Englannin aikaero

unknowwwwn

Tietääkö kukaan mikä on Suomen ja Englannin/Lontoon välinen aikaero? Päässyt unohtumaan...

23

18680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilla

...kaksi tuntia.

• Rami

Mutta suurimmassa asioita noin kolmekymmentäviisi vuotta.

• timpuri

kumman hyväksi ?

• Jii

Suomen ja Englannin välinen aikaero on -2 tuntia.
      Eli kellot on 2 tuntia vähemmän Englannissa kuin Suomessa. Esim Suomi 12:00 englanti 10:00

• Hyyppä xD

Hyvä tietää, mulla on kirjekaveri Englannissa ja oon sattunu miettimään että mikä aikaero mahtaa olla, ja oon tässä odotellut sähköpostia kolme päivää :)

• voi voi

luulitko että aikaero on viikkoja....miksi sinä sitä koulua käyt?

• aprikoi

Mutta kainuussa oli kellot aikoinaan niin paljon jälessä, että pottu jäi syksyllä peltoon.

• proffa7678

sehän riippuu siitä lasketaan greenbitchin ajasta vai kesäajasta. kesäjassa aikaeroa käännetään kesää kohti joten aikaero on eriaika

• shkfkhd

Ei hitto repesin :D greenbitch xDD

• voi voi

kaverilla netti ja kyselee noin tyhmiä...opetelkaa käyttämään sitä ja jättäkää näin tyhmät kysymättä...

• dgsdsyvfdyofs

kukin tavallaan. netistä löydät kyllä nopeammin kuin kyselemällä :)

• neitsytboy92

no vittu täällähän se lukee ei tarvi ettiä mistään-,-

• Kikke

Pelle älä tuu bumppimaan 7 vuotta vanhaa topiccii

• jfhhs

2 h

• 1+18

Miten ihmiset on näin avuttomia idiootteja. Tyyppi osaa kyllä tulla kysymään asiaa tänne, mutta mitäs jos sen sijaan kirjottais googleen "time in london", niin se olis siinä.... Dorka!

• voi hyvää päivää

oisko yksinäinen? Vai yksinkertainen!

• äinstäin

Hmm.. kukahan nyt on dorka ja nenästävedettävä? ootko nyt varma, että lontoossa on sama aika kuin mansesterissä? veikkaan tunnin eroa ajassa.

• kielimies pohjolasta

Ei kaik osaa tääl lapis skrivata lontoota

• Oolulaine
        kielimies pohjolasta kirjoitti:

Ei kaik osaa tääl lapis skrivata lontoota

Jos nää oot lapista nii mää oon suomen presidentti. Kukaa lappilaine ei kato tota hesan slangia paasaa ku nimittäi sen verta vammaselta kuulostaa

• i love suomi

siel on kummiskin enemän vapaa paiviä kun meillä >=(

• Gtfo bitches

Vittu mitä kommenttia ihmiset tulee laittaa antaa toisen kysyä jos haluaa turha tulla tänne rääpiipäätä jos itellä koneella vitun tylsää menkää torille rääpimää ni saisitte ämmät jtn vastausta kommentteihin. :)

• Tv2017

-2h suomessa klo 1200 englannissa 1000. Ai oliko vanha topic? Huomasin kyllä mutta oli pakko

• aikaerokysymys

Englannissa eletään monissa asioissa ihan eri aikaa kuin Suomessa. Suomessa sanotaan: meitä keisarit ei enää hoivaa... Mutta Englannissa niillä on aina vaan ne Kuninkaalliset sekä lisäksi Pippa Middetton.
      Sata vuotta ovat jäljessä Suomesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      3018
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2894
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2747
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2598
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2498
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2480
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2251
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2058
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe