kävin armeijan vuonna 77 eli aikaa on mennyt,en lähde niitä aikoja sen enemmin enää jahkailemaan tai murehtimaan. MUTTA sen haluan sanoa esimiehille oli se sitte alikessu,vääpeli.yliluutnantti.(LUKEKAA VAIKKA KOLMEEN KERTAAN SE SOTILASVALA ENNEN KUIN ALATTE KÄSKYTTÄÄ MITÄ SIINÄ ESIMIEHEN TOIMILTA PYYDETÄÄN)itse tunsin kyllä kokeeni vääryttä armeijassa,en ollu ihan niitä vahmempia poikia luonteeltani ja mokasin monta asiaa kun jännitin liikaa.esimieheltä tuli jopa sellaiset sanat että teitä pitäisi lyödä turpaan,nämä oli "ns alikessun sanat ,tekis mieli sanoa nimikin ,ihan oli näitä lpr:n omia poikia joka rautarakenteita rakentaa.samaa voi sanoa niin myös näistä yksikön vääpeleista ja ylilutikoista.ei turpaan uhannut lyödä mutta jopa saatanan pässikkiksi haukuttiin.(KANNATTAA KATSOA MIES ENSIN JA ARVIOIDA MITEN SITÄ KÄSITTELEE)ei hyviä muistoja armeijasta,passissa lukee kyllä kiitettävä.meni kyllä jahkailuksi murehtimiksi,.(ESIMIES JA SOTILASVALA ON TÄRKEÄ ASIA.)neuvo esimies ja rohkaise.kaikki varmaan toisin tänä päivänä.?????
alokas ,sotilas,esimies???
Anonyymi
1
125
Vastaukset
- Anonyymi
näin on.vaikka mies ei saisi housun nappia kiinni mutta jos se sitä tosissaan yrittää niin se riittää.jos johtaja,esimies mikä onkin ei erota pinnaria,lintsaajaa ihmisestä joka voi olla herkempi , jännittäjä luonne jolta asiat voi mennä joskus pieleen sen takia.on tällä esmiehellä aika katsella peiliä.sama oli kyseessä armeija tai työ elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253