Rokotteita saaneet luulevat ettei korona tartu ja he oleskelevat kuin koronaa ei olisi ollutkaan sosiaalisissa paikoissa. Tässä piilee vaaraa, että sosiaalisessa paikassa korona leviää rajusti.
Ja he kaikki kuolevat.
Siksi varovaisen rokottamattoman ei kannata mennä rokotettujen kanssa yhteen, koska rokotetut eivät ole varovaisia, mutta rokottamaton on varovainen.
Rokottamattoman ei kannata mennä Passi paikkoihin
16
91
Vastaukset
Ei kannata myöskään mennä töihin tai käyttää julkista liikennettä. Ruoka kannattaa tilata kotiin, jättää kirjaston ym. käyttö. Kun tuota jatkaa seuraavat 5 vuotta niin voi säästyä koronalta.
- Anonyymi
Hhahahah...vain velliperse pelkää tartuntaa...koittakaa lampaat valjastaa itseänne kohtaamaan covid nuha..minä olen jo velvollisuuteni hoitanut...kaikki päästään osalliseksi siitä...turha sitä on pelätä...myrkkypiikkejä kannattaa pelätä...ne on tie kohti hiekkahoitoa
- Anonyymi
sä ymmärsit!!! sä teit sen!!
- Anonyymi
Hyvä kannanotto. Olen huomannut saman. Oli harmillista esim. pyykkituvalla käydä kun piikitetty siellä turhanpanttina puheripuloi ahtaassa tilassa ilman maskia pitkät ajat. Muutenkin varsin holtitonta ja piittaamatonta käytöstä näkee paljon kaduilla ja marketeissa sekä bussissa. (Ei sakki paljoa suosituksista piittaa. Vois vaikka sakottaa törkeimpiä puolestani.) Parasta ja turvallisinta on olla oloissaan silloin kun se on mahdollista.
- Anonyymi
korona on korona eikä miksikään muutu
- Anonyymi
Kyllä on kummallisia väitteet, että rokotetut sitä ja rokotetut tätä. Näitä hölmön väitteitä esittävät rokottamattomat, jotka tuskin tietävät ja tuntevat edes itseään ja rokottamattomuutensa syitä. Silti mennään tukka putkella ilman maskia tiiviinä laumoina sinne tänne. Joku joukosta päätyy sairaalaan, joku teholle asti. Mutta ei haittaa.
- Anonyymi
Käyttäkää hyvät ihmiset FFP2-maskia (ei kirurgista), ne eivät enää maksa paljoa. Terv. kolmesti koronarokotettu, joka kuulemma kuolee rokotteen aiheuttamaan immuunipuutoksen ensi kevääseen mennessä.
- Anonyymi
sinä erehdyt, että joukko, joka kulkee rajusti ovat rokotetut, koska he eivät piittaa yhtään
- Anonyymi
Transfobiaa...!
- Anonyymi
Rokotetut saavat taudin ihan samalla tavalla, kuin rokottamattomat. Ero tietenkin on siinä, että rokotettuun taudin vakava muoto iskee äärimmäisen harvoin, kun taas rokottamattomia ovat teho-osastot täynnä.
Olisiko mielestäsi hyvä, että rokottamattomilta evättäisi hoito? Minun mielestäni olisi. Rokote on kuitenkin ilmainen, ja kaikkien saatavilla.
Toisaalta, jos rokottamattomat kuolevat, entä sitten? En muutenkaan välitä olla tyhmien ihmisten seurassa.- Anonyymi
Huh huh...kyllä aivopesu on uponnut hyvin 😎🤭🙈 noh ..eihän natsien kannattajatkaan tajunneet että hommassa oli mitään feelua...lopussa ehkäpä...rokotetut levittää enemmin tautia ja tulevat saamaan kovemman taudin kuin piikittömät joilla immuniteetti toimii
- Anonyymi
Sinusta huokuu tappamisen ja kostamisen ilo.
Et ole terve, sanon.
Paitsi että käyt hakemassa rokotteita, sinun kannatta käydä psykologilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh...kyllä aivopesu on uponnut hyvin 😎🤭🙈 noh ..eihän natsien kannattajatkaan tajunneet että hommassa oli mitään feelua...lopussa ehkäpä...rokotetut levittää enemmin tautia ja tulevat saamaan kovemman taudin kuin piikittömät joilla immuniteetti toimii
näin on että itse ei loukkaantuu mutta muut mahdolliset ympärillä kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta huokuu tappamisen ja kostamisen ilo.
Et ole terve, sanon.
Paitsi että käyt hakemassa rokotteita, sinun kannatta käydä psykologilla.Idiootti...olen kaikin puolin terve..olen ottanut kaikki rokotteet ..no problem.tähä myrkytys kampanjaan en lähde..kiitos vaan ei kiitos..sinusta huokuu tukholma syndrooma ja pelko ja sinisilmäisyys ..olet eliitin mallilammas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti...olen kaikin puolin terve..olen ottanut kaikki rokotteet ..no problem.tähä myrkytys kampanjaan en lähde..kiitos vaan ei kiitos..sinusta huokuu tukholma syndrooma ja pelko ja sinisilmäisyys ..olet eliitin mallilammas.
sinulla tuntuu kuume nousevan kahden ja kolmen rokotteen jälkeen, kiihdyt nollasta sataan ja vihaat muita kuten rokottamattomia
et kontrolloi enää itseäsi rokotteiden ottamisen jälkeen
olet eri ihminen kuin aikaisemmin..
kyllä nyt olisi huolestumisen aihe
kyllä nyt voisit piipahtaa psykologilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinulla tuntuu kuume nousevan kahden ja kolmen rokotteen jälkeen, kiihdyt nollasta sataan ja vihaat muita kuten rokottamattomia
et kontrolloi enää itseäsi rokotteiden ottamisen jälkeen
olet eri ihminen kuin aikaisemmin..
kyllä nyt olisi huolestumisen aihe
kyllä nyt voisit piipahtaa psykologillaÄlä unta näe...minä en ota myrkkyjä...😏 Mrna piikit kuuluu tähän gategoriaan...kunnon perinteiset rokotteet on hyvästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379