Jokin aika sitten luku 8 oli rajana ja luku 24 täyssulku. Nyt on lestadiolaisella raamattuvyöhykkeellä 714. Tuo luku on kaikkien aikojen ja kaikkien alueitten huippu.
Raamattuvyöhykkeellä koronailmaantuvuus on 714 /100 000 as. / 2vko
12
140
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat siis Pohjois-Pohjanmaata.
- Anonyymi
Kuuluuko Nokian kunta siihen vyöhykkeeseen? Tietääkseni ei, vaikka ilmaantuvuus 1.11.2021 / 100 000 as. / 14 vrk on (ollut) 1068!
Entä Lempäälä & 1346? On siellä lestadiolaisia, mutta sen verran vähän, ettei sillä tuon ilmaantuvuuden kannalta ole mitään merkitystä.
Ikaalinen & 989?
Joo, Pohjois-Pohjanmaalla on joissain paikoissa tilanne aika paha, ja yksittäisissä kunnissa korkeampiakin lukuja kuin noissa yllä olevissa kunnissa. Kuitenkin Pirkanmaan kunnista Lempäälä, Nokia ja Ikaalinen pääsevät koko maan sijoille 6., 11. ja 12.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napsauta ilmaantuvuus- saraketta. https://www.koronatilastot.fi/fi/kunnat/
Liminka ja Tyrnävä noin 2500.
Mitä sitten Kapi? Pitää pystyä vetämään johtopäätös mikä käytännön merkitys asialla on. Minä pystyn siihen, ei mikään.
- Anonyymi
Lestat parempia ihmisiäkin. Sipiläkin.
- Anonyymi
Jospa korona hoitelis kohta Sipilän viimeinkin:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008470409.html - Anonyymi
https://www.verkkouutiset.fi/uuteen-sulkutilaan-ei-sisaltyisi-selkeaa-loppumishetkea/#ea41f8a0
Koronavirus ottaa uuden vaiheen ja rokottamattomat ovat valinneet rankan taudin sairastumisen. Terveydenhuolto ei riitä alkuunkaan hoitamaan näitä tuhansia tehohoitoa tarvitsevia, eikä sairaalapaikat riitä happiviiksiä tarvitseville. Suurin uhka yhteiskunnalle on työvoiman puuttuminen epidemian aikana ja sen jälkeen seuraavan työkyvyttömyyden johdosta.- Anonyymi
Joku kirjoittaa koronasta, mutta Ossilla mielessä...
Ossi itse avaa Kekkosesta, mutta kohta Ossilla mielessä vain...
- Anonyymi
Lestat hoitoalalla flussassa töissä, eivät käy testeissä ja levittävät tautia. Pohjanmaan avi ei puutu
- Anonyymi
https://www.verkkouutiset.fi/tehohoitoon-joutunut-allle-niin-kallista-etta-havettaa/#ea41f8a0 Että näin meni hänellä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453