Rokottamattoman ei kannata mennä Passi paikkoihin

Anonyymi

Rokotteita saaneet luulevat ettei korona tartu ja he oleskelevat kuin koronaa ei olisi ollutkaan sosiaalisissa paikoissa. Tässä piilee vaaraa, että sosiaalisessa paikassa korona leviää rajusti.
Ja he kaikki kuolevat.

Siksi varovaisen rokottamattoman ei kannata mennä rokotettujen kanssa yhteen, koska rokotetut eivät ole varovaisia, mutta rokottamaton on varovainen.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata myöskään mennä töihin tai käyttää julkista liikennettä. Ruoka kannattaa tilata kotiin, jättää kirjaston ym. käyttö. Kun tuota jatkaa seuraavat 5 vuotta niin voi säästyä koronalta.

      • Anonyymi

        Hhahahah...vain velliperse pelkää tartuntaa...koittakaa lampaat valjastaa itseänne kohtaamaan covid nuha..minä olen jo velvollisuuteni hoitanut...kaikki päästään osalliseksi siitä...turha sitä on pelätä...myrkkypiikkejä kannattaa pelätä...ne on tie kohti hiekkahoitoa


      • Anonyymi

        sä ymmärsit!!! sä teit sen!!


    • Anonyymi

      Hyvä kannanotto. Olen huomannut saman. Oli harmillista esim. pyykkituvalla käydä kun piikitetty siellä turhanpanttina puheripuloi ahtaassa tilassa ilman maskia pitkät ajat. Muutenkin varsin holtitonta ja piittaamatonta käytöstä näkee paljon kaduilla ja marketeissa sekä bussissa. (Ei sakki paljoa suosituksista piittaa. Vois vaikka sakottaa törkeimpiä puolestani.) Parasta ja turvallisinta on olla oloissaan silloin kun se on mahdollista.

      • Anonyymi

        korona on korona eikä miksikään muutu


    • Anonyymi

      Kyllä on kummallisia väitteet, että rokotetut sitä ja rokotetut tätä. Näitä hölmön väitteitä esittävät rokottamattomat, jotka tuskin tietävät ja tuntevat edes itseään ja rokottamattomuutensa syitä. Silti mennään tukka putkella ilman maskia tiiviinä laumoina sinne tänne. Joku joukosta päätyy sairaalaan, joku teholle asti. Mutta ei haittaa.

      • Anonyymi

        Käyttäkää hyvät ihmiset FFP2-maskia (ei kirurgista), ne eivät enää maksa paljoa. Terv. kolmesti koronarokotettu, joka kuulemma kuolee rokotteen aiheuttamaan immuunipuutoksen ensi kevääseen mennessä.


      • Anonyymi

        sinä erehdyt, että joukko, joka kulkee rajusti ovat rokotetut, koska he eivät piittaa yhtään


    • Anonyymi

      Transfobiaa...!

    • Anonyymi

      Rokotetut saavat taudin ihan samalla tavalla, kuin rokottamattomat. Ero tietenkin on siinä, että rokotettuun taudin vakava muoto iskee äärimmäisen harvoin, kun taas rokottamattomia ovat teho-osastot täynnä.
      Olisiko mielestäsi hyvä, että rokottamattomilta evättäisi hoito? Minun mielestäni olisi. Rokote on kuitenkin ilmainen, ja kaikkien saatavilla.
      Toisaalta, jos rokottamattomat kuolevat, entä sitten? En muutenkaan välitä olla tyhmien ihmisten seurassa.

      • Anonyymi

        Huh huh...kyllä aivopesu on uponnut hyvin 😎🤭🙈 noh ..eihän natsien kannattajatkaan tajunneet että hommassa oli mitään feelua...lopussa ehkäpä...rokotetut levittää enemmin tautia ja tulevat saamaan kovemman taudin kuin piikittömät joilla immuniteetti toimii


      • Anonyymi

        Sinusta huokuu tappamisen ja kostamisen ilo.
        Et ole terve, sanon.
        Paitsi että käyt hakemassa rokotteita, sinun kannatta käydä psykologilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh...kyllä aivopesu on uponnut hyvin 😎🤭🙈 noh ..eihän natsien kannattajatkaan tajunneet että hommassa oli mitään feelua...lopussa ehkäpä...rokotetut levittää enemmin tautia ja tulevat saamaan kovemman taudin kuin piikittömät joilla immuniteetti toimii

        näin on että itse ei loukkaantuu mutta muut mahdolliset ympärillä kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta huokuu tappamisen ja kostamisen ilo.
        Et ole terve, sanon.
        Paitsi että käyt hakemassa rokotteita, sinun kannatta käydä psykologilla.

        Idiootti...olen kaikin puolin terve..olen ottanut kaikki rokotteet ..no problem.tähä myrkytys kampanjaan en lähde..kiitos vaan ei kiitos..sinusta huokuu tukholma syndrooma ja pelko ja sinisilmäisyys ..olet eliitin mallilammas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti...olen kaikin puolin terve..olen ottanut kaikki rokotteet ..no problem.tähä myrkytys kampanjaan en lähde..kiitos vaan ei kiitos..sinusta huokuu tukholma syndrooma ja pelko ja sinisilmäisyys ..olet eliitin mallilammas.

        sinulla tuntuu kuume nousevan kahden ja kolmen rokotteen jälkeen, kiihdyt nollasta sataan ja vihaat muita kuten rokottamattomia
        et kontrolloi enää itseäsi rokotteiden ottamisen jälkeen
        olet eri ihminen kuin aikaisemmin..

        kyllä nyt olisi huolestumisen aihe
        kyllä nyt voisit piipahtaa psykologilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinulla tuntuu kuume nousevan kahden ja kolmen rokotteen jälkeen, kiihdyt nollasta sataan ja vihaat muita kuten rokottamattomia
        et kontrolloi enää itseäsi rokotteiden ottamisen jälkeen
        olet eri ihminen kuin aikaisemmin..

        kyllä nyt olisi huolestumisen aihe
        kyllä nyt voisit piipahtaa psykologilla

        Älä unta näe...minä en ota myrkkyjä...😏 Mrna piikit kuuluu tähän gategoriaan...kunnon perinteiset rokotteet on hyvästä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      134
      8375
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1373
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1145
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1116
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1047
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      137
      960
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      775
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      768
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      751
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      654
    Aihe