Löytyykö ihan perusleikkaajaa miesten tukalle max. 20 euron hintaan? Monissa kaupungeissa maahanmuuttajat perustanut järkevän hintaisia partureita, löytyykö tälläistä Kouvolasta?
Edullinen parturi Kouvolassa?
11
1462
Vastaukset
- Anonyymi
Halvin leikkaus on Telebaarissa. Ota omat sakset mukaan. Hinta 2 pulloa kaljaa. Oon siellä melkein joka päivä.
- Anonyymi
Jokainen maahanmuuttaja leikkaa mielellään pääsi. Hakeudu sellaisen lähelle ja pyydä leikkaus, eikä maksa kamalasti.
- Anonyymi
SaksiSami karkoitettiin maasta,mutta eipä se kovin halpa ollutkaan.
- Anonyymi
Minä leikata ilmaseksi pää poiki.
- Anonyymi
Näköjään ei asiallisia vastauksia saa tällä palstalla. Kouvolankadulla vanhan Kouvolan keskustassa liiketila, jossa juuri vierassyntyperäinen tekee edullisia miesten leikkauksia n 15e
- Anonyymi
Kiitos, täytyykin etsiä tuo. Et osaa osoitetta tai taloa tarkemmin sanoa?
- Anonyymi
Lindeman oli hyvä
- Anonyymi
Hansakeskuksessa Blanco hyvä paikka 20€
- Anonyymi
Maahanmuuttajat leikkaavat 15-20 eurolla.
Ei kuittia, yleensä käteismaksu. Joten homma hoituu "pimeesti".- Anonyymi
Ei taida erota oleellisesti kotimaiseen parturiin? Ei ainakaan yrittäjänä yksinään tekevän kohdalla, tuollaiselta en ole ikinä saanut kuittia.
- Anonyymi
Näistä halvemman hintaluokan partureista, jossa olen vuosien mittaan käynyt, niin ainoastaan aseman parturi on antanut kuitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741094
- 691024
- 47952
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51895
- 49694
- 32674
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34587- 50580
- 38536