotulitusta joka päivä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläminen vieremällä ylipäätään on yhtä ilotulitusta joka päivä!
On se, kun ei siellä muuta tehdäkään kuin pierrään jatkuvalla syötöllä.
- Anonyymi
Taetaa olla jatkuvaan ilotulituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837