Entä jos olisi ollut sateenkaariväriset rintaliivit, tai tennissukkien siaan Che guevara- paita?

Anonyymi

YLE:n ohjelmassa joku "tutkija" paasasi Kankaanpääsä pidätettyjen pukeutuneen terroisteiksi ja käyttäneen maihnnousukenkiä! Siis ajatelkaa maihinnousukenkiä! Entä jos olisi ollut sateenkaariväriset rintaliivit, tai tennissukkien siaan Che guevara- paita?

18

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko nähnyt jonkun käyttävän sukkien tilalla paitaa?

• Anonyymi

Nämä jampat jotka pukeutuvat ihmisten ilmoille mennessään maastohousuihin ja maihinnousukenkiin voivat hyvinkin käyttää sukkien tilalla paitaa🤔

• Anonyymi

Tutkija on kumminkin joku demari, vassari, vihreä tai muu kommari. Todettakoon tähän väliin että maiharit on ihan kengät muiden joukossa, itselläkin yhdet vuoratut ilman että olen natsiterroristi, ei sen puoleen en itsekkään kyllä somppulien keskellä välitä asua.

• Anonyymi

Maiharit on asialliset kengät. Maihinnousussa. Ehkä myös metsässä patikoidessa. Mutta baarissa, urheilukatsomossa, kauppareissulla... Ei anna käyttäjänsä älykkyydestä kovin mairittelevaa kuvaa.

• Anonyymi

Kertoo aika paljon omasta älykkyydestä ja psyyken heikosta hapesta, jos on useinkin tapana muodostaa tällaisia mielikuvia muista ihmisistä pelkästään heidän pukeutumisensa pohjalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo aika paljon omasta älykkyydestä ja psyyken heikosta hapesta, jos on useinkin tapana muodostaa tällaisia mielikuvia muista ihmisistä pelkästään heidän pukeutumisensa pohjalta.

Nähdessäni naisihmisen nenärenkaissaan, kalmankalpeassa naamassaan pikimustaksi värjätyn letin alla metrisissä tekoripsissä ja maiharit jalassa, niin tahtoo tulla ykät.

• Anonyymi

Jos on varaa ostaa yhdet hyvät kengät tai sitten ei halua pitää kymmentä erilaisia miestenkenkää eri tarpeisiin niin maiharit on aika vahva jokapaikan kenkä. Niitä käyttää mm. poliisi ja puolustusvoimat ja siihen on syynsä. Maihareista tai niitä käyttävistä ihmisistä on turha yrittää luoda mitään rikollista tai väärää, minun puolestani tuollaiset agitaattorit saa suksia vi#*&€n.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on varaa ostaa yhdet hyvät kengät tai sitten ei halua pitää kymmentä erilaisia miestenkenkää eri tarpeisiin niin maiharit on aika vahva jokapaikan kenkä. Niitä käyttää mm. poliisi ja puolustusvoimat ja siihen on syynsä. Maihareista tai niitä käyttävistä ihmisistä on turha yrittää luoda mitään rikollista tai väärää, minun puolestani tuollaiset agitaattorit saa suksia vi#*&€n.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, vaikka se on lapsen höpötystä. Puheutuminen ei ole rahasta kiinni. Siisti voi olla vaikka vitosen t-paidassa ja kympin shorseissa.
        Maihinnousukengät naisilla on homoa, sama kuin mies käyttäisi korkokenkiä. Homoa mikä homoa.

• Anonyymi

Ja mitäs vikaa niissä on? Tennareissako mun pitäisi talvella kulkea, mitkä kelpuutat ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, maihareita käyttävät poliisit ja sotilaat. Työssään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, vaikka se on lapsen höpötystä. Puheutuminen ei ole rahasta kiinni. Siisti voi olla vaikka vitosen t-paidassa ja kympin shorseissa.
        Maihinnousukengät naisilla on homoa, sama kuin mies käyttäisi korkokenkiä. Homoa mikä homoa.

Maihinnousukengät miehillä väärässä ympäristössä näyttää enemmän homolta kuin korkokengät. (Korkokenkiä käyttävät miehet ovat yleensä transuja, ei homoja)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitäs vikaa niissä on? Tennareissako mun pitäisi talvella kulkea, mitkä kelpuutat ?

Eikö porista saa kuin tennareita ja maihareita talvella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maihinnousukengät miehillä väärässä ympäristössä näyttää enemmän homolta kuin korkokengät. (Korkokenkiä käyttävät miehet ovat yleensä transuja, ei homoja)

Se on aivan sama asia. Homoutta on monenlaista. Kaverin pomo räksyttää päivittäin, ja kaveri sanoi että homo se on.
        Lesbous on myös homoseksuaalisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homottelu onkin niin viisasta aikuisen puhetta, ei mulla muuta

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Mitä ulkonäöstä. Turhakkeet tuunaa naamaansa muita miellyttääkseen, tyhjä persoona.

• Anonyymi

Ei anna käyttäjänsä älykkyydestä kovin mairittelevaa kuvaa ????

Kehuu henkilö,joka kävelee kumisaappaissa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe