Myydään ISO häkki!!

Riikka

Elikkäs myydään iso Ferplastin kanin häkki. Häkki on mitoiltaan 140cm x50cm x70cm(pituus, syvyys, korkeus) Häkki on aivan uusi, ollut käytössä rottapojilla vain kaksi kertaa. Nyt myydään tarpeettomana, koska tilalle nikkaroimme itse ison eri mallisen häkin, alunperinkin tämä häkki on toimittanut vain matka/lomahäkin virkaa Muovinen pohjalaaktikko on vaalean harmaa ja suht korkeareunainen (n.15cm). Häkkiosa taittuu kasaan, joten helpompi liikuitella ja säilyttää. Sopii mainiosti marsuille, kaneille ja myöskin rotille, joskin rotat pitävät enemmän korkeanmallisista häkeistä, mutta pojille tää on ihan mainio ja todella tilava! Häkin päällä on kansi isoa luukkua ja koko häkkiosa tietysti on pohjalaatikosta irtoava.Pinnaväli taitaa olla 2cm. Häkki maksaa uutena 233 euroa, nyt mä pyytäisin tästä 160 euroa. Häkki sijaitsee Helsingin Töölössä ja sieltä sen saa sitten ostaja hakea, katsomaankin saa tulla, koska kuvaa ei ole nyt laittaa nettiin
Yhteys mieluiten sähköpostiin, mutta vilkuilen myös tänne sännöllisesti [email protected]

10

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B

      Hmmh, tuollanen häkki maksaa Oulun eläinkaupassa 110 euroa UUTENA...sulla aika hyvät hinnat...

      • enni

        minkä nimisessä eläinkaupassa ja missä se tarkalleen sijaitsee? kiinnostas :)


      • Riikka
        enni kirjoitti:

        minkä nimisessä eläinkaupassa ja missä se tarkalleen sijaitsee? kiinnostas :)

        Hyvin paljon mahdollista että maksaakin, Oulussa saattaa olla hintataso eriluokkaa kuin Helsingissä. Ja mulla ei ole mikään kiire päästä tästä häkistä eroon, joten en mä sitä ilmaiseksi tietenkään anna jos on olut käytössä kaksi kertaa:)


      • Riikka
        Riikka kirjoitti:

        Hyvin paljon mahdollista että maksaakin, Oulussa saattaa olla hintataso eriluokkaa kuin Helsingissä. Ja mulla ei ole mikään kiire päästä tästä häkistä eroon, joten en mä sitä ilmaiseksi tietenkään anna jos on olut käytössä kaksi kertaa:)

        Oletko varma ettei kyse ole Ferplastin koko pienemmästä häkistä joka maksaa 110e uutena? Mä meinaan kartotan noiden Ferplastien hintoja ihan mielenkiinnosta koska aion hankkia sen kokoa pienemmän tän ison tilalle:) Pitänee laittaa kaveri sieltä kyselemän:)


      • ZZZ...

        En oikee jaksais uskoo et se ny niin halpa on, kun mulla on huonompaa mallia samankokonen häkki ja se makso vanhassa rahassa vähän alle tonnin (en nyt jaksa laskee mitä se tekee euroissa suurinpiirtein;)...


    • kanifani1+marsut+gedut+chilla

      on kyllä aika korkea !!! Stadin lemmikit, os. Helsinginkatu 14, 00500 Hki ilmoittaa nettisivuillaan Ferplastin häkkiä 140 X 71,5 X 48 cm hintaan 149,58 eur (890 mk ), siis uutena!!! Kaiken hinta laskee huomattavasti, kun sen kantaa ulos kaupasta, niin myös sinun häkkisi hinta!!! Onnea myyntiin !!!

    • Riikka

      Häkissä ovat tietty syvyys ja korkeus lipsahtaneen väärin päin elikkäs se 50 on korkeus:) Toki sitä saa häkistä pyytää hintaa mitä haluaa, ja varsinkaan jos itse on maksanut uutena reilusti enemmän, tosin stadin lemmikit ei ollut paikka josta tää hankittiin, harmi sinänsä:(
      Ja häkki on muuten jo myyty!

      • rat

        Riikka!
        Kirjota mulle, pitkästä aikaa! todella toivotonta tää häkkien myyminen..*kokemusta* =)
        T. Susanne


    • Piia Pulli

      Hei olen kiinnostunut häkistä! Voin maksaa maks. 5000 euroa kanini häkeistä, ja olen ostellut jo monia häkkejä! Eli siis tarjoaisin 250 euroa, jos se on ok? Kiitos jo etukäteen! Pille Purunen on erittäin villi ja tarvitsee mahd. monta häkkiä, olisin erittäin otettu jos ilmoittaisist häkistä pian!

      • 2002 häkki

        huomasitko että viesti on kirjoitettu v. 2002?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe